-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Технічне обслуговування систем пожежогасіння КС Золотоніського ЛВУМГ, Кременчуцького ЛВУМГ, Миколаївського ЛВУМГ)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-10-29-000278-c , згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100%. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Завершена
64 268 865.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 642 688.65 UAH
мін. крок: 1% або 642 688.65 UAH
Номер:
980f9b642a4148e2b4dc75fbfcca8c87
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000096
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 15:59 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
16 UA-2021-11-19-011535-a 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції
ТОВ «Спецпромсистема» установлено порушення абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» та
ТОВ «Інтербудкомплекс», відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності його розміщення та виконання учасником, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену уповноваженою особою (протокол від 19.11.2021 № 15_1626_п), протокол розгляду тендерних пропозицій
від 19.01.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Інженерно-технічний центр «Сигнал» (далі – ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал»), товариства з обмеженою відповідальністю «Спецпромсистема» (далі – ТОВ «Спецпромсистема») та товариства з обмеженою відповідальністю «Інтербудкомплекс» (далі – ТОВ «Інтербудкомплекс»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учаснику ТОВ «Інтербудкомплекс» до 14.01.2022, повідомлення про намір укласти договір від 27.01.2022, договір про закупівлю послуг від 15.02.2022
№ 4600005741, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю.
За результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 5.1 додатку 2 тендерної документації, учасник повинен надати в складі тендерної пропозиції забезпечення пропозиції у відповідності до вимог п. 4.10 розділу І тендерної документації та вимогам, що викладені в додатку 6.1 до тендерної документації.
Відповідно до пункту 2.1 додатку 6.1 тендерної документації оригінал банківської гарантії має бути оформлений з дотриманням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг», «Про електронні довірчі послуги», наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції», а також відповідно до «Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах», затвердженого Постановою Правління НБУ від 15.12.2004 № 639 та/або, якщо учасник та банк-гарант учасника - нерезиденти України, банківська гарантія або стендбай акредитив можуть бути випущені по SWIFT з візуванням (підтвердженням) автентичності через банк бенефіціара (банк Замовника), яке забезпечується Замовником після розкриття тендерних пропозицій.
Відповідно до пункту 3 Вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, реквізити гарантії, визначені у формі, є обов’язковими для складання гарантії.
Відповідно до пункту 4 Форми Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі і сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628, строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше:
- сплата бенефіціару суми гарантії;
- отримання гарантом письмової заяви бенефіціара про звільнення гаранта від зобов’язань за цією гарантією;
- отримання гарантом повідомлення принципала про настання однієї з обставин, що підтверджується відповідною інформацією, розміщеною на вебпорталі Уповноваженого органу, зокрема:
- закінчення строку дії тендерної пропозиції / пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації / оголошенні про проведення спрощеної закупівлі; укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі)/ спрощеної закупівлі; відкликання принципалом тендерної пропозиції / пропозиції до закінчення строку її подання; закінчення тендеру / спрощеної закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції / пропозиції.
Однак, відповідно до наданої банківської гарантії щодо забезпечення тендерної пропозиції, у складі тендерної пропозиції учасника
ТОВ «Спецпромсистема» від 20.12.2021 № 20421/03-2 (BG/U/03-2-16488), відсутня інформація про те, що строком дії гарантії є період з дати початку дії гарантії до дати закінчення дії гарантії (включно) або до настання однієї з таких подій залежно від того, що настане раніше, зокрема, закінчення строку дії тендерної пропозиції/пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції, зазначеного в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, чим не дотримано пункту 4.10 розділу І тендерної документації та додатку 6.1 до тендерної документації.
Отже, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої
статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника закупівлі ТОВ «Спецпромсистема», як таку, чиє забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та допустив його до аукціону.
Період усунення порушень:
29.06.2022 16:30 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2022 16:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Оскаржено до суду. Позов №ТОВВИХ-22-7275 від 11.07.2022
Дата публікації:
13.07.2022 19:47
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення
до висновку від 29.06.2022 про результати моніторингу процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-011535-a, що проводився
ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ
Дата публікації звіту:
06.07.2022 09:21
Запити/Пояснення
Номер:
bdc6abda22334d84a0d9102d8052e437
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.06.2022 08:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів (Технічне обслуговування систем пожежогасіння КС Золотоніського ЛВУМГ, Кременчуцького ЛВУМГ, Миколаївського ЛВУМГ) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-011535-a) засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень та документів з наступних питань.
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Чи було внесено переможцем торгів ТОВ «Інженерно-технічний центр «Сигнал» забезпечення виконання договору про закупівлю у формі банківської гарантії або стендбай акредитиву1 у відповідності до додатку № 6.2 до тендерної документації у формі грошових коштів у розмірі 5% від вартості договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9c64b6e386f4e3b9e0f171bb5cb5eee
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 17.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-011535-a
Дата опублікування:
22.06.2022 11:27
Опис:
Щодо вказаного запиту надаємо такі пояснення:
1. По першому питанню, обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі вимог:
1) державних стандартів України та державних будівельних норм:
- ДСТУ 9047:2020 «Системи протипожежного захисту. Настанова з підтримання експлуатаційної придатності»;
- ДБН В.2.5-56:2014 «Системи протипожежного захисту»;
- ДСТУ 4578:2006 «Системи пожежогасіння діоксидом вуглецю. Проектування та монтаж. Загальні вимоги» (ISO 6183:1990, MOD);
- ДСТУ EN 12094-3:2019 Стаціонарні системи пожежогасіння. Компоненти газових систем пожежогасіння. Частина 3. Вимоги та методи випробування пристроїв ручного пуску та зупинення (EN 12094-3:2003, IDT);
- ДСТУ EN 15004-1:2014 «Стаціонарні системи пожежогасіння. Системи газового пожежогасіння. Частина1. Проектування, монтування технічне обслуговування» (EN 15004-1:2008, IDT);
- ДСТУ 4240:2003 «Пожежна техніка. Установки газового пожежогасіння. Розподільчі пристрої. Загальні технічні вимоги та методи випробування»;
- ДСТУ 4095:2012 «Протипожежна техніка. Системи газового пожежогасіння. Модулі, комплекти модулів та батарейне устаткування. Загальні технічні умови»;
- ДСТУ 3958:2015 «Пожежна безпека. Газові вогнегасні речовини. Номенклатура показників якості. Загальні технічні вимоги і методи випробовування»;
- ДСТУ 7288:2012 «Вогнегасні речовини регенеровані галогеновані вуглеводні»;
- інших ДСТУ та ДБН;
2) постанови КМУ «Про затвердження Порядку проведення технічного огляду, випробування та експертного обстеження (технічного діагностування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки» від 26.05.2004 № 687 (з наступними змінами);
3) нормативно-правових актів з охорони праці та пожежної безпеки:
- НАПБ А.01.001-2014 «Правила пожежної безпеки в Україні»;
- НПАОП 60.3-1.01-10 «Правила безпечної експлуатації магістральних газопроводів»;
- НПАОП 0.00-1.81-18 «Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском»;
- інших нормативно-правових актів з ОП та ПБ;
4) внутрішніх нормативних документів ТОВ «Оператор ГТС України»:
- НДТОВ 01-001:2019 «Технічна експлуатація газотранспортної системи»;
- НДТОВ-06-012-2021 Правила пожежної безпеки для об'єктів газотранспортної системи ТОВ «Оператор ГТС України»,
- інших внутрішніх документів ТОВ «Оператор ГТС України»;
5) інструкцій з експлуатації та технічного обслуговування систем пожежогасіння ГПА та КС;
6) дефектних актів підприємства.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Порядку визначення очікуваної вартості товарів, робіт та послуг в Товаристві з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників.
2. По другому питанню, ТОВ «Оператор ГТС України» є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
3. По третьому питанню, ТОВ "ІНЖЕНЕРНО-ТЕХНІЧНИЙ ЦЕНТР "СИГНАЛ" (код ЄДРПОУ 30867069), яке було визнане переможцем процедури закупівлі, в якості забезпечення виконання договору було надано Банківську гарантію № 207639-Г-0597 від 11.02.2022, яка відповідає вимогам до банківської гарантії (забезпечення виконання договору), які зазначені в Додатку 6.2 до тендерної документації.
Додаток 1. Оригінал електронної банківської гарантії № 207639-Г-0597 від 11.02.2022.
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-19-011535-a