• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Мова тендерної пропозиції українська

Торги відмінено

4 500 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 22 500.00 UAH
Номер: c60193eec95b4bc491e7b2f3666bfa47
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2021-11-30-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30.11.2021 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 30.11.2021 13:28 - 22.12.2021 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 30.11.2021 №754 Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 30 листопада 2021 року № 754 № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 2. UA-2021-11-19-013304-а від 19.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР  
Адреса: Ukraine, Чернівецька, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Чернівецька обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) установлено порушення вимог частини першої статті 4 Закону. За результатами розгляду питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення частини третьої статті 10 Закону. За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: -
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 03 грудня 2021 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Заставнівська багатопрофільна лікарня» Юрковецької сільської ради Чернівецького району Чернівецької області (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-19-012722-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи від 19.11.2021; рішення уповноваженої особи від 30.11.2021; пояснення Замовника із документами, наданими через електронну систему закупівель 02.12.2021. За результатами аналізу питання відображення закупівлі у річному плані (додатку) встановлено, що Замовником у річному плані закупівлі зазначено, що закупівля здійснюється на 2021 рік, в той час як оголошенням про проведення відкритих торгів та тендерною документацією поставка товару передбачена протягом 2022 року. З огляду на зазначене, на порушення вимог частини першої статті 4 Закону Замовник здійснював закупівлю електричної енергії не у відповідності до річного плану. Крім цього, відповідно до частини третьої статті 10 Закону оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель у строки, встановлені у частині першій цієї статті, обов’язково додатково оприлюднюються в електронній системі закупівель англійською мовою, якщо очікувана вартість закупівлі перевищує суму, еквівалентну: для товарів і послуг - 133 тисячам євро; для робіт – 5 150 тисячам євро. За результатами моніторингу встановлено, що Замовник додатково не оприлюднив в електронній системі закупівель оголошення про проведення відкритих торгів англійською мовою, оскільки очікувана вартість (4 500 000,00 грн.) закупівлі електричної енергії, перевищує суму (3 985 850,40 грн.), еквівалентну 133 тисячам євро (29,9688 грн. за 1 євро згідно з офіційним курсом НБУ) станом на дату оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів, чим порушив вимоги частини третьої статті 10 Закону. Під час моніторингу Замовник 30.11.2021 відмінив дану процедуру закупівлі, чим усунув виявлене порушення.
Період усунення порушень: 03.12.2021 13:39 - 18.12.2021 00:00
Дата публікації висновку: 03.12.2021 13:39

Запити/Пояснення