Роботи зі створення цифрових інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 з цифровою точністю масштабу 1:500 території міста Івано-Франківська, загальною площею 38,45 кв. км (36,48 кв. км + 50 метрів за межею населеного пункту згідно з ДБН Б.1.1-14:2012, пункт 5.6) для внесення змін до окремих частин генерального плану м. Івано-Франківська та створення 3D моделей будівель міста (ДК 021:2015 – 45211360-0 Містобудівельні роботи)
Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками -
Сорока Поліна Валентинівна – головний спеціаліст-юрисконсульт управління правової роботи Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради, е-mail: dma.if.mvk@gmail.com, тел. (0342) 55-27-03 (з організаційних питань).
Прокіпчук Артур Андрійович – заступник директора Департаменту - начальник управління планування території та містобудівного кадастру Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради, е-mail: dma.if.mvk@gmail.com, тел. (0342) 50-26-80 (з технічних питань).
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою.
У разі неможливості надання документів українською мовою, вони можуть бути надані іноземною мовою, також додатково надається переклад на українську мову. Переклад має бути посвідчений підписом перекладача разом з його печаткою (у випадку використання) та підписом учасника або ж посвідчений нотаріально (на розсуд учасника).
Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською мовою, завірений нотаріально. Визначальним є текст викладений українською мовою.
Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни і назви).
Завершена
3 021 575.00UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 107.87 UAH
Період моніторингу:28.09.2022 13:48 - 20.10.2022 00:00
Статус:Порушення не виявлені
Опис:ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО – СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ПОЛТАВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
28.09.2022 № 67-З
Полтава
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25.08.2016 № 2,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відповідальним працівникам забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Полтавській області
28.09.2022 № 67-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі ідентифікатор закупівлі дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1. UA-2021-11-19-005582-b, 19.11.2021, виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник Управління
Північно-східного офісу
Держаудитслужби
в Полтавській області Ірина САЛОГУБ
Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; повнота відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону; відповідність повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимогам Закону; своєчасність виконання рішення Органу оскарження); розгляд тендерних пропозицій; відповідність укладеного договору тендерній пропозиції переможця; своєчасності укладання договору; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:Дата закінчення моніторингу: 07 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; повнота відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації та змін до неї вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідність повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах вимогам Закону; своєчасність виконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Орган оскарження); розгляд тендерних пропозицій; відповідність укладеного договору тендерній пропозиції переможця; своєчасності укладання договору; дотримання законодавства при укладанні договору та додаткових угод.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради (далі – замовник) на 2021 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету 31.12.2021 № 66; рішення Органу оскарження від 14.12.2021 № 27601-р/пк-пз; вимога про усунення невідповідностей до 18 січня 2022 року до ТОВ «АНАЛІТИКА»; повідомлення про намір укласти договір від 19.01.2022; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради про продовження строку розгляду тендерної пропозиції ТОВ «АНАЛІТИКА» від 17.01.2022 № 1; протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Департаменту містобудування та архітектури Івано-Франківської міської ради про визначення переможця від 19.01.2022 № 3; договір про закупівлю від 07.02.2022 № 010222; додаткова угода до договору № 010222 про закупівлю від 07.02.2022, від 17.05.2022 №1; додаткова угода до договору № 010222 про закупівлю від 07.02.2022, від 13.09.2022 № 2.
За результатами проведення процедури закупівлі між замовником та ТОВ «АНАЛІТИКА» укладено договір про надання робіт зі створення цифрових інженерно-топографічних планів масштабу 1:2000 з цифровою точністю масштабу 1:500 території міста Івано-Франківська, загальною площею 38,45 кв. км (36,48 кв. км + 50 метрів за межею населеного пункту згідно з ДБН Б.1.1-14:2012, пункт 5.6) для внесення змін до окремих частин генерального плану м. Івано-Франківська та створення 3D моделей будівель міста (ДК 021:2015 – 45211360-0 Містобудівельні роботи від 07.02.2022 №010222 на суму 2 984 880,00 гривень.
Період усунення порушень:07.10.2022 13:09 - 13.10.2022 00:00