• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Поточний ремонт вуличного освітлення

Торги відмінено

830 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 4 150.00 UAH
Номер: d8f658d6854c4793a74ca04f01ed1024
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-12-000001
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05.05.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 05.05.2022 18:08 - 28.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 05.05.2022 № 143 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 05.05.2022 № 143 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 14 UA-2021-11-22-002939-a 22.11.2021 ГУБИНИСЬКА СЕЛИЩНА РАДА (код ЄДРПОУ 04338457) Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, olga.kolecnik@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: На порушення частини п'ятої статті 8 Закону Замовник на запит про надання пояснень не надав пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. За результатами аналізу питання щодо своєчасності укладання договору про закупівлю встановлено порушення вимоги частини шостої статті 33 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель в частині відхилення/не відхилення тендерних пропозицій встановлено порушення частини шостої та сьомої статті 33 Закону. За результатами моніторингу встановлено порушення Замовником частини 16 статті 29 Закону щодо вимоги про усунення невідповідностей. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема шляхом відміни процедури закупівлі відповідно до статті 32 Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова №710), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: інформацію ГУБИНИСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ (далі Замовник) про закупівлю, річний план ID: UA-P-2021-11-22-003579-a на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи 22.11.2021 (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій та протокол розкриття тендерних пропозицій від 08.12.2021, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія" (далі ТОВ "ЕМК Енергія"), протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 08.02.2022 №197, від 09.02.2022 № 199, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене 09.02.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України (далі Колегія АМКУ) з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.01.2022 №124-р/пк-пз. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався. Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель. З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Східний офіс Держаудитслужби 09.05.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію відповідно до вимог пункту 4¹ Постанови № 710, а також пояснення з питання укладання Замовником договору за результатами процедури закупівлі UA-2021-11-22-002939-a з переможцем торгів Товариство з обмеженою відповідальністю "ЕМК Енергія". Однак, Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону не надав через електронну систему закупівель вказані пояснення, інформацію та/або документи. Відповідно до частини шостої статті 33 Закону замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. Крім цього, відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, зокрема договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Моніторингом установлено, що Замовником в електронній системі закупівлі 09.02.2022 оприлюднене повідомлення про намір укласти договір про закупівлю з учасником процедури закупівлі, який визначений переможцем, ТОВ "ЕМК Енергія". Проте на дату початку моніторингу процедури закупівлі в електронній системі закупівель відсутня інформація щодо рішень, прийнятих Замовником після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, зокрема не оприлюднені договір про закупівлю, звіт про результати проведення процедури закупівлі. Враховуючи наведене, відповідно до наявної в електронній системі закупівель інформації, а також за відсутністю іншої інформації, яка б свідчила про зворотнє, встановлено, що в порушення частини шостої статті 33 Закону протягом шістдесятиденного строку з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю Замовником договір з ТОВ "ЕМК Енергія" не укладено та в порушення частини сьомої статті 33 Закону не відхилено учасника-переможця ТОВ "ЕМК Енергія" у зв’язку з не підписанням договору, оскільки станом на дату початку моніторингу строк з дати визначення переможцем ТОВ "ЕМК Енергія" становить 85 днів, що перевищує установлений частиною шостою статті 33 Закону строк для укладання договору. Станом на дату завершення моніторингу не укладення договору про закупівлю та не прийняття Замовником рішення про відхилення учасника-переможця ТОВ "ЕМК Енергія" є підставою для відміни тендеру у відповідності до пункту 2 частини першої статті 32 Закону - неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень, які неможливо усунути. Крім того, моніторингом установлено, що на порушення припису частини 16 статті 29 Закону Замовник в електронній системі закупівель розмістив для учасника ТОВ "ЕМК Енергія" вимогу про усунення невідповідностей, в якій відсутній перелік виявлених невідповідностей та посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності.
Період усунення порушень: 26.05.2022 12:05 - 10.06.2022 00:00
Дата публікації висновку: 26.05.2022 12:05

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Своєчасно не надали відповідь на моніторинг до закупівлі UA-2021-11-22-002939-a у зв’язку з тим, що уповноважена особа Замовника, згідно з розпорядженням селищного голови від 15.03.2022 №20, знаходиться у відпустці без збереження заробітної плати до закінчення військового стану в Україні. Ознайомившись з висновком моніторингу прийняли рішення відмінити закупівлю послуг «Поточний ремонт вуличного освітлення» за кодом ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи (інформацію опубліковано в системі електронних закупівель за номером ID: UA-2021-11-22-002939-a).
Дата публікації звіту: 15.06.2022 15:10

Запити/Пояснення