• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021:2015 код 33600000-6-Фармацевтична продукція (Азитроміцин (Azithromycin, Аміодарон (Amiodarone), Амлодипін (Amlodipine), Атропін (Atropine), Верапаміл (Verapamil), Вода для ін’єкцій (Aqua pro injection), Глюкоза (Glucose), Дексаметазон (Dexamethasone), Диклофенак (Diclofenac), Доксициклін (Doxycycline), Допамін (Dopamine), Дротаверин (Drotaverine), Еналаприл (Enalapril), Епінефрин (Epinephrine), Кальцію глюконат (Calcium gluconate), Карбамазепін (Carbamazepine), Кларитроміцин (Clarithromycin), Левофлоксацин (Levofloxacin), Лідокаїн (Lidocaine), Лоратадин (Loratadine), Метамізол натрію (Metamizole sodium), Метоклопрамід (Metoclopramide), Натрію хлорид (Sodium chloride), Неостигмін (Neostigmine), Омепразол (Omeprazole), Комбінований препарат (Comb drug), Парацетамол (Paracetamol), Преднізолон (Prednisolone), Теофілін (Theophylline), Тимолол (Timolol), Флуконазол (Fluconazole), Фуросемід (Furosemide), Цефотаксим (Cefotaxime), Ціанокобаламін (Cyanocobalamin), Цефтріаксон (Ceftriaxone), Кислота ацетилсаліцилова (Acetylsalicylic acid), Спіронолактон (Spironolactone))

Інформація щодо наявності/відсутності підстав, встановлених у статті 17 Закону, надається Учасником в складі своєї тендерної пропозиції у вигляді довідки (довідок) у довільній формі або відповідно до наведеної форми (листа-гарантії) в Додатку 4 до Тендерної документації, з обов'язковим розміщенням необхідних позначок, які засвідчуюсь наявність/відсутність зазначених підстав в електронній системі закупівель, а також, у разі необхідності, заповненням електронних полів. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська (детальніше в тендерній документації). Строк поставки товару: з моменту підписання договору по 01.12.2022 року.

Завершена

5 985 650.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 29 930.00 UAH
Номер: 6386e969d2314fa9a8c53c21f06d61cd
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-04-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.11.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 04.11.2022 12:08 - 26.11.2022 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 03.11.2022 № 42-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 05.09.2022 №003100-18/6851-2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 03.11.2022 №42-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 7 UA-2021-11-19-006519-a 19.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 14 листопада 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального некомерційного підприємства «Чернігівська обласна лікарня» Чернігівської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету Замовника від 19.11.2021 (протокол №23), протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.12.2021, тендерні пропозиції спільного українсько-естонського підприємства у формі товариства з обмеженою відповідальністю «Оптіма Фарм, ЛТД», приватного акціонерного товариства «Фармацевтична фірма «Дарниця» та товариства з обмеженою відповідальністю «Ліки України», реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 28.12.2021, протоколи засідань тендерного комітету Замовника від 30.12.2021 №108 та №110, повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021, договір від 17.01.2022 №ЧОЛ-5, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 09.11.2022 року.
Період усунення порушень: 14.11.2022 09:41 - 18.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.11.2022 09:41

Запити/Пояснення