-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
ковбаса сирокопчена, ковбаса напівкопчена, ковбаса варена, сосиски варені
очікувана вартість закупівлі
Завершена
4 575 216.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 68 630.00 UAH
мін. крок: 1.5% або 68 630.00 UAH
Номер:
e371989afa0640be81820d19027b2d65
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-21-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.04.2022 00:00
Період моніторингу:
22.04.2022 09:59 - 19.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.04.2022
№ 120
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу,
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 21.04.2022 № 120.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
7. UA-2021-11-18-015434-a Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства в сфері публічних закупівель щодо відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій учасників ТОВ «АЛАН» та ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повнота відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідність вимог тендерної документації вимогам законодавства у сфері закупівель, розгляд тендерних пропозицій, своєчасність укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель Комунального закладу «Дніпропетровський фаховий коледж спорту» Дніпропетровської обласної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерна документація, тендерні пропозиції учасників ТОВ «АЛАН» та ТОВ «ПРОЗОРЕ ПОСТАЧАННЯ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою визначення учасника ТОВ «АЛАН» переможцем від 29.12.2021 № 1, протокол розгляду тендерних пропозицій від 20.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 29.12.2021, договір про закупівлю від 10.01.2022 № 10-ВТ.
Період усунення порушень:
16.05.2022 14:51 - 20.05.2022 00:00
Дата публікації висновку:
16.05.2022 14:51