-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Молоко
Закупівля здійснюється на очікувану вартість на 2022 рік, відповідно після укладення договору обсяги закупівлі можуть бути зменшені з урахуванням фактичного розміру фінансування
Завершена
1 765 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 8 825.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 8 825.00 UAH
Номер:
659701ef81b54e11943b55b37bebf8a4
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-11-000017
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.10.2022 00:00
Період моніторингу:
12.10.2022 09:42 - 02.11.2022 23:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.10.2022 № 53
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 11.10.2022 № 53
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
4 UA-2021-11-22-007117-a 22.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про публічну закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 01 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII зі змінами (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення (змін до нього), відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ВІДДІЛУ ОСВІТИ ІЗМАЇЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІЗМАЇЛЬСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2022 рік за номером ID: UA-P-2021-11-22-001649-b; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Протоколом № 27 (2021-В) від 22.11.2021; реєстр отриманих тендерних пропозицій; пропозиції учасників Товариства з обмеженою відповідальністю "ВРЗ 21" ( далі - ТОВ "ВРЗ 21"), Товариства з обмеженою відповідальністю "Проект Інвест ХХІ" ( далі - ТОВ "Проект Інвест ХХІ"); протокол розгляду тендерних пропозицій від 31.01.2022; повідомлення про намір укласти договір від 31.01.2022; Договір № 21 (2022)-Т від 11.02.2022; Додаткові угоди № 1 від 15.02.2022, № 2 від 14.06.2022; пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 28.10.2022.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерних пропозицій встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ВРЗ 21», Замовником відхилена правомірно з підстав, зазначених у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Замовником визначено переможцем процедури закупівлі учасника ТОВ "Проект Інвест ХХІ" та прийнято рішення про намір укласти договір з ним.
Між Замовником та переможцем торгів ТОВ "Проект Інвест ХХІ" укладено Договір № 21 (2022)-Т від 11.02.2022 на загальну суму 1434360,00 з ПДВ.
Період усунення порушень:
01.11.2022 16:13 - 05.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.11.2022 16:13
Запити/Пояснення
Номер:
d5022dd269ad449fb8f4981a2e2b7c10
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
27.10.2022 16:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Молоко» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-22-007117-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до додаткової угоди від 14.06.2022 № 2 до договору від 11.02.2022 № 21 (2022)-Т, оприлюдненої в електронній системі закупівель, вносились зміни до істотних умов договору щодо ціни за одиницю товару згідно пункту 2 частини п’ятої статті 41 Закону, а саме: збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, природного газу та електричної енергії.
У зв’язку з вищевикладеним, надайте документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин збільшення ціни за одиницю товару і коливання ціни такого товару на ринку та внесення змін згідно з додатковою угодою від 14.06.2022 № 2 до договору від 11.02.2022 № 21 (2022)-Т.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Номер:
bf9d4450feba44a99564b36e2dc47d1d
Назва:
Пояснення на запит за моніторингом закупівлі Молоко (UA-2021-11-22-007117-a)
Дата опублікування:
28.10.2022 15:23
Опис:
Доброго дня! Пояснення на Ваш запит надаємо у листі відділу освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області № 05/01-17-864 від 28.10.2022 за підписом уповноваженої особи та начальника відділу освіти Ізмаїльської міської ради Ізмаїльського району Одеської області.