• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

М'ясо яловичини крупношматкове , м'ясо яловичини дрібношматкове м'ясо свинини крупношматкове, філе куряче, тушка курей без голови та потрухів, четверть курей задня

Завершена

364 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 1 822.50 UAH
Номер: b6f476fda0304663a43e129730a54f59
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-14-000014
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 14.06.2022 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 15.06.2022 10:33 - 09.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 14.06.2022 №7-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно- східного офісу Держаудитслужби в Сумській області Наталія ШЕВЧЕНКО Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 14.06.2022 №7-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2021-11-17-015175-a 17.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 268-70-23, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції установлено порушення абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: Згідно із інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель 23.06.2022 договір від 23.12.2021 №1 розірвано за згодою сторін.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (центру розвитку дитини) №13 «Купава» Сумської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол №38), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 06.12.2021, тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Коваленко Марини Сергіївни (далі – ФОП Коваленко М.С.), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 07.12.2021 №44, повідомлення про намір укласти договір від 07.12.2021, договір від 23.12.2021 №1, додаткові угоди від 17.01.2022 №1, від 08.02.2022 №2, від 21.06.2022 №3 та від 22.06.2022 №4, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 29.06.2022 року. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що у пункті 6.3 частини 6 розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься посилання на нормативний акт, який втратив чинність 19 жовтня 2021р., а саме на наказ МОЗ, МОН «Про затвердження порядку організації харчування дітей у навчальних та оздоровчих закладах» від 01.06.2005 № 242/329, чим порушено вимоги абзацу першого частини третьої статті 22 Закону. Також, за результатами моніторингу установлено, що відповідно до пункту 1.2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника, тендерна пропозиція у будь-якому випадку повинна містити накладений кваліфікований електронний підпис учасника/уповноваженої особи учасника процедури закупівлі, повноваження якої щодо підпису документів тендерної пропозиції підтверджуються відповідно до поданих документів, що вимагаються згідно цієї документації. Відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис – удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувача та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис Слід зазначити, що в листі Міністерства цифрової трансформації України від 16.02.2021 за № 1/06-3-1587 щодо роз’яснення законодавства у сфері електронних довірчих послуг, зазначено, що «якщо за результатом перевірки електронного підпису засіб кваліфікованого електронного підпису чи печатки надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», то такий електронний підпис не може вважатися кваліфікованим». Моніторингом установлено, що тендерна пропозиція ФОП Коваленко М.С. містить накладений електронний підпис Коваленко Марини Сергіївни, за результатами перевірки якого на сайті центрального засвідчувального органу (https://czo.gov.ua/verify) засіб кваліфікованого електронного підпису надає інформацію, що тип підпису «удосконалений», тип носія особистого ключа «незахищений», тобто накладений електронний підпис Коваленко Марини Сергіївни не може вважатися кваліфікованим, що не відповідає вимогам пункту 1.2 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Також, моніторингом установлено, що відповідно до пункту 1.1 частини першої розділу ІІІ тендерної документації Замовника тендерна пропозиція учасника повинна містити позитивний акт аудиту, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР. Акт повинен бути складений компетентним органом, що реалізує політику у сфері безпечності та окремих показників якості харчових продуктів. Також на підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі у пункті 6.2 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації Замовника міститься вимога надання позитивного акту аудиту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР (далі – акт НАССР). При цьому, у складі тендерної пропозиції ФОП Коваленко М.С. міститься акт НАССР від 30.11.2021 №194 виданий ФОП Коваленко Сергію Миколайовичу, в той час як акт НАССР складений за результатами проведення заходу державного контролю стосовно ФОП Коваленко М.С. відсутній, що не відповідає вимогам пункту 1.1 частини першої та пункту 6.2 частини шостої розділу ІІІ тендерної документації Замовника. Отже, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 та абзацу другого пункту 2 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Коваленко М.С. через його невідповідність встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника, а також як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі відповідно до законодавства та уклав з ним договір від 23.12.2021 №1.
Період усунення порушень: 04.07.2022 12:25 - 19.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 04.07.2022 12:25

Запити/Пояснення