• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Проектні роботи по об’єкту: «Реконструкція вул. Гагаріна від узвозу Остріжний до автостради Н-16»

Завершена

5 700 005.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 500.02 UAH
Номер: 798ef08cc528445bad8617328df81b88
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-21-000013
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.04.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919579
Період моніторингу: 22.04.2022 09:56 - 19.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 21.04.2022 № 120 Житомир Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу, Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області Людмила КОСТЮК Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-11-22-002261-b Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Житомир
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 96) 246-16-47, ania.sherstoboeva@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, установлено порушення вимог частини 5 статті 8 Закону. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, дотримання вимог постанови № 710, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ДОРВЕКТОР», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановленого порушення норм частини 5 статті 8 Закону у подальшому, зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені вказане порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства у сфері закупівель в частині внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерна документація Департаменту архітектури та містобудування Черкаської міської ради (далі - Замовник), тендерна пропозиція переможця торгів ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ДОРВЕКТОР» (далі - ТОВ «ДОРВЕКТОР»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця від 15.12.2021 року № 15/12ВТ, повідомлення про намір укласти договір від 04.01.2022 року, договір про закупівлю від 28.12.2021 року № 28, додаткова угода № 1 від 31.12.2021 року та додаткова угода № 2 від 07.02.2022 року. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством установлено, що Замовником відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель пізніше трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту (на 9 робочий день з дня оприлюднення запиту), чим не дотримано вимоги частини 5 статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 12.05.2022 13:56 - 27.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.05.2022 13:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Згідно абз. 1 ст. 164-1 кодексу України «Про адміністративні правопорушення» порушенням законодавства про закупівлі є ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом. Тобто диспозиція норми не містить умови щодо «своєчасності» надання будь-якої інформації та документів. Слід відмітити, що на виконання вимоги ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» - Замовником відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 оприлюднено в електронній системі закупівель. Отже відповідь надана, а вимога ч. 5 ст. 8 Закону виконана. Дійсно відповідь надана не протягом 3-х робочих днів, проте не через бездіяльність відповідальних осіб, а через обставини, що незалежній від їх волі. Відповідно до указу Президента України від 24 лютого 2022 р. № 64 “Про введення воєнного стану в Україні” та указів про продовження дії воєнного стану, згідно ч.3 ст. 12 Закону України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» на прохання працівників Замовника, їм було надано відпустку без збереження заробітної плати згідно розпорядження Міського Голови № 241-р.6 від 08.04.2022 року. Тобто особи відповідальні за організацію даної закупівлі та надання будь-яких пояснень по ній у визначені строки перебували у відпустці. При цьому відповідь на запит про надання пояснень від 22.04.2022 було надано за першої можливості. Отже, враховуючи, що диспозиція абз. 1 ст. 164-1 кодексу України «Про адміністративні правопорушення» не містить умови щодо «своєчасності» надання пояснення, а відповідь надано за першої можливості через перебування у відпустках відповідальних осіб, то відсутній склад порушення визначений висновком про результати моніторингу процедури закупівлі від 12.05.2022 року.
Дата публікації звіту: 19.05.2022 15:42

Запити/Пояснення