-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги для систем безпеки
Кількість та місце надання послуг: 11 послуг. 08300, Україна, Київська обл., Бориспільський район, село Гора, вулиця Бориспіль-7. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідно до вимог, викладених в Додатку 1 Документації.
Завершена
5 790 825.70
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 28 955.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 28 955.00 UAH
Номер:
06bda452d14d4d1193f758b09af040ea
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-26-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
26.05.2022 00:00
Період моніторингу:
26.05.2022 16:47 - 18.06.2022 00:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
26.05.2022 № 83
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
29 UA-2021-11-18-004628-b 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», ПП «ЛанТек», ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» (окрім питань, які були предметом розгляду Колегії АМКУ), ТОВ «СІЕС КОНСАЛТИНГ», ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», ТОВ «СМАРТ ІННОВЕЙШН», своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 15 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник)
на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.11.2021 № 15-15/3-3, протокол розгляду тендерних пропозицій від 21.01.2022, тендерні пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ» (далі – ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ»), приватного підприємства «ЛанТек» (далі – ПП «ЛанТек»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІТ-ІНТЕГРАТОР» (далі – ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР»), товариства з обмеженою відповідальністю «СІЕС КОНСАЛТИНГ» (далі – ТОВ «СІЕС КОНСАЛТИНГ»), товариства з обмеженою відповідальністю «ІНТРАСИСТЕМС» (далі – ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», товариства з обмеженою відповідальністю «СМАРТ ІННОВЕЙШН» (далі – ТОВ «СМАРТ ІННОВЕЙШН»), рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Колегія АМКУ)
від 08.02.2022 № 2566-р/пк-пз, протокол уповноваженої особи про розгляд тендерної пропозиції від 11.03.2022, повідомлення про намір укласти договір від 11.03.2022, договір про закупівлю послуг, укладений за процедурою закупівлі «відкриті торги» від 23.03.2022 № 35.1-14/8.5-00008.
Моніторинг процедури закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Колегії АМКУ, не здійснювався.
Період усунення порушень:
17.06.2022 17:52 - 23.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
17.06.2022 17:52
Номер:
9141b688a13c45d989218287b01c8c8d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-14-000084
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
14.02.2022 17:07 - 10.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
14.02.2022 № 24
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
53 UA-2021-11-18-004628-b 18.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 03 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель державного підприємства «Міжнародний аеропорт «Бориспіль» (далі – Замовник)
на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з публікацією англійською мовою, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 17.11.2021 № 15-15/3-3.
Період усунення порушень:
04.03.2022 14:51 - 12.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.03.2022 14:51
Запити/Пояснення
Номер:
0c71e036157a4874a0b8429b3c280fab
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 17:03
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі
послуг для систем безпеки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-004628-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів
ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», ПП «ЛанТек» та відповідальної за оприлюднення інформації про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
da4d95f71c7f41ffba08440b573895e6
Назва:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг для систем безпеки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-004628-b) моніторинг: №UA-M-2022-02-14-000084)
Дата опублікування:
21.02.2022 14:04
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг для систем безпеки (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-18-004628-b) моніторинг: №UA-M-2022-02-14-000084) ДП МА «Бориспіль» надає наступну інформацію та документи.
Питання 1: Яким чином і на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Визначення потреби в закупівлі: Захист від сучасних мережевих атак з можливістю аналізування трафіку та пакетів даних, які можуть нести в собі шкідливий програмний код, лінки на шкідливі ресурси, тощо. Фільтрації IP та URL адрес за визначеними категоріями репутаційними даними, блокування адрес за чорними списками. Використання інструментів моніторингу та управління трафіком, дозволить здійснювати стримування та блокування загроз, перш ніж вони потраплять до локальної мережі підприємства. Задіяння можливості глибокого аналізу пакетів в трафіку, відстеження та блокування надсилання або отримання файлів для кіберзахисту мережі підприємства. Отримання технічної підтримки для існуючого систем (обладнання та програмних продуктів),що виконують функції кіберзахисту інформаційних систем підприємства.
Потреба визначається виходячи з вже існуючих систем безпеки, програмних продуктів та кількості необхідних ліцензій, які експлуатуються в ДП МА «Бориспіль» та які з метою забезпечення безперебійного та сталого функціонування потребують відповідних підписок, а саме:
Міжмережевий екран Firepower серії 2110 – Інвентарний номер 56260/ВТ.
Міжмережевий екран Firepower серії 2110 - Інвентарний номер № 56261/ВТ.
Міжмережевий екран Firepower серії 4110 - Інвентарний номер 56263/ВТ.
Міжмережевий екран Firepower серії 4110 - Інвентарний номер 56262/ВТ.
Програмний продукт Cisco FireSIGHT Management Center - Інвентарний номер 687.
Програмний продукт Cisco Identity Services Engine - Інвентарний номер 688.
Програмне забезпечення системи безпеки електронної пошти - Інвентарний номер 574.
Програмне забезпечення системи безпеки доступу до мережі Інтернет - Інвентарний номер 575.
Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275.
Очікувана вартість предмета закупівлі визначена методом порівняння ринкових цін на підставі отриманих комерційних пропозицій від 3-х компаній. Для розрахунку використано середньоарифметичне значення отриманих даних.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі додається.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі: Якісні та технічні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням реальних потреб підприємства та оптимального співвідношення ціни та якості. Обсяги закупівлі визначено відповідно до очікуваної потреби та обсягу фінансування.
Документи, якими керувались для підготовки технічних характеристики предмету закупівлі є технічні описи на сайті виробника обладнання компанії Cisco:
1) Послуга з передачі сервісного пакету для системи безпеки (підписка Threat Defense Threat Malware and URL для розширення функціоналу та можливостей пристрою Firepower серії 2110),P/N: L-S-FPR2110T-TMC, посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/en/us/td/docs/security/firepower/601/configuration/guide/fpmc-config-guide-v601/Licensing_the_Firepower_System.html
2) Послуга з передачі сервісного пакету для пристроїв Firepower серії 2110, P/N: CON-SNT-FPR21FWN, посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/dam/global/ru_ua/assets/downloads/cisco_smartnet_manual.pdf
3) Послуга з передачі сервісного пакету для пристроїв Firepower серії 4110, P/N: CON-SNT-FPR4110N, посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/dam/global/ru_ua/assets/downloads/cisco_smartnet_manual.pdf
4) Послуга з передачі сервісного пакету для програмного продукту Cisco FireSIGHT Management Center, P/N: CON-ECMU-VMWSW10, посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/dam/global/ru_ua/assets/downloads/cisco_smartnet_manual.pdf
5) Послуга з підтримки системи безпеки Cisco Identity Services Engine, P/N: CON-ECMU-RISEV9SM, L-AC-PLS-3Y-S2- (for 100 licence), L-ISE-PLS-3Y-S1, посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/dam/global/ru_ua/assets/downloads/cisco_smartnet_manual.pdf
6) Послуга з підтримки системи безпеки електронної пошти Cisco Email Security Virtual Appliance, P/N: WSA-WSP-3Y-S3 - (for 550 licence), WSA-AMP-3Y-S3 - (for 550 licence), посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/security/content-security-management-appliance/datasheet-c78-729630.html
7) Послуга з підтримки системи безпеки доступу до мережі Cisco Web Security Virtual Appliance, P/N: ESA-ESP-3Y-S3 - (for 550 licence), ESA-AMP-3Y-S3 - (for 550 licence), посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/security/email-security-appliance/data-sheet-c78-729751.html
8) Послуга захисту від шкідливого коду (malware) SVP Cisco Advanced Malware Protection, P/N: AMP4E-ADV-CL-LIC-(for 550 licence), посилання на сайт виробника: https://www.cisco.com/c/en/us/products/collateral/security/fireamp-endpoints/datasheet-c78-733181.html
Питання 2: Просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Надаємо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://kbp.aero/vykonannya-vymog-postanovy-kabinetu-ministriv-ukrayiny-vid-11- 10-2016-710/
Файл з назвою «Обгрунтування_на_закупівлю_Послуги_для__систем_безпеки».
Питання 3: Крім цього, просимо надати інформацію та її документальне підтвердження щодо уповноваженої особи, яка прийняла рішення про допущення до аукціону тендерних пропозицій учасників торгів ТОВ «ІТ-ДЕВЕЛОПМЕНТ», ТОВ «ІНТРАСИСТЕМС», ПП «ЛанТек» та відповідальної за оприлюднення інформації про закупівлю.
Уповноваженою особою за проведення закупівлі, в тому числі за оприлюднення інформації про закупівлю, є Євген Кохненко, протокол про розгляд тендерних пропозицій від 20.01.2022 № 15-01/3-39 додається.