-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Енергія електрична.
Оголошено українською та англійською мовами. Забезпечення не передбачене.
Завершена
5 400 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 27 000.00 UAH
Номер:
dea8f8fb1dd14872b9592a2354b0d410
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2023-07-24-000064
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.07.2023 00:00
Період моніторингу:
25.07.2023 15:12 - 16.08.2023 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.07.2023 № 40-З
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 13. UA-2021-11-22-005502-a 22.11.2021 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено порушення вимоги статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог частини першої та третьої статті 17, абзацу першого пункту 2 частини другої статті 22 Закону та вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону, пункту 8 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, у відповідності до вимог Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питання правомірності внесення змін до істотних умов договору про закупівлю установлено порушення вимоги пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому (зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 серпня 2023 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), у редакції чинній на момент проведення процедури закупівлі, та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, надання роз’яснень щодо тендерної документації, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, правомірності допущення учасників до аукціону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до істотних умов договору про закупівлю, своєчасності надання інформації у випадках передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Спеціального авіаційного загону Оперативно-рятувальної служби цивільного захисту Державної служби України з надзвичайних ситуацій (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 22.11.2021 № б/н (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 10.12.2021 та відповідь від 13.12.2021, вимоги про усунення порушення від 10.12.2021, 13.12.2021 та 14.12.2021, протокол розгляду тендерних пропозицій, вимога про усунення невідповідностей до 10:39 24.12.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «Енера Чернігів», Товариства з обмеженою відповідальністю « Енергум», Товариства з обмеженою відповідальністю «Укр Газ Ресурс» (далі – ТОВ «Укр Газ Ресурс», Учасник), Товариства з обмеженою відповідальністю «Паверсток», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 31.12.2021, протокольне рішення тендерного комітету від 31.12.2021 № б/н, договір про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1, укладений Замовником з ТОВ «Укр Газ Ресурс» (далі – Договір), звіт про результати проведення процедури закупівлі, оприлюднений в електронній системі закупівель 11.01.2022, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди від 18.01.2022 № 1, від 04.02.2022 № 2, від 22.02.2022 № 3, від 28.06.2022 № 4, від 28.07.2022 № 5, від 08.09.2022 № 6 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 01.08.2023 та 07.08.2023.
За результатами аналізу питання надання роз’яснень щодо тендерної документації встановлено, що Замовником порушено вимоги статті 24 Закону з огляду на наступне.
Відповідно до вимог статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до Замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, при цьому Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 Закону.
Слід зазначити, що Замовником на запитання учасників від 10.12.2021 надані відповіді, які не стосуються суті запитання. Таким чином, Замовником не надано роз’яснення на звернення, чим порушено вимоги статті 24 Закону.
«Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону»
Відповідно до вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити інформацію щодо кількості та місця поставки товарів, обсягу і місця виконання робіт чи надання послуг.
За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель встановлено, що Замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів у розділі «Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг» зазначено «Україна, Відповідно до документації».
Отже, Замовником в порушення вимог пункту 3 частини другої статті 21 Закону в оголошенні про проведення відкритих торгів не зазначено місце поставки товарів.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація Замовника не відповідає вимогам Закону з огляду на наступне:
- відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме – технічні помилки та описки. Водночас відповідно до пункту 11 частини першої статті 9 Закону, однією з функцій Уповноваженого органу є розроблення та затвердження, зокрема переліку формальних помилок.
Вичерпний Перелік формальних помилок затверджений наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 (далі – Наказ № 710), зареєстрований в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998. За результатами аналізу відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що опис формальних (несуттєвих) помилок, наведений в пункті 2 Розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовника не відповідає вимогам Наказу № 710;
- підпункти 5,6,7 пункту 5.3 частини 5 розділу III «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та пункти 5,6,7 додатку 3 до тендерної документації не відповідають вимогам пунктів 5,6,7 частини першої статті 17 Закону, чим не дотримано вимоги абзацу першого пункту 2 частини другої статті 22 Закону;
- у пункті 14.4 розділу 14 «Строк дії Договору та інші умови» проєкту договору Замовником наведено вичерпний перелік підстав для внесення змін до істотних умов договору про закупівлю. Пунктом 8 частини другої статті 22 Закону визначено, що тендерна документація повинна містити проєкт договору про закупівлю з обов’язковим зазначенням порядку змін його умов. Відповідно до частини 1 статті 628 Цивільного кодексу України зміст договору становлять умови (пункти), визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та умови, які є обов’язковими відповідно до актів цивільного законодавства, у даному випадку відповідно до частини п`ятої статті 41 Закону.
Враховуючи вищевикладене та положення тендерної документації Замовника, визначений законодавством вичерпний перелік підстав для зміни істотних умов договору про закупівлю повинен бути включений до проєкту договору про закупівлю у складі тендерної документації замовника. Проте, в порушення вимог пункту 8 частини другої статті 22 Закону оприлюднений у складі тендерної документації Замовника проєкт договору про закупівлю не містить весь порядок змін його умов, зокрема випадки зміни істотних умов договору, а саме не зазначений пункт 2 частини п’ятої статті 41 Закону: «збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару…».
Слід зазначити, що за результатом відкритих торгів з публікацією англійською мовою Замовником з ТОВ «Укр Газ Ресурс» укладено Договір про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1. Додатковою угодою від 28.06.2023 № 4 було внесено зміни до ціни на електричну енергію з 01.06.2022 по 31.07.2022, ціну зменшено за 1 Квт/год з 3,0017 до 2,92564. При цьому коливання ціни електричної енергії на ринку Замовником документально не підтверджено, чим порушено вимогу пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону та пункт 10.5 розділу 10 «Порядок зміни ціни» Договору.
Таким чином, Замовник безпідставно вніс зміни до істотних умов Договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1, зменшивши ціну за одиницю товару шляхом укладання додаткової угоди від 28.06.2023 № 4, чим порушив вимоги пункту 5 частини п’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону встановлено наступне.
Враховуючи вимоги пункту 12 частини першої статті 10 Закону, Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та Законом, інформацію про закупівлю, зокрема, звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
У відповідності до вимог Закону встановлено, що згідно з пунктом 14.1 розділу 14 «Строк дії Договору та інші умови», Договір набуває чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань в частині розрахунків. Замовником 01.08.2023 надано пояснення на запит Управління, в якому зазначено, що Додатковою угодою від 17.11.2022 року № 7 підтверджується повне виконання сторонами взятих на себе зобов'язань. Даний Договір укладений між Замовником з ТОВ «Укр Газ Ресурс» закритий, всі умови договору виконані, претензій між сторонами не має.
Звіт про виконання договору Замовником оприлюднено у ході моніторингу 28.07.2023, тобто з порушенням строків, визначених пунктом 12 частини першої статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
14.08.2023 18:19 - 29.08.2023 00:00
Дата публікації висновку:
14.08.2023 18:19
Запити/Пояснення
Номер:
4d4762785b5e47108dbfba570d038617
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
27.07.2023 12:19
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), очікуваною вартістю 5 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-005502-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами);
2) Чи надано переможецем процедури закупівлі «ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС» під час укладення договору про закупівлю, відповідно до вимоги пункту 3 розділу VI «Результати тендеру та укладання договору про закупівлю» тендерної документації Замовника :
1) відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
2) копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом?
3) Додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1 (далі – договір), внесено дві зміни до Додатку 1 «Договірна ціна» до договору, а саме:
- з 01.08.2022 по 04.08.2022 – вартість за одиницю товару без ПДВ –3,0017 грн;
- з 05.08.2022 по 31.12.2022– вартість за одиницю товару без ПДВ –3,26704 грн.
При цьому разом з додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 оприлюднено одну «Цінову довідку» від 21.07.2022 № 414/22 в якій зазначена інформація за 1 декаду червня 2022 року та 1 декаду липня 2022 року.
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2023 № 5, щодо вартості за одиницю товару без ПДВ – 3,26704 гривень.
4) Просимо пояснити, чому були підписані Додаткові угоди від 28.07.2022 № 5 та від 28.09.2022 № 6 до договору при тому, що у оприлюднених цінових довідках середньозважена ціна на РДН в ОЕС України за 1 та 2 декаду червня та 1 та 2 декаду липня була зазначена меньша (тобто коливання у бік зменшення) ніж були підписані в попередніх додаткових угодах.
5) Згідно з пунктом 14.1 розділу 14 «Строк дії Договору та інші умови» договору він набирає чинності з моменту підписання і діє до 31.12.2022 включно, але до повного виконання Сторонами зобов’язань в частині розрахунків.
Враховуючи вищезазначене, просимо надати документи, що підтверджують повне виконання сторонами взятих на себе зобов’язань.
6) Відповідно до пункту 4 частини п’ятої статті 41 Закону продовжувати строк дії договору про закупівлю та строк виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг можна у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Враховуючи зазначене, просимо повідомити чи укладалась додаткова угода на продовження строку дії вищезазначеного договору?
Якщо ні, то зазначити з яких причин не оприлюднено звіт про виконання договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1.
Якщо так, то надати копію додаткової(их) угод(и) та документи, які підтверджують об’єктивні обставини, що спричинили продовження строку дії договору та пояснення щодо причин неоприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про внесення змін до договору та такої(их) додаткової(их) угод(и).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
5a26085ada1f4900bdd8817f9402ea09
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
01.08.2023 13:39
Опис:
Відповідь на запит про надання пояснень :
1. Формування державних призначень та асигнувань відноситься до сфери бюджетного законодавства. Ці відносини не мають впливу на права та обов’язки учасників закупівлі на жодному з етапів проведення закупівлі. Враховуючи це дане питання не має відношення до проведення закупівлі.
Якість електричної енергії, що постачається Споживачу має відповідати вимогам встановленим чинним законодавством України, національними стандартами України, іншими нормативно-технічним документам, в тому числі ДСТУ EN 50160:2014.
Обґрунтування технічних та якісних хар актеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщені на веб-сайті https://avia.dsns.gov.ua/upload/1/8/9/0/6/2021-12-10-obgruntuvannia-postacanna-elenergiyi.pdf
2. Переможець процедури закупівлі ТОВ “УКР ГАЗ РЕСУРС” надав всі необхідні документи відповідно до вимог п.3 розділу IV “Результати тендеру та укладання договору про закупівлі” тендерної інформації замовника. Дані документи можна переглянути на майданчику “прозоро”.
https://zakupki.prom.ua/gov/tenders/UA-2021-11-22-005502-a
3. Додатковою угодою від 28.06.22 року №4 зменшення ціни відповідно до п.3 строк дії додаткової угоди з 1.06.22 по 31.07.22 року, враховуючи це підняття ціни в додатковій угоді від 28.07.22 року №5 було лише раз.
4. Вартість одиниці товару електроенергії складається з суми тарифів (послуги оператора систем постачання + ціни самої електроенергії). Враховуючи це, вартість електроенергії для споживача істотно не відрізнялась від ринкової.
5. Додатковою угодою від 17.11.2022 року № 7 підтверджується повне виконання сторонами взятих на себе зобов'язань.
6. Даний договір між САЗ ОРСЦЗ ДСНС України та ТОВ УКР ГАЗ РЕСУРС закритий, всі умови договору виконані, претензій між сторонами не має.
Номер:
084464b3d22a4ccd895bb19c44b579cc
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.08.2023 14:12
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.08.2023 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу відкритих торгів з публікацією англійською мовою процедури закупівлі електричної енергії (код ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія), очікуваною вартістю 5 400 000,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-005502-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1) На підставі якого пункту статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» в Додаткову угоду від 28.06.2023 № 4 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 11.01.2022 № 1 (далі – договір), внесено зміни щодо зменшення вартості на послуги з передачі електричної енергії з тарифом на послуги з передачі (ОСП) з 01.06.2022 по 31.07.2022? Та надати підтверджуючі документи щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.06.2023 № 4?
2) Додатковою угодою від 28.07.2023 № 5 до договору, внесено зміни до Додатку 1 «Договірна ціна» до договору, у тому числі: з 01.08.2022 по 04.08.2022 – вартість за одиницю товару без ПДВ та з тарифом на послуги з передачі (ОСП) –3,0017 гривень.
Просимо надати підтверджуючі документи, щодо коливання ціни електричної енергії, на підставі яких було внесено зміни до договору шляхом укладання додаткової угоди від 28.07.2023 № 5, щодо зміни вартості за одиницю товару без ПДВ та з тарифом на послуги з передачі (ОСП) з 01.08.2022 по 04.08.2022 – з 2,92564 грн до 3,0017 гривень.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1e8d537e7ff8476fb1900dfd8cfa8bf8
Назва:
Пояснення.
Дата опублікування:
07.08.2023 11:46
Опис:
1.Додатковою угодою від 28.06.22 року №4 до договору постачання електричної енергії споживачу від 11.01.22 року № 1 внесено зміни на підставі п.5.5 статті 41 Закону України про публічні закупівлі. Відповідно до п.10.3 договору від 11.01.22 року №1 підтверджуючі документи в сторону зменшення ціни електроенергії не потрібно. Інформацію щодо коливання ціни постачальник може використовувати дані з офіційного сайту ДП “Оператор ринку” (www.oree.com.ua).
2. Додаткова угода від 28.06.22 року №4 на зменшення ціни. Відповідно до п.3 даної додаткової угоди її строк дії з 1.06.22 по 31.07.22 рок. Враховуючи це з 1.08.2022 року почала діяти початкова ціна на електроенергію. Підтверджуючим документом на збільшення ціни з 1.08.22 по 4.08.22 року є строк дії додаткової угоди від 28.06.22 року №4.