-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
Капітальний ремонт будівлі КНП"Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" СМР за адресою: м.Суми, вул. Троїцька, 28 (стаціонар, 2-х поверхова будівля)» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
10 588 462.86
UAH з ПДВ
Номер:
3f7a695c5c3b446db2ba963ec27e2e41
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000024
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
15.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 17:10 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
46 UA-2021-11-22-004720-b 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31.03.2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення переговорної процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
04.04.2022 22:33 - 08.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.04.2022 22:33
Запити/Пояснення
Номер:
e2afb8de0a9c4792a7a2f142f1adb883
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
16.02.2022 10:58
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.02.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Комунального некомерційного підприємства «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» Сумської міської ради
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі Капітальний ремонт будівлі КНП «Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР за адресою: м.Суми, вул. Троїцька, 28 (стаціонар, 2-х поверхова будівля)» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-004720-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Номер:
bfd7c816c81d453c929f5715bac0ea53
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
18.02.2022 13:18
Опис:
Комунальне некомерційне підприємство « Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди» СМР надає пояснення щодо моніторингу закупівлі код ДК 021:2015 - 45453000-7( Капітальний ремонт і реставрація) (Капітальний ремонт будівлі КНП "Дитяча клінічна лікарня Святої Зінаїди" СМР за адресою: м.Суми, вул. Троїцька, 28 (стаціонар, 2-х поверхова будівля)» ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ) за номером ID: UA-2021-11-22-004720-b та в межах своєї компетенції надає наступні пояснення.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі – будівельно-монтажних робіт, розміру витрат і очікуваної вартості здійснено згідно наступних документів:
- проектно-кошторисної документації, розробленої проектною організацією (ФОП Дунаєв О.А. – ІПН - 2889106131), згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» (Зведений кошторис Додається. Наказ про затвердження проектної кошторисної документації додається);
- експертного звіту, отриманого за результатом розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом (Експертний звіт Додається);
- дефектний акт ( додається).
Інформація розміщена на офіційному веб-сайті дитячої лікарні в розділі оголошення за посиланням https://smdkl.lic.org.ua/category/ogoloshennya/page/2/