-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт колесотокарного верстата «Рафамет» UBB-112/M*
Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Ціна тендерної пропозиції для проведення електронного аукціону – ціна пропозиції без урахування ПДВ. Аукціон також здійснюватиметься за ціновими пропозиціями без урахування ПДВ. Якщо учасник – переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, у такому випадку договір про закупівлю буде укладатися на суму тендерної пропозиції за результатами аукціону з врахуванням ПДВ. Строк надання послуг: не більше 210 календарних днів з моменту отримання заявки від Замовника. Інша інформація зазначена у тендерній документації.
Завершена
3 500 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 17 500.00 UAH
Номер:
d1c8b061c5f14b8ca01de3cdbfed23f9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-12-19-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
19.12.2022 00:00
Період моніторингу:
19.12.2022 14:51 - 10.01.2023 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
19.12.2022 № 49-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
19.12.2022 № 49-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі
UA-2021-11-19-004902-a, 19.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; надання роз’яснень щодо тендерної документації; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Регіональної філії «Львівська залізниця» Акціонерного товариства «Українська залізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів, оприлюднене відповідно до норм частини третьої статті 10 Закону; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 16.11.2021 № 68-1; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Южстанкомаш» (далі – ТОВ «Южстанкомаш»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ОДДІО-ТЕХ ТРЕЙДІНГ»; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; протокол розгляду тендерних пропозицій; протокольне рішення тендерного комітету від 29.12.2021 № 68-3; повідомлення про намір укласти договір; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Южстанкомаш» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; пояснення Замовника, отримані 26.12.2022 в електронній системі закупівель; договір про закупівлю від 17.01.2021 № Л/В – 2224/ню з додатками; звіт про результати проведення процедури закупівлі.
Період усунення порушень:
02.01.2023 14:43 - 06.01.2023 00:00
Дата публікації висновку:
02.01.2023 14:43
Запити/Пояснення
Номер:
355b3f9f7e5e42d19a1e5387db1f7214
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
22.12.2022 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.12.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:50530000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки (капітальний ремонт колесотокарного верстата «Рафамет» UBB – 112/М*) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-19-004902-а) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
98e1dcd34d3b47cf8a92a731071f2ab6
Назва:
Пояснення Замовника на запит Держаудитслужби України
Дата опублікування:
26.12.2022 11:59
Опис:
Надається пояснення Замовника щодо моніторингу Держаудитслужби України UA-M-2022-12-19-000010