-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600
Код ДК 021:2015 - 34310000-3 «Двигуни та їх частини» (Запасні частини до дизель-генераторної установки АСД-5600)
Завершена
195 078 576.14
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.6% або 1 170 471.46 UAH
мін. крок: 0.6% або 1 170 471.46 UAH
Номер:
7fbab957062642fda1729dbed6891979
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-26-000044
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.01.2022 00:00
Період моніторингу:
26.01.2022 14:10 - 17.02.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.01.2022 № 13
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2021-11-18-006026-b 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ISG Supply OÜ» та ТОВ «ЭНЕРГО- СЕКТОР», своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 10 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання роз’яснень своєчасності надання роз’яснень на вимогу про усунення порушень, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» Державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»» (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом тендерного комітету Замовника від 16.12.2021 № 83-12-04/800, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ISG Supply OÜ» (далі – ТОВ «ISG Supply OÜ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ЭНЕРГО- СЕКТОР» (далі – ТОВ «ЭНЕРГО- СЕКТОР»), повідомлення про намір укласти договір від 30.12.2021, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 04.02.2022 року.
Період усунення порушень:
11.02.2022 15:51 - 17.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.02.2022 15:51
Запити/Пояснення
Номер:
4a6e80c2dc5d4a5f856e6ea48c2ccc20
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2022 15:13
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з постачання запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»» по вул. Промислова, буд.133 м. Енергодар Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-006026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість;
Крім того просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи надав переможець торгів ISG Supply OÜ копію ліцензії або документу дозвільного характеру (у разі їх наявності) відповідно до частини другої статті 41 Закону?
3. Чи укладено договір з переможцем торгів ISG Supply OÜ у строки, визначені частиною шостою статті 33 Закону?
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій ТОВ «ЭНЕРГО- СЕКТОР» ISG Supply OÜ та про визначення переможцем ISG Supply OÜ, а також щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
a94aa9335bf842379a11053d47228604
Назва:
Відповідь ВП ЗАЕС на запит ДАСУ від 01.02.2022
Дата опублікування:
04.02.2022 13:51
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі з постачання запасних частин до дизель-генераторної установки АСД-5600 відокремленого підрозділу «Запорізька атомна електрична станція» державного підприємства «Національна атомна енергогенеруюча компанія «Енергоатом»» по вул. Промислова, буд.133 м. Енергодар Запорізької області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-006026-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо наступні пояснення (інформацію та документи).
1. Надання обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі Вказівки ВП ЗАЕС від 20.01.2021р. №ЮК-64, та в подальшому опубліковано на веб-сайті за адресою https://www.znpp.atom.gov.ua/uk/node/5026.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено у відповідності до Наказу від 10.08.2021 №01-760-н «Про визначення очікуваної вартості закупівель товарів, робіт та послуг» зі змінами, та на підставі комерційних пропозицій ISG Supply OU офіційного представника заводу-виробника АТ МК «Дизель-Енерго» і аналізу попередніх закупівель.
2. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», переможець процедури закупівлі/спрощеної закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом та у разі якщо про це було зазначено у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі чи вимагалося замовником під час переговорів у разі застосування переговорної процедури закупівлі.
Згідно з вимогами ч. 11 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі», документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Умовами тендерної документації не передбачено надання переможцем закупівлі копії ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності.
3. Відповідно до ч. 6 ст. 33 ЗУ «Про публічні закупівлі», замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів. 13.01.2022р. прийнято рішення щодо продовження строку для укладення договору.
4. Відповідно до ст. 8 ЗУ «Про публічні закупівлі», моніторинг процедури закупівлі здійснюється протягом проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та його дії.
Протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
З огляду на інформацію про моніторинг, опубліковану відповідним органом в електронній системі закупівель, інформація та її документальне підтвердження щодо осіб тендерного комітету, які прийняли рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ISG Supply OÜ і ООО «ЄНЕРГО-СЕКТОР» та щодо осіб тендерного комітету, які відповідальні за оприлюднення інформації про закупівлю, не є дослідженням, яке проводиться в рамках моніторингу даної процедури закупівлі та не стосуються питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності замовника.
У зв’язку з набуттям чинності змін до ЗУ «Про публічні закупівлі», члени тендерного комітету не відповідають за оприлюднення інформації про закупівлі.
Частиною 1 статті 19 Конституції України передбачено, що органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, передбачені Конституцією та законами України.
Відповідно до положень ЗУ «Про захист персональних даних», обробка персональних даних здійснюється для конкретних і законних цілей, визначених за згодою суб’єкта персональних даних, або у випадках, передбачених законами України, у порядку, встановленому законодавством.
Згідно зі ст. 2 Закону, згода суб’єкта персональних даних – добровільне волевиявлення фізичної особи (за умови її поінформованості) щодо надання дозволу на обробку її персональних даних відповідно до сформульованої мети їх обробки, висловлене у письмовій формі або у формі, що дає змогу зробити висновок про надання згоди.
Поширення персональних даних без згоди суб'єкта персональних даних або уповноваженої ним особи дозволяється у випадках, визначених законом, і лише (якщо це необхідно) в інтересах національної безпеки, економічного добробуту та прав людини (ч. 2 ст. 14 Закону).
Таким чином, без отриманої згоди на обробку персональних даних, надання та подальша обробка персональних даних членів тендерного комітету, з боку ВП ЗАЕС, є неможливою.