-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М"ясо (вирізка свиняча, вирізка яловича, філе куряче)
Завершена
530 810.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 308.10 UAH
мін. крок: 1% або 5 308.10 UAH
Номер:
cc428fa9bcf94ce0ba535eca767044ee
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000031
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 18:43 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
23 UA-2021-11-19-007408-b 19.11.2021 Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради
Код ЄДРПОУ: 25315472 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна встановлено порушення абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922 та переможця процедури закупівлі встановлено порушення абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922.
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, внесення змін до тендерної документації, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 зокрема, шляхом укладання відповідної додаткової угоди з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, в тому числі питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922 із змінами (далі Закон №922), внесення змін до тендерної документації, дотримання Замовником вимог Закону №922 під час розгляду тендерної пропозиції учасника (переможця), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Закладу дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) № 43 Рівненської міської ради UA-P-2021-11-19-007029-b (далі Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів UA-2021-11-19-007408-b, тендерна документація, затверджена Рішенням тендерного комітету (протокол № 38 від "19" листопад 2021 року) (далі Тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення про намір укласти договір, договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021, Додаткову угоду №1 від 03 серпня 2022, Додаткову угоду №2 від 22 серпня 2022 та пояснення Замовника надані через електронну систему закупівель на запити Східного офісу Держаудитслужби.
Наслідком моніторингу установлено невідхилення тендерної пропозиції ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни, яка підлягала відхиленню відповідно до абзацу 2 та абзацу 3 пункту 1 частини першої статті 31 Закону №922, зокрема:
- на порушення вимог підпункту 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції завантажена не повна копія паспорта, який оформлений у вигляді книжки (файл: 2 Установчі.pdf 30 листопада 2021 16:27);
- на порушення вимог підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції не завантажені копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаним ним у Довідці від 29.11.2021 № 613 (файл: 5 мат-тех база104.pdf 30 листопада 2021 16:27) обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: частиною приміщення холодильної камери м. Рівне, вул. Київська, 98 д. у кількості 50 кв. м.;
- на порушення вимог підпункту 6 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірини Анатоліївни до складу тендерної пропозиції не завантажена скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19);
- на порушення вимог пункту 4 розділу «Учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи» Додатку 4 тендерної документації учасником ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна у складі своєї тендерної пропозиції не надано Інформацію в довільній формі про використання захисту довкілля.
Окрім того, на порушення вимог Додатку 3 «Документальне/електронне підтвердження відсутності обставин для відмови в участі у процедурі закупівлі, передбачених статтею 17 Закону» тендерної документації та частини шостої статті 17 Закону №922 Переможцем процедури закупівлі ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна довідка, яка видана Департаментом інформатизації МВС України (файл: УМВС 19 грудня 2021 11:42) оприлюднена в електронній системі закупівель на 11 день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (08 грудня 2021) та не завантажена довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону №922, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону №922. Згідно абзацу 3 пункту 3 частини першої статті 31 Закону №922 Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону.
Відхилення тендерної пропозиції за наявності підстав, визначених статтею 31 Закону №922, є обов’язком, а не правом замовника, оскільки норми статті 31 Закону №922 є імперативними, а отже обов’язковими для виконання Замовником.
Проте, на порушення вимог статті 31 Закону №922 Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна, визнав переможцем і уклав договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021.
Період усунення порушень:
26.10.2022 16:42 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 16:42
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Висновком Східного офісу Держаудитслужби від 26.10.2022
встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій).
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі відкриті торги, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021.
Заклад дошкільної освіти (ясла-садок) компенсуючого типу (санаторний) №43 Рівненської міської ради повідомляє про виконання висновку про проведення моніторингу від 04.10.2022. Договір про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 розірвано шляхом укладання додаткової угоди № 3 від 28.10.2022.
Дата публікації звіту:
31.10.2022 16:46
Запити/Пояснення
Номер:
26007b14b86f4fdfbebfddfe21aab9a6
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
07.10.2022 12:53
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-007408-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до Державного веб-порталу бюджету для громадян, розміщеного за посиланням (https://openbudget.gov.ua) Замовник є розпорядником нижчого рівня на якого поширюються норми пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266). З огляду на зазначене, просимо надати пояснення (інформацію, документи) яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість та надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, що регламентовано Постановою Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 №710, із змінами.
Окрім того, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань:
1. Умовами підпункту 2 пункту 1 розділу 3 тендерної документації визначено, що тендерна пропозиція учасника повинна складатися з файлів які містять наступні документи та інформацію: документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника (уповноваженої особи учасника процедури закупівлі) щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції, договору за результатами закупівлі. Повноваження щодо підпису документів, що входять до складу тендерної пропозиції учасника, договору за результатами закупівлі підтверджуються наступними документами: - у разі, якщо учасником є фізична особа, або фізична особа-підприємець (далі - уповноважена особа) повною копією паспорта, у випадку якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжки. При цьому, до складу тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна завантажена не повна копія паспорта, який оформлений у вигляді книжки (файл: 2 Установчі.pdf 30 листопада 2021 16:27), що не відповідає вимогам підпункту 2 розділу 3 тендерної документації.
2. Умовами підпункту 1 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації визначено, що документи, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази є лист в довільній формі, за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою*, в якому зазначається наступна інформація:
- Наявність обладнання, автотранспорту та матеріально-технічної бази необхідного для виконання договору:
- наявність складських приміщень для зберігання асортименту товару;
- наявність холодильного обладнання в складських приміщеннях;
- наявність спеціального автотранспорту з холодильною установкою (рефрежератор) для перевезення харчових продуктів в кількості не менше двох одиниць.
В свою чергу, умовами підпункту 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації передбачені копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаними ним об’єктами матеріально технічної бази, обладнання та автотранспорту.
Так, до складу тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна завантажена довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 29.11.2021 № 613 (файл: 5 мат-тех база104.pdf 30 листопада 2021 16:27) якою ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна повідомляє про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, що необхідні для виконання договору поставки за предметом цієї закупівлі, а саме: частина приміщення холодильної камери м. Рівне, вул. Київська, 98 д. у кількості 50 кв. м., орендоване (п.2 таблиці).
При цьому, до складу тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна копії документів, які підтверджують право володіння (користування) Учасника вказаним ним у Довідці від 29.11.2021 № 613 обладнанням та матеріально-технічною базою, а саме: частиною приміщення холодильної камери м. Рівне, вул. Київська, 98 д. у кількості 50 кв. м. не завантажені, що не відповідає вимогам підпунктів 1, 2 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації.
3. Умовами підпункту 6 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації визначено, що для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 2 ст. 16 Закону, зокрема, наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник як оператор ринку, що здійснює діяльність пов’язану з обігом харчових продуктів повинен надати в складі тендерної пропозиції: - скан-копію оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника. (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19). Акт без виявлених порушень, виданий не раніше листопада 2021р.
При цьому, до складу тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Виробника та Учасника (згідно наказу Міністерства аграрної політики № 446 від 08.08.19) не завантажена, що не відповідає вимогам підпункту 6 пункту 1 Додатку 2 тендерної документації.
4. Умовами Додатку 3 тендерної документації визначено, що Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує десяти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику документи шляхом оприлюднення їх в електронній системі закупівель (у вигляді передбаченому згідно п. 1.3. цієї документації), що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону, а саме: - довідка, видана Департаментом інформатизації МВС України (територіальним органом з надання сервісних послуг МВС України), та щодо (не)притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України, що містить інформацію станом на дату, не раніше дня оприлюднення оголошення про закупівлю в електронній системі закупівель. Зазначена довідка надається щодо осіб (особи), визначених згідно п. 5, 6, частини 1 ст. 17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону; - довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону.
При цьому, довідка, яка видана Департаментом інформатизації МВС України оприлюднена в електронній системі закупівель Переможцем процедури закупівлі ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна (файл: УМВС 19 грудня 2021 11:42) у строк, що перевищує десять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю (08 грудня 2021), а отже на 11 день, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації та частини шостої ст. 17 Закону.
Також, Переможцем процедури закупівлі ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна не оприлюднена в електронній системі закупівель довідка, складена учасником у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформація у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону, що не відповідає вимогам Додатку 3 тендерної документації та частині другій та шостій ст. 17 Закону.
5. Умовами Додатку 4 тендерної пропозиції визначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи: Інформацію в довільній про використання захисту довкілля, але така інформація у складі тендерної пропозиції учасника ФОП Шевчук Ірина Анатоліївна – відсутня, що не відповідає вимогам Додатку 4 тендерної документації.
З приводу вищевикладеного необхідно надати пояснення (інформацію, документи) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.
Номер:
cc49d0eabe6842298341392a2b84e445
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
12.10.2022 14:55
Опис:
Наказом Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 №295 розпочато моніторинг закупівлі UA-2021-11-19-007408-b.
Відповідно Запиту надаю пояснення щодо правомірності прийнятих рішень.
Я уповноважена особа Плічук Альона Миколаївна відповідно до розпочатого моніторингу повідомляю наступне, що Уповноважена особа Губа Тетяна Василівна, яка проводила дану закупівлю звільнена 01.10.2022, а я прийнята 05.10.2022 року тому не володію повністю даною інформацією стосовно даної закупівлі (накази про прийняття звільнення додаю).
Номер:
2bef6c5e404142faa319df5e74792560
Назва:
Запит про надання пояснення (інформації, документів)
Дата опублікування:
19.10.2022 12:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-19-007408-b, відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) з наступних питань.
Відповідно до пункту 11.8 Проекту договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти (Додаток 5 до тендерної документації) та пункту 11.8 Договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 слідує, що «У випадку коливання ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю/внесення змін до такого договору щодо збільшення ціни за одиницю товару. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії.
Постачальник, у випадку об’єктивного коливання ціни за одиницю товару на ринку в бік збільшення, має право письмово звернутись до Покупця з пропозицією збільшення ціни за одиницю товару. При цьому така пропозиція, в кожному окремому випадку, повинна бути обґрунтована і документально підтверджена. Постачальник разом з письмовою пропозицією щодо внесення змін до договору надає документ, виданий Рівненською Торгово-промисловою палатою, або іншим уповноваженим на те органом, установою чи організацією за погодження з Замовником (у формі належним чином оформленої довідки/інформації в оригіналі, або засвідченій копії), що підтверджує коливання (пропорційне відсоткове збільшення) середньоринкової ціни (діапазону цін тощо) за одиницю товару в тих межах/розмірах що відбулись на ринку з дня підписання договору….».
В електронній системі закупівель Замовником оприлюднена Додаткова угода № 2 від 22 серпня 2022 року до Договору про закупівлю товарів (продуктів харчування) за бюджетні кошти №1 від 28.12.2021 в якій зазначено про наступне: «Керуючись п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та пунктом 11.9 Договору Сторони домовились збільшити ціну за одиницю товару: вирізка яловичини – 9,99%, вирізка свинини – 7,8%, філе куряче – 9,62%, у зв’язку із коливанням ціни таких товарів на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору….».
З огляду на зазначене просимо надати документальне підтвердження обґрунтування підвищення ціни товару на ринку.
Вказані пояснення (інформацію, документи) необхідно надати протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту через електронну систему закупівель.
Номер:
85ff78b092c64b50ba4bf297be6ba7f3
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
21.10.2022 14:59
Опис:
Відповідно Запиту про надання пояснення (інформації, документів) від 19.10.2022 , щодо документального підтвердження підвищення ціни даного товару на ринку повідомляю наступне:
Учасник, ФОП Шевчук І.А. 18.08.2022 року звернулась до Замовника з пропозицією зміни ціни товару, згідно п.3.7 Договору №1 від 28.12.2022 року та відповідно до п.2 ч.5.ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме збільшення ціни за одиницю товару до 10% в зв’язку зі стрімким зростанням ціни на даний вид товару на ринку.
На підтвердження коливання ціни товару Учасник – ФОП Шевчук І.А надала моніторинг цін Головного управління статистики у Рівненській області від 15.08.2022 року.
В результаті розгляду звернення Учасника ФОП Шевчук І.А та відповідно до пропорційного росту цін на ринку даного виду м’яса було укладену додаткову угоду № 2 від 22.08.2022 року про зміну ціни за одиницю товару.
Копію листа та довідки додаю.