• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Бензин автомобільний А95 (Євро5) у роздріб (через мережу АЗС на території України, для потреб ДК «Укроборонпром»)

Завершена

519 386.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 596.93 UAH
Номер: 7cbcf9b27a5944d7ba94244466a92cdc
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-09-000048
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.11.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 09.11.2022 18:50 - 01.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 08.11.2022 № 327 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 08.11.2022 № 327 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2021-11-19-009893-a 19.11.2021 ДЕРЖАВНИЙ КОНЦЕРН "УКРОБОРОНПРОМ" Код ЄДРПОУ: 37854297 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-69, fintisov@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог пункту 11 частини другої статті 22, частини другої статті 24, статті 29, частини шостої статті 33 Закону №922. За результатами аналізу обрання процедури закупівлі, визначення предмету закупівлі відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель керуючись статтями 2, 5, 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про процедуру закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIIІ (далі Закон №922), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення. Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель ДЕРЖАВНОГО КОНЦЕРНУ "УКРОБОРОНПРОМ" (далі Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, звіт про результати проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерна пропозиція ТОВ "ОККО-ПОСТАЧ", повідомлення про намір укласти договір, опубліковане в електронній системі закупівель 10.12.2021, договір поставки від 24.12.2021 №UOP-9.1.3-218-Д-21 та додаткову угоду до нього від 24.12.2021 №1, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель 21.11.2022. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що на порушення вимог частини другої статті 24, частини шостої статті 33 Закону №922 тендерна документація Замовника не містить інформації, стосовно того, що: - у разі несвоєчасного надання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації електронна система закупівель автоматично призупиняє перебіг тендеру; - у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладання договору про закупівлю призупиняється. Крім того, моніторингом установлено, що Замовником у пункті 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначено, що тендерні пропозиції торгів вважаються дійсними протягом 90 календарних днів з дати розкриття тендерних пропозицій, чим не дотримано вимоги пункту 11 частини 2 статті 22 Закону №922, де передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості, зокрема: строк дії тендерної пропозиції, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними, але не менше 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Також, моніторингом установлено невідповідність тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, а саме: у пункті 1 розділу «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації Замовником зазначено, що Замовником визначаються критерії та методика оцінки відповідно до частини першої статті 28 Закону. При цьому, оцінка тендерних пропозицій визначена статтею 29 Закону №922, у редакції, що діяла на момент проведення торгів.
Період усунення порушень: 30.11.2022 16:50 - 15.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 30.11.2022 16:50

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На виконання абзацу 1 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», 05.12.2022 Замовник звернувся до органу державного фінансового контролю за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку. Станом на 07.12.2022, орган державного фінансового контролю не надав відповідні роз’яснення. Слід зауважити, що Закон не передбачає строку надання замовнику роз’яснень. Натомість, враховуючи принцип розумності, роз’яснення повинні надаватись Замовнику не пізніше 2 робочих днів з дня звернення, тобто до спливу строку визначеного для Замовника для оприлюднення через електронну систему закупівель інформації та / або документів, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку. Враховуючи зазначене, а також попередньо повідомлену інформацію у запиті за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, повторно повідомляємо, що з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2022-11-09-000048 у процедурі закупівлі №UA-2021-11-19-009893-a «Бензин автомобільний А95 (Євро5) у роздріб (через мережу АЗС на території України, для потреб ДК «Укроборонпром»)», директором департаменту із закупівель ДК «Укроборонпром» Аврамовим Романом Миколайовичем було проведену роз’яснювальну роботу з Майоренко Вікторією Василівною, яка є уповноваженою особою, яка визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом задля врахування виявленого порушення та недопущення зазначеного при проведенні майбутніх закупівель. Також, зауважимо, що виявлені органом державного фінансового контролю порушення законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель є опискою допущеною уповноваженою особою. Враховуючи зазначене, а також той факт, що допущені описки не мали негативного впливу на ефективність проведеної закупівлі, конкуренцію серед учасників та досягнену економію, в тому числі факт відсутності відповіді від органу державного фінансового контролю на запит за роз’ясненням змісту висновку та його зобов’язань, визначених у висновку в частині, що стосується нормативно-правових документів, що регламентують права органу державного фінансового контролю зобов’язувати Замовника притягувати до дисциплінарної відповідальності осіб, якими допущені порушення, Замовник повідомляє про усунення порушення шляхом проведення роз’яснювальної роботи з Майоренко Вікторією Василівною, яка є уповноваженою особою, яка визначена відповідальною за організацію та проведення процедур закупівлі згідно із Законом задля врахування виявленого порушення та недопущення зазначеного при проведенні майбутніх закупівель без притягнення до дисциплінарної відповідальності. Директор департаменту із закупівель ДК «Укроборонпром» Роман АВРАМОВ
Дата публікації звіту: 07.12.2022 17:17

Запити/Пояснення