• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

За кодом CPV за ДК 021:2015 45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація Капітальний ремонт рентгенкабінету за адресою: вул. Салганні піски, 14 м.Кропивницький

Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними. Документи Учасника, які входять до складу тендерної пропозиції, складені з використанням програмних комплексів, можуть бути складені українською або російською мовою відповідно до ліцензії, виданої на зазначені програмні продукти. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначені в тендерній документації та додатках до неї. Згідно КНУ Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженого Наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 року. Обсяг бюджетних зобов'язань на виконання робіт за об'єктом: «Капітальний ремонт рентгенкабінету за адресою: вул. Салганні піски, 14 м. Кропивницький» на 2021 рік складає 445 614,73 грн. Строк виконання робіт: 3 місяця. орієнтовно по 15.03.2022 р.

Завершена

2 602 166.40 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 021.66 UAH
Номер: 9837af23162e435a9ff70727e8977555
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-08-15-000009
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.08.2022 00:00
Автор: Північно-східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127015
Період моніторингу: 15.08.2022 16:23 - 06.09.2022 00:00
Статус: Порушення не виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 12.08.2022 № 6-З Сєвєродонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 12.08.2022 № 6-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2021-11-17-004313-b 17.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Антон РИБАЛКО
Адреса: Ukraine, Сєвєродонецьк
Контактна особа: Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 50) 282-30-15, nakorenok1973@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерної пропозиції та визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 23 серпня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922 зі змінами, розгляд тендерної пропозиції, визначення переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план (додаток) Комунального некомерційного підприємства «Центральна міська лікарня» Кропивницької міської ради на 2021 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Замовника (протокол від 17.11.2021 № 197); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Інноваційне підприємство Будкомплектсервіс»; протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.12.2021 № 212 щодо визначення переможця; договір на закупівлю робіт від 14.12.2021 № 462/3132 (далі - Договір); повідомлення про внесення змін до договору; додаткову угоду від 18.04.2022 № 2 до Договору.
Період усунення порушень: 23.08.2022 13:59 - 27.08.2022 00:00
Дата публікації висновку: 23.08.2022 13:59

Запити/Пояснення