- 
                    Відкриті торги
 - 
                        Безлотова
 - 
                        КЕП
 
Капітальний ремонт Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 301" Криворізької міської ради за адресою: бульвар Вечірній, буд. 24, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Категорія Замовника: орган державної влади, визначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону «Про публічні закупівлі». Мова , якою повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерна пропозиція, а також вся кореспонденція, пов’язана з тендерною пропозицією, складається українською мовою. Детальна інформція зазначена в пункті 7 Розділу 1 тендерної документації Вид забезпечення - оригінал електронної банківської гарантії, умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені у п.2 Розділу 3 тендерної документації. Обсяг виконання робіт: детальний перелік та обсяг робіт зазначено у технічній специфікації (Додаток 7) документації.
                        Завершена
                        
                                                                    
                
            
                41 229 258.00
                UAH з ПДВ
            
                                    
мін. крок: 0.5% або 210 000.00 UAH
        мін. крок: 0.5% або 210 000.00 UAH
                    Номер:
                    295de76ea0b04ea997b3a47378a9a382
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-03-30-000037
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    30.03.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    30.03.2022 13:52 - 21.04.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА  АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
30.03.2022   №1
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ: 
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби  
в Чернівецькій області          Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 30 березня 2022 року № 1
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-11-19-001561-a від 19.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області    Катерина СКУТАР
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами розгляду питань щодо повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до істотних умов договору,  - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 12 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору умовам тендерної пропозиції, правомірності внесення змін до істотних умов договору.
Під час моніторингу проаналізовано: реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА»; протокол засідання тендерного комітету від 10.12.2021 № 2; повідомлення про намір укласти договір від 10.12.2021; договір від 12.12.2021 № 481/12-21; додаткова угода від 31.01.2022 № 2 до Договору; повідомлення про внесення змін до договору від 01.02.2022.
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    12.04.2022 11:50 - 16.04.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    12.04.2022 11:50
                
                        
                    Номер:
                    88c5d3cafaa640a39fcbd52b0ba525c8
                
                                                                        
                    Ідентифікатор моніторингу:
                    UA-M-2022-02-15-000108
                
                                                                        
                    Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
                    15.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Період моніторингу:
                    15.02.2022 16:49 - 11.03.2022 00:00
                
                                                                        
                    Статус:
                    Порушення не виявлені
                
                                                                        
                    Опис:
                    ДЕРЖАВНА  АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
15.02.2022  №91
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ: 
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 09.02.2022 № 003100-18/1510-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби  
в Чернівецькій області             Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Західного офісу Держаудитслужби
від 15 лютого 2022 року № 91
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
1. UA-2021-11-19-001561-a від 19.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області    Катерина СКУТАР
                
                                                                        
                                                                        
                                                        
                Етапи закупівельного процесу:
                
                                            - Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
 - Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
 - Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
 
                Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
                
            - Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
 
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
                    Статус порушень:
                    Не виявлені
                
                                                                        
                    Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
                    За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону,  - порушень не встановлено.
                
                                                                        
                    Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
                    Дата закінчення моніторингу: 02 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департамента капітального будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-19-001435-а); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням тендерного комітету від 19.11.2021 (далі – тендерна документація).
                
                                                                        
                    Період усунення порушень:
                    04.03.2022 13:32 - 12.03.2022 00:00
                
                                                                        
                    Дата публікації висновку:
                    04.03.2022 13:32
                
                        Запити/Пояснення
                    Номер:
                    8e55b2df3a554f53afcbb891759c006c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    16.02.2022 13:26
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    22.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №301» Криворізької міської ради за адресою: бульвар Вечірній, буд.24, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-001561-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із таких  питань: 
1)	Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2)	Чому Вами не відхилено пропозицію учасника ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» якщо ним не надано акти прийому-передачі техніки в оренду, які є невід’ємною частиною Договору  оренди технiки (з екiпажем) від 15.11.2021 № 1511/21, чим не дотримано вимоги підпункту 1.2 Додатку 1 тендерної документації?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
                
                        
                    Номер:
                    b3be083cf4294213b0e4f3ff2f8d311c
                
                                                                        
                    Назва:
                    Пояснення
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.02.2022 13:55
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    Відповідно по отриманих питань за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт Комунального закладу "Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 301" Криворізької міської ради за адресою: бульвар Вечірній, буд. 24, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» повідомляємо наступне: 
Видатки бюджетних коштів здійснюються за відповідним кодом економічної класифікації видатків (КЕКВ) 
Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, Замовник під час формування тендерної документації готує детальний перелік та обсяг робіт, зазначений у технічній специфікації (Додаток 7). Відповідний перелік робіт, технічні та якісні характеристики відповідають рішенням проектно-кошторисної документації. Учасник під час формування тендерної пропозиції може детально ознайомитись з проектом, звернувшись за адресою замовника: м.Дніпро, вул. Старокозацька, 34. При цьому, якщо у технічній специфікації до тендерної документації є посилання на конкретні торговельні марки чи фірми, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, то такі посилання слід читати з виразом «або еквівалент».
 Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначена з урахуванням Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 відповідно до розробленої проектно-кошторисної документації на підставі вартісних даних зведеного кошторисного розрахунку за весь комплекс будівельно-монтажних робіт з ПДВ.
Оголошення про закупівлю розміщено на фіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, а саме https://adm.dp.gov.ua.
Пропозицію учасника ТОВ «Херсонський альянс будівництва» не відхилено, оскільки учасником виконані умови тендерної документації, а саме надано файлом у форматі PDF 4 «Свідоцтва на техніку» яка була йому передана відповідно до договору оренди техніки (з екіпажем) від 15.11.2021 року № 1511/21, наданий Додаток № 1 до договору оренди техніки (з екіпажем) № 1511/21, в якому зазначений перелік техніки, що передається в оренду, також наданий лист-підтвердження від ТОВ «ВАЙТ» № 975 від 30 листопада 2021 року про не заперечення щодо використання техніки, яка була надана в оренду ТОВ «Херсонський альянс будівництва». Аналізуючи вищезазначене, можна прийти до висновку, що техніка була передана відповідно до умов договору  та Додатку № 1 разом зі свідоцтвами на техніку (технічні паспорти про реєстрація транспортного засобу).
З огляду на вищезазначене учасником ТОВ «Херсонський альянс будівництва» було підтверджено кваліфікаційний критерій.
                
                        
                    Номер:
                    83c1717c6ee448a7af23883b02f69f52
                
                                                                        
                    Назва:
                    Про надання пояснень
                
                                                                        
                    Дата опублікування:
                    21.02.2022 10:24
                
                                                                        
                    Дата до якої повинна бути надана відповідь:
                    25.02.2022 00:00
                
                                                                        
                                                                        
                    Опис:
                    У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Капітальний ремонт Комунального закладу «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №301» Криворізької міської ради за адресою: бульвар Вечірній, буд.24, м. Кривий Ріг, Дніпропетровська область (ДК 021:2015:45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-19-001561-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із даного питання: 
1)	Чи укладались між Вами та ТОВ «ХЕРСОНСЬКИЙ АЛЬЯНС БУДІВНИЦТВА» додаткові угоди до договору від 21.12.2021 №481/12-21, що передували укладанню додаткової угоди №2 до цього договору? У разі наявності надайте їх копії.
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.