-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Проектні роботи по об’єкту: «Реконструкція вул. Гагаріна від узвозу Остріжний до автостради Н-16»
Завершена
5 700 005.28
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.02 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 500.02 UAH
Номер:
798ef08cc528445bad8617328df81b88
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 09:56 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.04.2022
№ 120
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
2. UA-2021-11-22-002261-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРВЕКТОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення норм частини 5 статті 8 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені вказане порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРВЕКТОР» (далі - ТОВ «ДОРВЕКТОР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 15.12.2021 року № 15/12ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022 року, договір про закупівлю від 28.12.2021 року № 28, додаткова угода № 1 від 31.12.2021 року та додаткова угода № 2 від 07.02.2022 року.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено, що Замовником відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (на 9 робочий день з дня оприлюднення запиту), чим не дотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
12.05.2022 13:56 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
12.05.2022 13:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Згідно абз. 1 ст. 164-1 кодексу України «Про адміністративні правопорушення» порушенням законодавства про закупівлі є ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Тобто диспозиція норми не містить умови щодо «своєчасності» надання будь-якої інформації та документів. Слід відмітити, що на виконання вимоги ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовником відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель. Отже відповідь надана, а вимога ч. 5 ст. 8 Закону виконана. Дійсно відповідь надана не протягом 3-х робочих днів, проте не через бездіяльність відповідальних осіб, а через обставини, що незалежній від їх волі. Відповідно до указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” та указів про продовження дії воєнного стану, згідно ч.3 ст. 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» на прохання працівників Замовника, їм було надано відпустку без збереження заробітної плати згідно розпорядження Міського Голови № 241-р.6 від 08.04.2022 року. Тобто особи відповідальні за організацію даної закупівлі та надання будь-яких пояснень по ній у визначені строки перебували у відпустці. При цьому відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 було надано за першої можливості.
Отже, враховуючи, що диспозиція абз. 1 ст. 164-1 кодексу України «Про адміністративні правопорушення» не містить умови щодо «своєчасності» надання пояснення, а відповідь надано за першої можливості через перебування у відпустках відповідальних осіб, то відсутній склад порушення визначений висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.05.2022 року.
Дата публікації звіту:
19.05.2022 15:42
Запити/Пояснення
Номер:
ecd49909e962430a9d3514e087ec6e10
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.04.2022 17:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету: «Проектні роботи по об’єкту: «Реконструкція вул. Гагаріна від узвозу Остріжний до автостради Н-16»» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-002261-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.