-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Реконструкція газорозподільної станції "Олександрія" в адміністративних межах м. Олександрія Кіровоградської області (Будівельні роботи та поточний ремонт)
Закупівля здійснюється відповідно до https://prozorro.gov.ua/plan/UA-P-2021-11-04-000766-c, згідно з технічними вимогами і якісними характеристиками предмета закупівлі. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції, – українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Критерій оцінки – ціна 100% Умови надання забезпечення тендерних пропозицій зазначені в оголошенні про початок торгів та в Додатку 6.1 до тендерної документації
Пропозиції розглянуті
період кваліфікації завершився 1 326 днів назад
61 620 190.33
UAH без ПДВ
мін. крок: 1% або 616 201.90 UAH
мін. крок: 1% або 616 201.90 UAH
Номер:
1a4eedeb9bff4f73b445aef60e07fbed
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-06-000145
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.06.2022 00:00
Період моніторингу:
06.06.2022 16:31 - 01.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
06.06.2022 № 90
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2021-11-18-002529-c 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції переможця (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 23 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції переможця, стану виконання рішень Антимонопольного комітету України, як органу оскарження, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель товариства з обмеженою відповідальністю «Оператор газотранспортної системи України» на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 15.11.2021
№ 13_1614-р, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Нордік-Буд», повідомлення про намір укласти договір
від 31.01.2022, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ) від 11.01.2022 № 490-р/пк-пз та від 23.02.2022 № 3782-р/пк-пз, пояснення (інформація та документи) на запит Держаудитслужби, отримані 14.06.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
24.06.2022 14:59 - 02.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
24.06.2022 14:59
Запити/Пояснення
Номер:
81249bdba8e14d998d4e31a13f4c87a5
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
09.06.2022 17:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт з реконструкції газорозподільної станції «Олександрія» в адміністративних межах м. Олександрія Кіровоградської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-002529-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Також необхідно надати інформацію та документи щодо підстав невиконання рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 23.02.2022 № 3782-р/пк-пз (оприлюдненого в електронній системі закупівель 06.04.2022) у термін визначений Законом.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
4ba42c0839604352976f2e538ec54d29
Назва:
Пояснення на запит Державної аудиторської служби України від 09.06.2022 до процедури закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-18-002529-c
Дата опублікування:
14.06.2022 14:40
Опис:
1. По першому питанню, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі сформовано замовником на підставі затвердженої проектної документації.
Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва", прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, чинного на момент здійснення розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. По другому питанню, Товариство є Замовником в окремій сфері господарювання та під час проведення публічних закупівель діє виключно в межах Закону України "Про публічні закупівлі" (далі – Закон) та керуючись частиною першою статті 10 Закону самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме:
1) оголошення про проведення конкурентних процедур закупівель, тендерну документацію та проект договору про закупівлю:
оголошення про проведення відкритих торгів - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення конкурентного діалогу - не пізніше ніж за 15 днів до кінцевого строку подання тендерних пропозицій, якщо вартість закупівлі не перевищує межі, встановлені у частині третій цієї статті, та не пізніше 30 днів у разі перевищення таких меж;
оголошення про проведення торгів з обмеженою участю - не пізніше ніж за 30 днів до кінцевої дати отримання документів, поданих на кваліфікаційний відбір;
2) оголошення про проведення спрощеної закупівлі та проект договору про закупівлю - не пізніше ніж за шість робочих днів до кінцевого строку подання пропозицій;
3) зміни до тендерної документації та роз’яснення до неї (у разі наявності) у машинозчитувальному форматі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення або надання роз’яснень.
У хронологічному порядку відображаються зміни до тендерної документації та кінцевий строк подання тендерних пропозицій, який був визначений відповідно до кожної із змін до тендерної документації;
4) зміни до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та/або вимог до предмета закупівлі - протягом одного дня з дня прийняття рішення про їх внесення;
5) оголошення з відомостями про укладену рамкову угоду (у разі здійснення закупівлі за рамковими угодами) - не пізніше ніж через сім днів з дня укладення рамкової угоди;
6) протокол кваліфікаційного відбору - протягом одного дня з дня його затвердження;
7) протокол розгляду тендерних пропозицій - протягом одного дня з дня його затвердження;
8) повідомлення про намір укласти договір про закупівлю - протягом одного дня з дня прийняття рішення про визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
9) інформацію про відхилення тендерної пропозиції/пропозиції учасника - протягом одного дня з дня прийняття рішення про відхилення;
10) договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення;
11) повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю та зміни до договору у випадках, передбачених частиною п’ятою статті 41 цього Закону - протягом трьох робочих днів з дня внесення змін;
12) звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання;
13) звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель - протягом трьох робочих днів з дня укладення договору про закупівлю.
Згідно частини четвертої зазначеної вище статті Закону інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
При цьому, положення статті 10 Закону не містять як вимог щодо публікації замовником на своєму веб-сайті інформації щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі, так і вимог щодо обов'язку замовника оприлюднювати зазначену інформацію. Відповідна інформація наводиться замовником у тендерній документації, відповідно до вимог Закону.
Крім того, звертаємо увагу, що положення пункту 41 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному вебсайті не поширюються на ТОВ "Оператор ГТС України".
3. По третьому питанню, Товариство при проведенні публічних закупівель діє виключно у відповідності до вимог Закону та нормативно-правових актів, прийнятих на його виконання.
Згідно з частиною 23 статті 18 Закону рішення органу оскарження може бути оскаржене суб’єктом оскарження, замовником до окружного адміністративного суду, територіальна юрисдикція якого поширюється на місто Київ, протягом 30 днів з дня його оприлюднення в електронній системі закупівель.
У відповідності до частини 22 статті 18 Закону якщо рішення органу оскарження, прийняте за результатами розгляду органу оскарження, не було оскаржене до суду, таке рішення має бути виконано не пізніше 30 днів з дня його прийняття органом оскарження.
Отже, у разі оскарження рішення АМКУ до суду обов`язок з його виконання виникає після набрання чинності судовим рішенням. Такий висновок підтверджується також судовою практикою, зокрема ухвалою ОАСК від 02.09.2020 у справі 640/20213/20.
Рішення АМКУ № 3782-р/пк-пз від 23.02.2022, яким Товариство зобов’язано скасувати рішення про визначення товариства з обмеженою відповідальністю "НОРДІК-БУД" переможцем процедури закупівлі, оприлюднено в електронній системі закупівель 06.04.2021. Згідно з приписами Закону кінцевий строк оскарження рішення до суду – 06.05.2022.
26.04.2022 Товариство, в межах встановленого Законом строку, звернулося до Окружного адміністративного суду міста Києва з позовною заявою до АМКУ про визнання протиправним та скасування рішення Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 3782-р/пк-пз від 23.02.2022 (вих. № ТОВВИХ-22-4240).
04.05.2022 Окружний адміністративний суд міста Києва прийняв позовну заяву Товариства до розгляду та відкрив провадження в адміністративній справі (ухвала ОАСК від 04.05.2022 у справі № 640/6960/22).
Виходячи з вищезазначеного, Товариство у межах встановленого Законом строку оскаржило до суду рішення АМКУ № 3782-р/пк-пз від 23.02.2022 і відповідно не має обов`язку його виконувати до набрання чинності судовим рішенням у справі № 640/6960/22.
Крім того, звертаємо увагу, що на даний час в електронній системі закупівель не реалізований функціонал, що дозволяє відображати ознаку оскарження в суді рішень АМКУ (на відміну від оскарження висновків Державної аудиторської служби України).
Інформація та документи стосовно проведення процедури закупівлі розміщено за посиланням: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2021-11-18-002529-c
Додатки:
1. Копія позовної заяви Товариства № ТОВВИХ-22-4240 від 26.04.2022.
2. Докази направлення позовної заяви.
3. Копія ухвали ОАСК від 04.05.2022 у справі № 640/6960/22.