• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 - "Послуги з технічного обслуговування ліфтів"

1. Найменування замовника: Державне підприємство «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів». 1.1. Місцезнаходження замовника: вул. Дегтярівська, 38-44, м. Київ, Шевченківський район, 04119. 1.2. Ідентифікаційний код замовника в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань: 16286441. 1.3. Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті другої Закону України «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). 2. Назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником (у разі поділу на лоти такі відомості повинні зазначатися стосовно кожного лота) та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): Послуги з технічного обслуговування ліфтів; код ДК 021:2015 – 50750000-7 - "Послуги з технічного обслуговування ліфтів"; поділу на лоти не передбачено. 3. Кількість товарів, обсяг робіт або послуг: послуги з технічного обслуговування 18 од. ліфтів (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та з Додатком 3 до тендерної документації). 3.1. Місце поставки товарів, місце виконання робіт чи надання послуг: територія Замовника – м. Київ, вул. Дегтярівська, 38-44. 4. Очікувана вартість предмета закупівлі: 2 805 642,00 грн. (два мільйони вісімсот п’ять тисяч шістсот сорок дві грн. 00 коп.) з ПДВ. 5. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: з 01.01.2022 до 31.12.2023 включно (згідно з Додатком 2 до тендерної документації та з Додатком 3 до тендерної документації). 6. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: о 11.00 год. 05.12.2021 року. 7. Умови оплати: оплата вартості наданих учасником послуг за договором здійснюється замовником щомісячно шляхом безготівкового перерахування грошових коштів в національній валюті України на рахунок учасника впродовж 10 (десяти) робочих днів від дати підписання уповноваженими особами сторін акта приймання-передавання наданих послуг за звітний місяць, за умови оприлюднення у встановленому законодавством порядку розпорядження Кабінету Міністрів України про затвердження фінансового плану замовника на відповідний рік. 8. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд, в тому числі якщо такі документи надані іноземною мовою без перекладу. У випадку надання учасником на підтвердження однієї вимоги кількох документів, викладених різними мовами та за умови, що хоча б один з наданих документів відповідає встановленій вимогі, в тому числі щодо мови, замовник не розглядає інший(і) документ(и), що учасник надав додатково на підтвердження цієї¬ вимоги, навіть якщо інший документ наданий іноземною мовою без перекладу. 9. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.1. Вид забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 9.2. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. 10. Дата розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 10.1. Час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини третьої статті 10 цього Закону: -. 11. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: 28 000,00 грн. 12. Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування): -.

Завершена

2 805 642.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 28 000.00 UAH
Номер: 20e7f99ddb794621b4a6b0dd7384cf89
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-09-000042
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08.02.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 09.02.2022 10:42 - 03.03.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 08.02.2022 № 55 Київ Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. В.о. Начальника Віталій ЗУБЧЕНКО ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби 08.02.2022 № 55 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі №з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 14 UA-2021-11-19-008361-а 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 63) 399-18-43, nastiya201080@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 28.03.2022. Відповідно до наказу Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 № 34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» здійснення моніторингу процедури закупівлі за номером ID UA-2021-11-19-008361-a зупинено з 24.02.2022. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного підприємства «Поліграфічний комбінат «Україна» по виготовленню цінних паперів» на 2021 рік.
Період усунення порушень: 29.03.2022 15:43 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку: 29.03.2022 15:43

Запити/Пояснення