• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

55510000-8 - Послуги їдалень

Завершена

6 555 542.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 777.71 UAH
Номер: f80ef553f60548d99d46b3924cce166c
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-14-000066
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 15.04.2022 09:30 - 12.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 14.04.2022 № 114 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 14.04.2022 № 114. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 6. UA-2021-11-22-003207-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 255-47-20, amatoryzt@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «СЕФТОРГ» та ТОВ «БС-ФУД» установлено порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. Питання дотримання Замовником вимог постанови № 710 дослідити не є можливим. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору, - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, зокрема, через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю від 17.01.2022 року № 27 У, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 квітня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація Департаменту освіти Полтавської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція учасника ТОВ «СЕФТОРГ», тендерна пропозиція переможця торгів ТОВ «БС-ФУД», протокол розгляду тендерних пропозицій від 28.12.2021 року, протокол рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця від 04.01.2022 року № 1, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022 року, договір про закупівлю від 17.01.2022 року № 27 У, додаткова угода № 1 від 18.01.2022 року. Відповідно до протоколу розгляду тендерних пропозицій Замовником допущено до аукціону тендерні пропозиції учасників ТОВ «СЕФТОРГ» та ТОВ «БС-ФУД». За результатами проведеного моніторингу установлено, що тендерні пропозиції учасників ТОВ «СЕФТОРГ» та ТОВ «БС-ФУД» не відповідають умовам тендерної документації Замовника. Так, згідно пункту 14 розділу «Перелік документів, які учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, встановлено умову, що для дотримання належного санітарного стану, учасники повинні гарантувати проведення щоденної мийки транспортних засобів, а також санітарну обробку (дезінфекцію) по мірі необхідності, але не рідше 1 разу на 10 днів. На підтвердження вказаної гарантії, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати копію договору на проведення робіт із санітарної обробки транспорту учасника та документи, що підтверджують проведення робіт (акти про надання послуг та довідки про санітарну обробку за період з 01 листопада 2021 року по кінцеву дату подання пропозицій) (у вказаних документах мають бути зазначені транспортні засоби, інформація про які надавалася згідно вимог п. 1.4 Додатку 4 до тендерної документації, надані учасником акти повинні підтверджувати вищевказану періодичність санітарної обробки транспортних засобів). Слід зазначити, що учасник ТОВ «СЕФТОРГ» надав у складі тендерної пропозиції довідку про наявність спеціалізованого автовтранспорту, який буде використовуватись при поставці продуктів харчування від 24.12.2021 року, в якій міститься інформація про автомобіль марки ГАЗ, модель 3302, державний реєстраційний номер ВІ 1775 ЕО, 2013 р.в. та автомобіль марки PEUGEOT, модель BOXER, державний реєстраційний номер ВІ 6577 ЕЕ, 2016 р.в. Також, на виконання вимог пункту 14 розділу «Перелік документів, які учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасник ТОВ «СЕФТОРГ» у складі пропозиції надав наступні документи: завірену копію договору від 12.08.2020 року № 15, укладеного з ТОВ «Медична санітарно-епідемічна компанія» на виконання комплексу робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці ГАЗ (ВІ 1775 ЕО) та PEUGEOT BOXER (ВІ 6577 ЕЕ), акти про надання послуг від 29.10.2021 року № 898, від 08.11.2021 року № 916, від 18.11.2021 року № 937, від 29.11.2021 року № 958, від 09.12.2021 року № 967, від 17.12.2021 року № 983, від 24.12.2021 року № 999, довідки про санітарну обробку автомобіля ГАЗ 3302 проведених 29.10.2021 року, 08.11.2021 року, 18.11.2021 року, 29.11.2021 року, 09.12.2021 року, 17.12.2021 року, 24.12.2021 року, та довідки про санітарну обробку автомобіля PEUGEOT BOXER, що проведена 29.10.2021 року, 08.11.2021 року, 18.11.2021 року, 29.11.2021 року, 17.12.2021 року, 24.12.2021 року. Однак, аналізом вказаних документів встановлено, що у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «СЕФТОРГ» відсутня довідка про санітарну обробку автомобіля PEUGEOT BOXER проведена 09.12.2021 року (відповідно до акту про надання послуг від 09.12.2021 року № 967), а також, між проведеними санітарними обробками автомобілів 18.11.2021 року та 29.11.2021 року пройшло більше ніж 10 днів, а саме 11 днів, тобто санітарна обробка проведена рідше 1 разу на 10 днів, чим не дотримано вимоги пункту 14 розділу «Перелік документів, які учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації. Аналогічно, у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «БС-ФУД надано довідку про спеціалізований атовтранспорт, який буде використовуватись при наданні послуг від 03.12.2021 року, в якій міститься інформація про вантажний фургон Renault Mascott, державний реєстраційний номер ВІ 0388 СЕ. В той же час, на виконання вимог пункту 14 розділу «Перелік документів, які учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації, учасником ТОВ «БС-ФУД» у складі пропозиції надано наступні документи: завірена копія договору від 10.08.2021 року № 60, укладеного з ТОВ «Медична санітарно-епідемічна компанія» на виконання комплексу робіт по профілактичній дезінфекції, дератизації, дезінсекції та мийці автотранспортних засобів, зокрема, RENAULT MASCOTT, акти про надання послуг від 25.10.2021 року № 890, від 04.11.2021 року № 908, від 15.11.2021 року № 931, від 25.11.2021 року № 950, від 06.12.2021 року № 961, від 16.12.2021 року № 982, від 24.12.2021 року № 997 та довідки про санітарну обробку автомобіля RENAULT MASCOTT, що проведена 25.10.2021 року, 04.11.2021 року, 15.11.2021 року, 25.11.2021 року, 06.12.2021 року, 16.12.2021 року, 24.12.2021 року. Однак, аналізом вказаних документів встановлено, що між проведеними санітарними обробками вищевказаного автомобіля 04.11.2021 року та 15.11.2021 року пройшло більше ніж 10 днів, а саме 11 днів, тобто санітарна обробка проведена рідше 1 разу на 10 днів, чим не дотримано вимоги пункту 14 розділу «Переліку документів, які учасник обов’язково надає у складі тендерної пропозиції» Додатку 2 до тендерної документації. Отже, за результатами проведеного моніторингу установлено, що на порушення вимог пунктів 1 та 2 частини 1 статті 31 Закону, Замовник не відхилив тендерні пропозиції учасників ТОВ «СЕФТОРГ» та ТОВ «БС-ФУД», як такі, що не відповідають встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства та, як такі, що не відповідають умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Разом з тим, відповідно до вимог пункту 2 частини 1 статті 32 Закону встановлено імперативну умову, що у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути, Замовник відміняє тендер. Слід відмітити, що в ході проведення моніторингу, для проведення аналізу питання дотримання Замовником вимог постанови № 710, посадовою особою органу державного фінансового контролю, відповідальною за проведення моніторингу процедури закупівлі, через електронну систему закупівель 21.04.2022 року оприлюднено запит про надання пояснення та документів. Разом з тим, Замовником в термін визначений в частині 5 статті 8 Закону не надано через електронну систему закупівель відповідні пояснення (інформацію, документи) на вищевказаний запит. Враховуючи не надання на вищевказаний запит пояснення та документів щодо виконання вимог постанови № 710, питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо виконання вимог постанови № 710 дослідити не є можливим. Також, враховуючи відсутність станом на 28.04.2022 відповіді на вказаний вище запит посадової особи органу державного фінансового контролю від 21.04.2022 року, Замовником порушено вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 29.04.2022 12:38 - 18.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.04.2022 12:38

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Департаментом освіти Полтавської міської ради взято до увги висновок Управління Північного офісу Держадитслжби в Житомирській області та направлено лист ТОВ "БС-ФУД" щодо достроового розірвання Договору № 27 У від 17.01.2022 року.
Дата публікації звіту: 03.05.2022 14:09

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionAwarded: Так
  • corruptionCancelled: Так
  • corruptionFailureDocuments: Так
Опис: Порушення усунуто в повному обсязі шляхом розірвання договору.
Дата публікації: 13.05.2022 19:44

Запити/Пояснення