-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
яловичина, свинина, печінка яловича, язик яловичий, курчата-бройлери, філе куряче охолоджене
очікувана вартість закупівлі
Завершена
6 467 877.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 97 020.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 97 020.00 UAH
Номер:
abcde33d17f14562940d71b509b1c093
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-06-000032
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.05.2022 00:00
Період моніторингу:
06.05.2022 11:21 - 31.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
06.05.2022
№ 136
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 06.05.2022 № 136.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
19. UA-2021-11-22-014475-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону установлено, що тендерна документація Замовника не відповідає нормам пунктів 17 частини 2 статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» та ТОВ «МЕРКУРІЙ ГРАНД», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення норм частини 5 статті 8 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено вказане порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, відповідність умов укладеного договору законодавству у сфері закупівель.
Під час моніторингу проаналізовані: тендерна документація КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі-Замовник), тендерні пропозиції учасників ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» та ТОВ «МЕРКУРІЙ ГРАНД», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення учасника ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ» переможцем від 29.12.2021 № 10, протокол розгляду тендерних пропозицій від 23.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір про закупівлю від 10.01.2022 № 17-ВТ, додаткові угоди від 11.05.2022 № 1 та від 12.05.2022 № 2, повідомлення про внесення змін до договору від 11.05.2022 та 12.05.2022.
Моніторингом установлено, що на порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), тендерна документація не містить електронну адресу посадових осіб Замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками.
Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє торги.
Період усунення порушень:
25.05.2022 18:33 - 09.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
25.05.2022 18:33
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь на висновок від 25.05.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-22-014475-a
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, заклад) розглянув висновок Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області (далі – Управління) про результати моніторингу процедури закупівлі яловичини, свинини, печінки яловичої, язику яловичого, курчат-бройлерів, філе курячого охолодженого (UA-2021-11-22-014475-a) (далі – процедура закупівлі м’яса) та повідомляє наступне.
Згідно з інформацією що викладена у розділі 2 висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-22-014475-a встановлено, що тендерна документація у порушення вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) не містить відомостей щодо електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками.
Коледж не погоджується з вищевказаним висновком Управління з огляду на наступне.
Процедуру закупівлі м’яса проведено в період дії Закону у редакції від 10.11.2021 року.
Відповідно до п.31 ч.1 ст.1 Закону тендерна документація – документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Таким чином, виходячи з визначення терміну «тендерна документація» наведеного у п.31 ч.1 ст.1 Закону, під цим терміном розуміється документація щодо умов проведення тендеру, яка є єдиним цілим документом без виділення в окрему категорію її додатків, які є складовими частинами цієї документації.
Термін «тендерна документація» охоплює всі сторінки та всі положення тендерної документації включно з її додатками та змінами до документації.
По процедурі закупівлі м’яса уповноваженою особою Рєзнік Т.М. протоколом від 22.11.2021 №1 затверджено тендерну документацію до якої в подальшому протоколом від 04.12.2021 №5 внесено зміни.
Тендерна документація зі змінами від 04.12.2021 включає Додаток 4 «ПРОЕКТ ДОГОВОРУ НА ПОСТАВКУ ТОВАРІВ (продуктів харчування)», що містить проект договору про закупівлю.
Розділ 15 «Юридичні адреси, поштові та платіжні реквізити Сторін» проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації зі змінами містить зокрема відомості стосовно електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, а саме e-mail: dvufk@ukr.net.
Таким чином, п.2.5 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації зі змінами дійсно не містить у даному пункті відомостей щодо електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками, проте така інформація міститься в розділі 15 проекту договору, що є Додатком 4 до тендерної документації зі змінами від 04.12.2021.
Враховуючи вищевикладене, висновок Управління про порушення замовником вимог пункту 17 частини 2 статті 22 Закону є невірним, адже п.17 ч.2 ст.22 Закону не містить вказівок щодо зазначення в єдиному пункті та/або розділі та/або додатку тендерної документації інформації щодо прізвища, ім’я, та по батькові, посади та електронної адреси однієї чи кількох посадових осіб замовника, уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками, у зв’язку з чим замовник має право зазначати ці відомості на власний розсуд в будь-якому пункті та/або розділі та/або додатку тендерної документації, що і зроблено Коледжем.
При цьому Коледж обов’язково враховує висновок Управління та в подальшому забезпечить під час складання тендерних документацій додаткове включення відомостей стосовно електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками до п.2.5 «посадова особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками» розділу І «Загальні положення» тендерної документації.
Разом з цим, звертаємо Вашу увагу на те, що відображення відомостей стосовно електронної адреси посадової особи замовника, уповноваженої здійснювати зв’язок з учасниками в розділі 15 проекту договору Додатку 4 до тендерної документації зі змінами не призвело до збитків та перевитрат бюджетних коштів.
Дата публікації звіту:
01.06.2022 15:25
Номер:
4b42696854e2441185ee0d7d7f9c8fea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-16-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
16.02.2022 00:00
Період моніторингу:
16.02.2022 16:59 - 12.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
16.02.2022
№ 75
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 16.02.2022 № 75.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
19. UA-2021-11-22-014475-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Слід відмітити, що враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в України» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управлінням Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року по 24.03.2022 тимчасово припинялось здійснення моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою; пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.02.2022.
Період усунення порушень:
30.03.2022 14:15 - 05.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
30.03.2022 14:15
Запити/Пояснення
Номер:
bdfa119b5e844b05819bc4737d2ac384
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 11:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «яловичина, свинина, печінка яловича, язик яловичий, курчата-бройлери, філе куряче охолоджене» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-014475-a) та відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8316282338614224b0f420ee5f4f185e
Назва:
Відповідь на звернення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
22.02.2022 16:29
Опис:
Пояснення, інформація та документи надаються на звернення Держаудитслужби України про проведення моніторингу процедури закупівлі яловичини, свинини, печінки яловичої, язику яловичого, курчат-бройлерів, філе курячого охолодженого за ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-11-22-014475-a)
Номер:
e6d4c99ca73c4983a0928163c3e577c3
Назва:
Повідомлення про припинення проведення монітрингів процедур закупівель
Дата опублікування:
24.02.2022 16:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 "Про введення воєнного стану в України" та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року № 34, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" та наказу № 75 від 16.02.2022 "Про початок моніторингу процедур закупівель", на період дії воєнного стану.
Номер:
39a96a2cdc064ca39b095f30a196f24a
Назва:
Відповідь на звернення Держаудитслужби України
Дата опублікування:
01.03.2022 16:24
Опис:
Пояснення, інформація та документи на звернення Держаудитслужби України про проведення моніторингу процедури закупівлі яловичини, свинини, печінки яловичої, язику яловичого, курчат-бройлерів, філе курячого охолодженого за ДК 021:2015 - 15110000-2 - М’ясо (номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі UA-2021-11-22-014475-a) розміщено в системі електронних закупівель в електронному вікні 22 лютого 2022 року о 16:29