-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Дизельне паливо; Бензин марки А-95
Завершена
1 353 200.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 6 766.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 6 766.00 UAH
Номер:
0ef4ff959e084c1680de91ed4bb002c5
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-13-000030
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.10.2022 00:00
Період моніторингу:
13.10.2022 15:30 - 03.11.2022 23:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.10.2022 № 44
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 13.10.2022 № 44
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11. UA-2021-11-17-012423-a 17.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 02 листопада 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Голованівського ліцею ім..Т.Г.Шевченка Голованівської селищної ради (далі - Замовник) на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2021 б/н (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерні пропозиції Закритого акціонерного товариства «Рур Груп С.А.» та Фізичної особи-підприємця Білий Сергій Анатолійович (далі – ФОП Білий Сергій Анатолійович), протоколи розгляду тендерних пропозицій від 10.12.2021 № б/н, від 16.12.2021 б/н, від 28.12.2021 б/н (про відхилення тендерної пропозиції) та від 28.12.2021 № б/н (про намір укласти договір), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.12.2021, договір від 14.01.2022 № 01/22/2/17, укладений між Замовником та ФОП Білий Сергій Анатолійович (далі – Договір), додаткові угоди до Договору від 28.01.2022 № 1 та від 14.10.2022 № 2, звіт про виконання договору про закупівлю від 18.10.2022, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 25.10.2022.
В ході моніторингу за результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що тендерна документація не містить прикладів формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій, чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
Згідно з інформацією оприлюдненою в електронній системі закупівель, Замовником 18.10.2022 оприлюднено звіт про виконання договору про закупівлю.
Період усунення порушень:
02.11.2022 18:38 - 17.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
02.11.2022 18:38
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Аргументовані заперечення Замовника
На висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-012423-a від 02.11.2022р. повідомляємо наступне: відповідно до пункту 19 частини другої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються такі відомості опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції, а саме - технічні помилки та описки. Наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 710 затверджено перелік формальних помилок (далі – Перелік), який є вичерпним. Отже, замовник в тендерній документації зазначає опис формальних помилок керуючись Переліком. Зазначене тлумачення відображено у відповіді Департаменту сфери публічних закупівель Міністерства економіки України на запит 2018/2020, що стосується зазначення переліку формальних помилок в тендерній документації. Перелік помилок визначений Розділом III. Інструкція з підготовки тендерних пропозицій тендерної документації повністю відповідає Переліку.
Дата публікації звіту:
03.11.2022 10:40
Запити/Пояснення
Номер:
d11ab5186596451e8d683f8017ae5846
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
24.10.2022 09:51
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.10.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури відкритих торгів на закупівлю «Дизельне паливо; Бензин марки А-95», ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти, очікуваною вартістю 1 353 200,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером
ID: UA-2021-11-17-012423-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або головного розпорядника), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи були дотримані переможцем процедури закупівлі – Фізичною особою-підприємцем Білим Сергієм Анатолійовичем під час укладання договору вимоги пункту 3 Розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, а саме «Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом»?
3. Чи виконано Фізичною особою-підприємцем Білим Сергієм Анатолійовичем, як переможцем процедури закупівлі, вимоги частини 6 розділу «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, щодо внесення учасником-переможцем у строк, що не перевищує 20 днів після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю забезпечення виконання договору про закупівлю в розмірі 3 % вартості договору у формі банківської гарантії (гарантійний лист банка) з обслуговуючого банку (оригінал та копія завірена печаткою банка)?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
de9b873b06684c5a932c16272ac92c1d
Назва:
Відповідь Замовника на запит на пояснення
Дата опублікування:
25.10.2022 16:21
Опис:
У відповідь на Ваш запит на пояснення повідомляємо наступне:
1) Обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість здійснено з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для даного предмета закупівлі, з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Уповноваженого органу від 18.02.2020 № 275 та обрахована відповідно до середньо ринкового рівня цін. Обґрунтування розміщено за посиланням URL: http://golovanivsk-nvk.edukit.kr.ua/finansova_zvitnistj/obgruntuvannya_palivo/
2) Відповідно до ч. 3 Розділу. Результати торгів та укладання договору про закупівлю тендерної документації Переможець процедури закупівлі під час укладення договору про закупівлю повинен надати:
- відповідну інформацію про право підписання договору про закупівлю;
- копію ліцензії або документа дозвільного характеру (у разі їх наявності) на провадження певного виду господарської діяльності, якщо отримання дозволу або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законом.
Під час укладення договору ФОП Білий С.А. на підтвердження права підписання договору було надано інформаційну довідку про право підписання договору, витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців (зокрема така інформація міститься в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та перевірялась Замовником ще на етапі перевірки документів учасника процедури закупівлі), копію паспорта та ідентифікаційного коду. Також копію ліцензії на право роздрібної торгівлі пальним та відповідні відмітки про поточні сплати за ліцензію (документи додаються).
3) ФОП Білий С.А. надано відповідну банківську гарантію з необхідними копіями документів (додаються).