-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
- 1
сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний)
Завершена
512 700.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 563.50 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 563.50 UAH
Номер:
e6aeb638dd164432978201501cb861fe
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-04-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
04.10.2022 00:00
Період моніторингу:
04.10.2022 18:39 - 26.10.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
04.10.2022 № 295
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №003100-18/6851-2022 від 05.09.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 04.10.2022 № 295
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
25 UA-2021-11-17-004213-b 17.11.2021 ЛУЦЬКИЙ ГЕРІАТРИЧНИЙ ПАНСІОНАТ
Код ЄДРПОУ: 03562520 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ Постанова № 710- порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 жовтня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель ЛУЦЬКОГО ГЕРІАТРИЧНОГО ПАНСІОНАТУ (далі Замовник), у тому числі UA-P-2021-11-17-004068-b, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерні пропозиції учасників Приватне Підприємство Волинь-Торг Галичина, ФОП Гезгінчі Ольга Петрівна, ТОВ "АВІДАЛЬ", протоколи засідання фахівця з публічних закупівель Замовника від 08.12.2021 № 659, від 10.12.2021 № 663 та від 15.12.2021 № 684, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 15.12.2021, Договір про закупівлю товарів від 31.12.2021 № 526 (далі Договір № 526), додаткова угода до Договору № 526 від 07.02.2022 № 1, додаткова угода до Договору № 526 від 21.06.2022 № 2, додаткова угода до Договору № 526 від 22.02.2022 № 3, пояснення Замовника на запити Східного офісу Держаудитслужби отримані 11.10.2022 та 19.10.2022 через електронну систему закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що у пункті 6.4.3 розділу VI. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено, що основні істотні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмета, характеру, інших умов конкретного договору.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону та частини четвертої статті 41 Закону.
Період усунення порушень:
26.10.2022 16:56 - 09.11.2022 23:00
Дата публікації висновку:
26.10.2022 16:56
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У відповідь на висновок за результатами моніторингу закупівлі UA-2021-11-17-004213-b повідомляємо про здійсненні заходи направленні на недопущення встановлених порушень у подальшому при складанні тендерної документації. Враховуючи відсутність механізму їх усунення, у зв’язку з цим, обов’язково привести у відповідність, до чинного законодавства, тендерну документацію до вимог частини 6 статті 33 Закону №922 та частини 4 статті 41 Закону №922.
Дата публікації звіту:
28.10.2022 09:52
Запити/Пояснення
Номер:
769a810da9624c0e850c96bb87433654
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
07.10.2022 14:45
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний) » (ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-004213-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
f48b8eb657fe4671afc8155c9c984595
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
11.10.2022 16:27
Опис:
Луцьким геріатричним пансіонатом 17.11.2021 р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний), UA-2021-11-17-004213-b.
Мета проведення закупівлі: забезпечення потреб Замовника у закупівлі Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний) для належної організації харчування в Луцькому геріатричному пансіонаті у 2022 році.
Обґрунтування розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмета закупівлі:
- відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В Луцькому геріатричному пансіонаті очікувалося затвердження кошторису на 2022 рік в якому, зокрема передбачаються видатки на продукти харчування. Затвердженим кошторисом встановлені повноваження щодо отримання надходжень і розподіл бюджетних асигнувань на взяття бюджетних зобов'язань та здійснення платежів для виконання Луцьким геріатричним пансіонатом своїх функцій та досягнення результатів, визначених відповідно до бюджетних призначень;
- очікувана вартість предмета закупівлі складає 512 700,00 грн. з ПДВ і визначена відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі (затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року №275) виходячи з моніторингу цін на ринку таких товарів. Також розрахунки здійснені, враховуючи середні споживчі ціни на товари у 2021 році, оприлюднені Державною службою статистики у 2021 році за посиланням https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm та виконання натуральних норм відповідно до Постанови КМУ від 13.03.2002 №324 «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах». Розрахунок проводиться на основі середньої річної кількості мешканців Луцького геріатричного пансіонату (160 чоловік), враховуючи добові норми харчування.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: якість предмету закупівлі повинна відповідати ГОСТ, та/або ДСТУ, та/або ТУ на відповідний товар, що діють на території України, а також Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», мікробіологічним критеріям затвердженим наказом МОЗУ №548 від 19.07.2012 р., та державним санітарним правилам та нормам ДСанПіН 8.8.1.2.3.4-000-2001 затвердженим Постановою Головного державного санітарного лікаря України №137 від 20.09.2001 р., вимогам до безпечності та якості молочних продуктів, які Затверджені наказом Мінагрополітики** (Наказ «Про затвердження Вимог до безпечності та якості молока і молочних продуктів» від 12.03.2019, зареєстрований в МЮУ 07.06.2019, № 593/33564), та відповідно до Постанови №324 від 13.03.2002 року «Про затвердження натуральних добових норм харчування в інтернатних установах, навчальних та санаторних закладах сфери управління Міністерства соціальної політики».
Маркування, пакування та транспортування товару здійснюється відповідно до національних стандартів України.
Транспортний засіб, яким буде здійснюватися поставка товару повинен бути придатним для перевезення продуктів харчування, що є предметом закупівлі.
Для підтвердження якості товару при постачанні кожна партія повинна супроводжуватись документом про якість, або сертифікатом відповідності, або експертним висновком випробувальної лабораторії державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Учасник повинен мати потужності, що пройшли державну реєстрацію відповідно до Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» №771/97-ВР від 23.12.1997 р.
Учасник повинен розробляти, вводити в дію та застосовувати постійно діючі процедури, що засновані на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках (НАССР).
Посилання на сторінку власного веб-сайту:
Луцький геріатричний пансіонат повідомляє про те, що обов’язок зазначення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. №710.
Відповідно до частини 4 статті 10 Закону України “Про публічні закупівлі” від 25 грудня 2015 року № 922-VIII інформація, зазначена у частині першій цієї статті, може додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування.
Інформація про предмет закупівлі ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний), UA-2021-11-17-004213-b є розміщена, окрім системи Prozorro, також за адресою: http://geriatricpansionat.lutsk.ua/2021/11/18/%d0%be%d0%b1%d0%b3%d1%80%d1%83%d0%bd%d1%82%d1%83%d0%b2%d0%b0%d0%bd%d0%bd%d1%8f-3/
Номер:
c9a635ed03c841dfa499a825e6e5eeff
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
18.10.2022 14:16
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний) » (ДК 021:2015: 15540000-5 — Сирні продукти) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-17-004213-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- просимо надати інформацію та документи, на підставі яких укладено додаткову угоду від 22.06.2022 № 3 та внесено зміни до Договору про закупівлю товарів від 31 грудня 2021 № 526 щодо зміни ціни на сир кисломолочний жирністю 9% та сир твердий.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
74c1a179b2404b48a5163aa7d6a4b154
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
19.10.2022 11:21
Опис:
Луцьким геріатричним пансіонатом 17.11.2021 р. було оголошено процедуру закупівлі відкриті торги: ДК 021:2015:15540000-5: Сирні продукти (сир твердий, сир кисломолочний), UA-2021-11-17-004213-b.
2. Відповідно до п. 2 ч. 5 ст. 41 Закону України №922-VIII «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 року та пунктом 3.7.1. Договору про закупівлю товарів №526 від 31.12.2021 року про «Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю (зміна ціни підтверджується документом, виданим територіальним відділенням Державної служби статистики України), за умови узгодження такої ціни із Замовником» Сторони домовились збільшити ціну за кілограм товару до 10 відсотків – сир твердий - 201,54 грн. з ПДВ за кг, сир кисломолочний жирністю від 9% - 88,26 грн. з ПДВ за кг, у зв’язку із коливанням ціни такого товару на ринку, та без збільшення загальної вартості Договору. Документальне підтвердження обґрунтування підвищення ціни товару на ринку додається: середні споживчі ціни на товари (послуги) по Волинській області у 2022 році за травень, червень, (посилання https://www.ukrstat.gov.ua/operativ/operativ2018/ct/sctp/Arch_sctp_u.htm), відповідь на запит Головне управління статистики у Волинській області про середні споживчі ціни на окремі товари по Волинській області (червень 2022 року) та Головне управління статистики у м. Київі і лист від постачальника про збільшення і узгодження ціни до 10%.