• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Меблі для гуртожитків

№97

Завершена

2 050 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 250.00 UAH
Номер: f905bbc7c56546a2b6461f3caeb12890
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-11-000093
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2022 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 11.01.2022 16:49 - 02.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2022 № 2 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 64 UA-2021-11-18-003022-c 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник директора Департаменту моніторингу закупівель Лілія КРИВОНОС
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 44) 425-51-73, m.zgoranets.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, установлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ», ФОП «БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ТОВ «ЛАЙФХАУЗ ГРУПП», ТОВ «ПРОЕКТ М», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 31 січня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель національного авіаційного університету (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом засідання тендерного комітету від 18.11.2021 № 97-ВТ/ВПЗ, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021, тендерні пропозиції фізичної особи – підприємця «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ» (далі – ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ»), фізичної особи – підприємця «БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ» (далі – ФОП «БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ»), товариство з обмеженою відповідальністю «ЛАЙФХАУЗ ГРУПП» (далі – ТОВ «ЛАЙФХАУЗ ГРУПП»), товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОЕКТ М» (далі – ТОВ «ПРОЕКТ М»), повідомлення про намір укласти договір від 14.12.2021, договір від 25.12.2021 № 656 (далі – Договір), додаткова угода до Договору від 25.12.2021 № 1, додаткова угода до Договору від 28.12.2021 № 2, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 21.01.2022, звіт про виконання договору від 22.01.2022. На запит Держаудитслужби від 14.01.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, Замовник надав відповідь 21.01.2022 (понад три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Замовник в електронній системі закупівель оприлюднив звіт про виконання Договору від 22.01.2022, сума оплати за Договором становить 1 464 241,44 гривень.
Період усунення порушень: 03.02.2022 15:03 - 18.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 03.02.2022 15:03

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: За результатом опрацювання висновків Державної аудиторської служби України (обл.) по проведенню моніторингу UA-M-2022-01-11-000093 публічної закупівлі UA-2021-11-18-003022-c «Меблі для гуртожитків» (далі – Висновок) повідомляємо наступне. 03 лютого 2022 року Державною аудиторською службою України оприлюднено висновки по проведенню моніторингу UA-M-2022-01-11-000093 публічної закупівлі UA-2021-11-18-003022-c «Меблі для гуртожитків» відповідно до якого було установлено: 1) За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій ФОП «КАРПІНСЬКИЙ ГЕННАДІЙ ІВАНОВИЧ», ФОП «БУРАВКОВ АНДРІЙ ОЛЕКСАНДРОВИЧ», ТОВ «ЛАЙФХАУЗ ГРУПП», ТОВ «ПРОЕКТ М», своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до умов договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено; 2) Встановлено інші порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником, а саме: на запит Держаудитслужби від 14.01.2022 про надання пояснень (інформації та документів) щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості, Замовник надав відповідь 21.01.2022 (понад три робочі дні), чим порушив вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму його усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язала Університет здійснити заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Під час опрацювання зазначеної інформації встановлено таке. Відповідно до наказу ректора Національного авіаційного університету від 10.01.2022 № 002/од «Про втрату чинності деяких наказів ректора» з 01 січня 2022 року втратили чинність накази про створення тендерного комітету університету та покладено функції уповноважених осіб за організацію та проведення публічних закупівель товарів робіт і послуг Університетом на ряд осіб. Установлено, що уповноважені особи, відповідальні за організацію та проведення публічних закупівель: 1) продовжують проведення публічних закупівель комунальних послуг (переговорна форма (скорочена)), що розпочаті тендерним комітетом; 2) публікують звіти про виконання договорів по закупівлях 2021 року. Закупівля UA-2021-11-18-003022-c «Меблі для гуртожитків» оголошена відповідно до рішення тендерного комітету 18.11.2021 року, завершена 25.12.2021. Вид конкурентної процедури – відкриті торги. Відповідальним за роботу з електронним майданчиком в період з 13.11.2020 по 31.12.2021 було призначено Білого Володимира Миколайовича, заступника начальника юридичного відділу, секретаря тендерного комітету. Відповідний розподіл обов’язків визначено головою тендерного комітету (протокол № 1 від 13.11.2020). Починаючи з 01.01.2022 відповідне призначення втратило чинність. Окрім того, було встановлено, що через технічну помилку, з інформацією про наявність запитань від Держаудитслужби працівники Університету ознайомились лише зранку 21.01.2022, коли проводилася перевірка закупівлі в частині підготовки звіту про виконання договору. Зважаючи на те, що уповноважені особи Університету формально не були вповноважені надавати відповіді по закупівлях за процедурою «відкриті торги», що проводилися тендерним комітетом у 2021 році, пояснення по вищезазначеній закупівлі було підготоване колишніми членами тендерного комітету та опубліковано у максимально найкоротший час. Зважаючи на викладене, бездіяльність працівника університету Білого Володимира Миколайовича, заступника начальника юридичного відділу, в частині відсутності моніторингу інформації на електронному майданчику в даному випадку була обґрунтованою, і не може бути підставою для притягнення його до відповідальності. З огляду на дані обставини повідомляємо про неможливість виконання вимог Державної аудиторської служби України (обл.), саме у спосіб, що наведено у Висновку. У той же час, розуміючи що дотримання положень Закону України «Про публічні закупівлі» є ключовим елементом проведення будь-яких закупівель Університету, маючи на меті не допущення будь-яких порушень при проведенні публічних закупівель Університетом, адміністрацією Університету вжито належні заходи, направлені на недопущення порушень при проведенні публічних закупівель, шляхом інформування уповноважених осіб про недопустимість порушення положень Закону України «Про публічні закупівлі» та їх особисту відповідальність за належне виконання зазначеного Закону. Т.в.о. ректора Євген РОМАНЕНКО
Дата публікації звіту: 10.02.2022 13:13

Запити/Пояснення