• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М"ясо (вирізка свиняча, вирізка яловича, філе куряче)

Завершена

530 810.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 308.10 UAH
Номер: cc428fa9bcf94ce0ba535eca767044ee
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 18:43 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.10.2022 № 295 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 295 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 23 UA-2021-11-19-007408-b 19.11.2021 Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради Код ЄДРПОУ: 25315472 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, yurkina2007@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна встановлено порушення абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 та переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922. За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922), внесення змін до тендерної документації, дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника (переможця), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради UA-P-2021-11-19-007029-b (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-19-007408-b, тендерна документація, затверджена Рішенням тендерного комітету (протокол № 38 від "19" листопад 2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021, Додаткову угоду №1 від 03 серпня 2022, Додаткову угоду №2 від 22 серпня 2022 та пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби. Наслідком моніторингу установлено невідхилення тендерної пропозиції ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни, яка підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922, зокрема: - на порушення вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції завантажена не повна копія паспорта, який оформлений у вигляді книжки (файл: 2 Установчі.pdf 30 листопада 2021 16:27); - на порушення вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції не завантажені копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаним ним у Довідці від 29.11.2021 № 613 (файл: 5 мат-тех база104.pdf 30 листопада 2021 16:27) обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: частиною приміщення холодильної камери м. Рівне, вул. Київська, 98 д. у кількості 50 кв. м.; - на порушення вимог підпункту 6 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції не завантажена скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19); - на порушення вимог пункту 4 розділу «Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи» Додатку 4 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна у складі своєї тендерної пропозиції не надано Інформацію в довільній формі про використання захисту довкілля. Окрім того, на порушення вимог Додатку 3 «Документальне/електронне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» тендерної документації та частини шостої статті 17 Закону №922 Переможцем процедури закупівлі ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна довідка, яка видана Департаментом інформатизації МВС України (файл: УМВС 19 грудня 2021 11:42) оприлюднена в електронній системі закупівель на 11 день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (08 грудня 2021) та не завантажена довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону №922, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону №922. Згідно абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону. Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону №922, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону №922 є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником. Проте, на порушення вимог статті 31 Закону №922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна, визнав переможцем і уклав договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021.
Період усунення порушень: 26.10.2022 16:42 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2022 16:42

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Висновком Східного офісу Держаудитслужби від 26.10.2022 встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій). З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021. Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №43 Рівненської міської ради повідомляє про виконання висновку про проведення моніторингу від 04.10.2022. Договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 розірвано шляхом укладання додаткової угоди № 3 від 28.10.2022.
Дата публікації звіту: 31.10.2022 16:46

Запити/Пояснення