• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

«Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)

Завершена

53 103 030.20 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 265 515.15 UAH
Номер: 8e4cf0052312406e9964bce34a59a7e4
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-26-000086
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 26.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 26.01.2022 15:46 - 17.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 26.01.2022 № 13 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 50 UA-2021-11-22-003684-c 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» установлено порушення абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Енергозберігаючі технології», ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 15 лютого 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу капітального будівництва Стрийської міської ради Стрийського району Львівської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника Лебідь І.П. від 01.12.2021 № 180, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Енергозберігаючі технології» (далі – ТОВ «Енергозберігаючі технології»), товариства з обмеженою відповідальністю «Житлоінвестбуд-ЛВ» (далі – ТОВ «Житлоінвестбуд-ЛВ»), товариства з обмеженою відповідальністю «Глобал Еко Сервіс Груп» (далі – ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп»), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою про відхилення пропозиції учасника від 10.12.2021 № 181, № 182, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про намір укласти договір від 10.12.2021 № 183, повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою про виправлення технічної помилки від 22.12.2021 № 190, договір від 22.12.2021 № 01/2212/2021 (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 23.12.2021 № 1, від 23.12.2021 № 2, від 24.12.2021 № 3, від 30.12.2021 № 4, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 03.02.2022. Моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції для підтвердження інформації про наявність матеріально-технічної бази учасник повинен надати, зокрема, щодо кожної одиниці орендованої (залученої) матеріально-технічної бази – договір оренди, чинний на дату подання пропозиції або підтвердження про продовження терміну дії договору, або інші документи, що підтверджують право використання кожного об’єкта матеріально-технічної бази. Також, учасник у складі тендерної пропозиції надає оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав інформаційну довідку про наявність обладнання та техніки (транспортних засобів, основних будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування) від 07.12.2021 № 141/27, в якій зазначив орендовану (залучену) матеріально-технічну базу, зокрема, на підставі договору про надання послуг з експлуатації машин та механізмів від 27.04.2021 № 103 укладеного з товариством з обмеженою відповідальністю «САНТРАНС ЛОГІСТИК» (далі – ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК») та надав довідку ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК» від 29.09.2021 б/н (далі – Довідка), в якій не зазначено інформацію про предмет закупівлі саме щодо якого ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК» не заперечує використовувати надані в оренду ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» механізми та техніку. Отже, надана у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» довідка від 29.09.2021 б/н не підтверджує згоду надавача послуг (ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК») щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі. Довідка не містить посилання на предмет закупівлі «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», що не дає можливості встановити достовірність щодо якого саме предмета закупівлі ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК» надає згоду з використання його машин, механізмів та техніки. Отже, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» відсутній лист-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) ТОВ «САНТРАНС ЛОГІСТИК» щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт учасником за предметом закупівлі «Реконструкція головної каналізаційної насосної станції в с. Добряни Стрийського району Львівської області» (ДК 021:2015: 45454000-4 - Реконструкція)», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункту 1.2 розділу 1 Додатку 1 до тендерної документації. За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації Замовник установив вимогу до учасників торгів про надання документів на підтвердження відповідності учасника встановленого кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» учасник має надати, не менше одного сканованого оригіналу або належним чином завіреної копії договору, зазначеного у інформаційні довідці у повному обсязі (з усіма укладеними додатковими угодами, додатками та специфікаціями до договору), з усіма копіями документів на підтвердження виконання договору (видатковими накладними/актами приймання-передачі/актами надання послуг/актами виконання робіт/іншими документами, які підтверджують виконання договору) зазначеного(их) в наданій учасником інформаційній довідці, а також лист-відгук від замовника. Аналогічним договором є договір з виконання робіт по новому будівництву/реконструкції/ капітальному ремонту/технічному переоснащенні каналізаційної/водопровідної насосної станції. На підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, учасник ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» у складі своєї тендерної пропозиції надав довідку про виконання робіт аналогічного договору від 07.12.2021 № 141/19, в якій зазначив аналогічний договір підряду від 28.05.2021 № БМП-01/02805/2021 укладений з товариством з обмеженою відповідальністю «Еквілібріум Трейд» (далі – ТОВ «Еквілібріум Трейд»), предмет договору – реконструкція каналізаційної насосної станції «Мишоловка», в частині системи дезодорації. (пункт 1.1 договору від 07.12.2021 № 141/19), що підтверджується актами приймання виконаних будівельних робіт за формою № КБ-2в за жовтень 2021 №1, 2. Отже, зважаючи на те, що учасник ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» виконував роботи лише в частині системи дезодорації (частина робіт з реконструкції каналізаційної насосної станції «Мишоловка»), він не підтвердив відповідність своєї пропозиції кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», чим не дотримано вимоги пункту 1 розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та розділу 3 Додатку 1 до тендерної документації. Однак, на порушення вимог абзацу другого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «Глобал Еко Сервіс Груп» як таку, що не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону визначив його переможцем та уклав з ним Договір.
Період усунення порушень: 18.02.2022 16:20 - 05.03.2022 00:00
Дата публікації висновку: 18.02.2022 16:20

Запити/Пояснення