-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)
Завершена
154 262 682.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 771 313.41 UAH
мін. крок: 0.5% або 771 313.41 UAH
Номер:
497cbaf9dd7e4c9ea563c5382d8a973a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2021-12-28-000012
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.12.2021 00:00
Період моніторингу:
28.12.2021 17:07 - 21.01.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
24.12.2021 № 732
Київ
Про початок моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
24.12.2021 № 732
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-22-005289-b
22.11.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII розгляду тендерних пропозицій – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 20.01.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерних пропозицій.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 22.11.2021 № б/н (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ Абсолют-Клімат (далі - Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 09.12.2021 № 09/12/21-1-тк, повідомлення про намір укласти договір від 09.12.2021, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.01.2022.
Період усунення порушень:
24.01.2022 10:26 - 28.01.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.01.2022 10:26
Запити/Пояснення
Номер:
6c7a2f8382bb486cab473e20edd69a3f
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.12.2021 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.01.2022 00:00
Опис:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
8bfae5c6149a423eaabf68c17e133261
Назва:
Надання пояснень
Дата опублікування:
04.01.2022 16:48
Опис:
У комунальному підприємстві «Інженерний центр» виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) (далі – КП «Інженерний центр») розглянуто запит Північного офісу Держаудитслужби від 29.12.2021 щодо надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Будівельні роботи по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва» (Код ДК 021:2015 - 45454000-4 Реконструкція) (продовження робіт)» (ID: UA-2021-11-22-005289-b) та надаються наступні пояснення.
Відповідно до положень частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
При цьому відповідно до частини першої статті 253 Цивільного кодексу України перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язано його початок.
З огляду на викладене, для обчислення перебігу строків необхідно керуватися Цивільним кодексом України, який закріплює загальні положення щодо правильного обчислення строків та визначення початку перебігу строку, а також Законом, в якому визначаються строки, перебіг яких починається після настання певної події, з якою пов’язаний її початок. У такому разі перебіг строку починається з наступного дня після відповідної календарної дати або настання події, з якою пов’язаний її початок, та вважається першим днем для вчинення певної дії, яка має юридичне значення.
Даний запит Північного офісу Держаудитслужби опубліковано у електронній системі закупівель 29.12.2021.
Тобто, перебіг процесуального строку для надання Замовником відповіді починається з наступного дня після оприлюднення органом державного фінансового контролю запиту, з урахуванням офіційних вихідних днів.
Відтак, з урахуванням вимог Цивільного кодексу України, Закону України «Про публічні закупівлі», останнім робочим днем для надання відповіді являється 04.01.2022.
Щодо надання пояснень на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до розробленого у відповідності до вимог державних будівельних норм і правил та затвердженого у встановленому порядку проєкту по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва», який пройшов комплексну експертизу, про що отримано позитивний експертний звіт філії «Київоблбудекспертиза» державного підприємства «Київоблбудінвест» від 11 листопада 2019 року № 01-0666-19/ЦБ.
Відповідно до рішення Київської міської ради від 24.12.2020 №23/23 «Про Програму економічного і соціального розвитку м. Києва на 2021-2023 роки» КП «Інженерний центр», як замовнику, було виділено кошти для фінансування робіт по об’єкту «Реконструкція будівель Київського міського перинатального центру структурного підрозділу Київського міського центру - репродуктивної та перинатальної медицини на просп. Героїв Сталінграда, 16 в Оболонському районі м. Києва».
Очікувана вартість робіт з капітального ремонту, реконструкції та реставрації визначається з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» відповідно до розробленої та затвердженої проєктної документації.
Відтак, ґрунтуючись на експертному звіті та на зведеному кошторисному розрахунку вартості об’єкта будівництва, була визначена очікувана вартість робіт за предметом закупівлі.
Таким чином, на підставі вищевикладеного, враховуючи наявне фінансування та нагальну потребу у продовженні виконання будівельних робіт задля покращення матеріально-технічної бази пологового будинку та створення належних умов для перебування породіль та лікування пацієнтів, була запланована та проведена вищезазначена закупівля.
Щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі повідомляємо наступне.
Відповідно до положень пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266) передбачений обов’язок головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів – суб’єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Так, у відповідності до вимог Бюджетного кодексу України КП «Інженерний центр» являється саме одержувачем бюджетних коштів.
Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що КП «Інженерний центр» не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів та беручи до уваги вимоги пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів», КП «Інженерний центр» не відноситься до суб’єктів, які зобов’язані обов’язково оприлюднювати на офіційному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розмір бюджетного призначення, очікувану вартість предмета закупівлі.