-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
свинина нежирна охолоджена, бедро куряче охолоджене, філе куряче охолоджене, печінка свиняча охолоджена, печінка куряча охолоджена
Закупівля проводиться для потреб у 2022 році
Завершена
2 506 780.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 533.90 UAH
мін. крок: 0.5% або 12 533.90 UAH
Номер:
157b3d4e233043109edeac9ebdddc1b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-08-000007
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 12:13 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Вирішено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.04.2022 №98
Харків
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, доручення Держаудитслужби від 31.03.2022 №003100-18/2580-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північно-
східного офісу Держаудитслужби
в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби
від 07.04.2022 №98
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2021-11-22-002044-a 22.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції встановлено порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законодавством порядку шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень).
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 18 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Томашпільської селищної ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 29.11.2021 (протокол №132), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 09.12.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Стайохи Тетяни Вікторівни (далі - ФОП Стайоха Т.В.), протокол щодо прийняття рішення тендерним комітетом Замовника від 16.12.2021 №151, повідомлення про намір укласти договір від 16.12.2021, договір від 04.01.2022 №2.
За результатами моніторингу встановлено, що відповідно до підпунктів 5.6 та 5.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника інформація про відсутність заборгованості з податків, зборів і платежів у переможця процедури закупівлі перевіряється Замовником в електронній системі закупівель в інформації, що автоматично формується в електронній системі закупівель в результаті взаємодії електронної системи закупівель з інформаційними системами Державної фіскальної служби України. У випадку наявності в учасника заборгованості із сплати податків і зборів (обов’язкових платежів), що підтверджується згідно інформації, що міститься в електронній системі закупівель, учасник повинен надати інформацію, що підтверджує здійснення останнім заходів щодо розстрочення і відстрочення такої заборгованості у порядку та на умовах, визначених законодавством країни реєстрації такого учасника, зокрема для суб’єктів господарювання, що зареєстровані на території України - рішення органу доходів і зборів та/або укладений договір про розстрочення (відстрочення), прийняте/укладений згідно порядку розстрочення (відстрочення) грошових зобов’язань (податкового боргу) платників податків.
Разом з тим, відповідно до «Відповіді на запит щодо надання інформації про відсутність або наявність заборгованості (податкового боргу) із сплати податків, зборів, платежів, контроль за якими покладено на органи Державної фіскальної служби, в учасника процедури закупівлі» від 20.01.2022, сформованого в електронній системі закупівель у переможця торгів – ФОП Стайоха Т.В. наявна заборгованість.
При, цьому інформації щодо вжитих заходів щодо розстрочення і відстрочення заборгованості із сплати податків і зборів ФОП Стайоха Т.В. не надано, що не відповідає підпункту 5.7. пункту 5 розділу ІІІ тендерної документації Замовника.
Однак, на порушення вимог абзацу третього пункту 3 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію переможця ФОП Стайоха Т.В. через не надання ним, як переможцем торгів, у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону та уклав з ним договір від 04.01.2022 №2.
Період усунення порушень:
20.04.2022 08:16 - 07.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
20.04.2022 08:16
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На виконання висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-22-002044-a від 20.04.2022 року, договір № 2 про закупівлю товарів за державні кошти від 04.01.2022 року був розірваний 20.05.2022 року.
Дата публікації звіту:
23.05.2022 10:34
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionAwarded: Так
Опис:
.
Дата публікації:
23.05.2022 17:25
Запити/Пояснення
Номер:
f7f11c0b86f6499f923af16e1a29855f
Назва:
Північно-Східний офіс Держаудитслужби (Сумська обл.)
Дата опублікування:
27.04.2022 14:29
Опис:
Відповідно до частини 9 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку.
З урахуванням викладеного та норм Господарського кодексу України, Цивільного кодексу України та умов договору про закупівлю товарів № 2 від 04.01.2022 року (ідентифікатор закупівлі: UA-2021-11-22-002044-a) до постачальника фізичної особи-підприємця Стайохи Тетяни Вікторівни направлено лист із проектом додаткової угоди про розірвання договору. Після підписання ФОП Стайоха Т.В, додаткової угоди, договір буде розірваний, а відповідно порушення усунені.