-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт покрівлі та системи внутрішнього водовідведення КНП «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м. Львова» на вул. Гетьмана І. Мазепи,25»» (ДК 021:2015: 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація)
Місцезнаходження Замовника: вул. І. Миколайчука, 9, м. Львів, 79059. Категорія Замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Мова якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Завершена
2 894 515.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 14 472.58 UAH
мін. крок: 0.5% або 14 472.58 UAH
Номер:
c5e3e16ecf75442ca9a29126c5973910
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-27-000021
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
27.06.2022 00:00
Період моніторингу:
27.06.2022 16:36 - 20.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
27.06.2022 № 16
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187, доручення Державної аудиторської служби України від 03.06.2022 № 003100-18/3932-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 27.06.2022 № 16
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2021-11-18-002578-c 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності оголошення про проведення відкритих торгів та вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), оприлюднення інформації про закупівлю, розгляд тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня швидкої медичної допомоги м.Львова» (далі – Замовник) на 2021 рік за номером UA-P-2021-11-18-002469-b, оголошення про проведення закупівлі, тендерну документацію затверджену рішенням тендерного комітету від 18.11.2021 з додатками до неї, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію учасника – переможця Товариства з обмеженою відповідальністю Тім-Буд (далі – ТОВ «Тім-Буд») на предмет відповідності вимогам тендерної документації, повідомлення про намір укласти договір, договір від 22.12.2021 №30, додаткову угоду від 27.05.2022 №1.
За результатами розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Тім-Буд» (протокол розгляду від 07.12.2021) прийнято рішення про намір укласти договір з даним учасником.
Між Замовником та переможцем торгів - ТОВ «Тім-Буд» укладено договір від 22.12.2021 №30.
Період усунення порушень:
14.07.2022 16:28 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 16:28