-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
Електрична енергія (Електрична енергія для невідокремлених підрозділів та апарату АТ «Укртрансгаз»)
Закупівля здійснюється у відповідності https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-09-009557-b , згідно технічних вимог і якісних характеристик предмета закупівлі «Електрична енергія для невідокремлених підрозділів та апарату АТ «Укртрансгаз»». Джерело фінансування: Власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства).
Завершена
62 264 985.73
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 622 649.86 UAH
мін. крок: 1% або 622 649.86 UAH
Номер:
81fb10a0c13d44e5aa89811cb931b231
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-09-21-000087
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.09.2022 00:00
Період моніторингу:
21.09.2022 17:13 - 13.10.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
21.09.2022 № 214
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
2 UA-2021-11-19-012622-a 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень щодо тендерної документації, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель
акціонерного товариства «Укртрансгаз» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 18.11.2021 № 21/Т/303, звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації від 02.12.2021, від 09.12.2021 та відповіді Замовника 06.12.2021, від 14.12.2021 відповідно, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ» (далі – ТОВ «ЕМА»), товариства з обмеженою відповідальністю «УКР ГАЗ РЕСУРС» (далі – ТОВ «УКР ГАЗ РЕСУРС») та товариства з обмеженою відповідальністю «МБС-ІНЖИНІРІНГ» (далі – ТОВ «МБС-ІНЖИНІРІНГ»), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол від 05.01.2022 № 21/Т/303-н, повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2022, договір від 19.01.2022 № 2201000046, повідомлення про внесення змін до договору, додаткові угоди до договору від 01.03.2022 № 1 та від 04.04.2022 № 2, пояснення Замовника, надані 28.09.2022 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Період усунення порушень:
14.10.2022 16:08 - 20.10.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.10.2022 16:08
Запити/Пояснення
Номер:
04f9826c75c14caaacbbd0760b2301e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
23.09.2022 11:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
29.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі електричної енергії для невідокремлених підрозділів та апарату АТ «Укртрансгаз» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-012622-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 13 Зведеної інформації про закупівлю тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання товариством з обмеженою відповідальністю «Енерджі Маркетс Ассістант» вимог частини другої статті 41 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
058afbd605f24ec0813bae81ba49c841
Назва:
Відповідь на запит Державної аудиторської служби України від 23.09.2022
Дата опублікування:
28.09.2022 19:36
Опис:
В межах запиту АТ «Укртрансгаз» інформує про таке: 1. Постачання електричної енергії здійснюється відповідно до Закону України „Про ринок електричної енергії” та Правил роздрібного ринку електричної енергії, затверджених постановою Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг від 14.03.2018 № 312.
Параметри якості електричної енергії в точках приєднання Споживача в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним в ДСТУ ЕN50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності».
Прогнозний обсяг споживання електричної енергії об’єктами невідокремлених підрозділів та апарату АТ «Укртрансгаз» у 2022 році складає 16 652 800,00 кВт*год.
Очікувана вартість за 1 кВт*год розрахована на підставі Комерційної пропозиції ТОВ "Павер Інжиніринг" (додається), Комерційної пропозиції ТОВ "Криворізька Енергетична Компанія" (додається), Комерційної пропозиції ТОВ «Прикарпатенерготрейд» (додається), Договору №2101000004 від 06.01.2021 ТОВ «Енерго Збут Транс» по процедурі закупівлі UA-2020-10-21-000789-a, Договору №2006000006 від 06.01.2020р. ТОВ «ЕНЕРДЖИ ТРЕЙД ГРУП» по процедурі закупівлі UA-2020-04-16-000988-a.
Розраховані витрати щодо проведення процедури закупівлі передбачені планом потреб АТ «Укртрансгаз» та відображені у фінансовому плані АТ «Укртрансгаз».
Повідомляємо, що розрахунок витрат, визначення технічних, якісних характеристик предмета закупівлі та його очікуваної вартості регламентуються внутрішніми розпорядчими документами Товариства, що в умовах дії воєнного стану, введеного Указом Президента України від 24 лютого 2022 року № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» не можуть бути оприлюднені у публічних джерелах інформації.
2. На виконання вимог тендерної документації переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ" надано оригінал банківської гарантії (забезпечення виконання договору) оформлену у паперовому вигляді від 18.01.2022р. № 721/22-ГВ видану АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО «БАНК ІНВЕСТИЦІЙ ТА ЗАОЩАДЖЕНЬ» (додається) та зміни до неї додаються.
3. На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» переможцем торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕНЕРДЖІ МАРКЕТС АССІСТАНТ" завантажено файл 2_Довідка щодо ліцензії.pdf» та «3_Довідка щодо повноважень підписанта.pdf» (посилання на закупівлю: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-012622-a) (додаються).