• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 1

сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний)

Завершена

512 700.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 563.50 UAH
Номер: e6aeb638dd164432978201501cb861fe
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-10-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 04.10.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 04.10.2022 18:39 - 26.10.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 04.10.2022 № 295 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 04.10.2022 № 295 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 25 UA-2021-11-17-004213-b 17.11.2021 ЛУЦЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ Код ЄДРПОУ: 03562520 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 56) 722-22-72, khodyrieva.l.n@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова № 710- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛУЦЬКОГО ГЕРІАТРИЧНОГО ПАНСІОНАТУ (далі Замовник), у тому числі UA-P-2021-11-17-004068-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина, ФОП Гезгінчі Ольга Петрівна, ТОВ "АВІДАЛЬ", протоколи засідання фахівця з публічних закупівель Замовника від 08.12.2021 № 659, від 10.12.2021 № 663 та від 15.12.2021 № 684, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2021, Договір про закупівлю товарів від 31.12.2021 № 526 (далі Договір № 526), додаткова угода до Договору № 526 від 07.02.2022 № 1, додаткова угода до Договору № 526 від 21.06.2022 № 2, додаткова угода до Договору № 526 від 22.02.2022 № 3, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 11.10.2022 та 19.10.2022 через електронну систему закупівель. Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 6.4.3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено, що основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмета, характеру, інших умов конкретного договору. Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 26.10.2022 16:56 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку: 26.10.2022 16:56

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-11-17-004213-b повідомляємо про здійсненні заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому при складанні тендерної документації. Враховуючи відсутність механізму їх усунення, у зв’язку з цим, обов’язково привести у відповідність, до чинного законодавства, тендерну документацію до вимог частини 6 статті 33 Закону №922 та частини 4 статті 41 Закону №922.
Дата публікації звіту: 28.10.2022 09:52

Запити/Пояснення