• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Електрична енергія

Завершена

1 560 990.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 804.95 UAH
Номер: 3a974426e14c41fd96e80fc2aa0e0e97
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-02-03-000015
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 02.02.2022 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127366
Період моніторингу: 03.02.2022 16:27 - 25.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ Н А К А З 02.02.2022 № 66 Дніпро Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до пункту 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3 (із змінами) НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області Ігор БЄЛІК Витяг з додатку до наказу від 02.02.2022 № 66 Перелік процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 11 Слов'янська міська військово-цивільна адміністрація Краматорського району Донецької області UA-2021-11-17-011018-a 17.11.2021 п.4 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Маріуполь
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 66) 713-37-07, inna.kononenko2013@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» установлено порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Cхідний офіс Держаудитслужби в Донецькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень в установленому законодавством порядку, зокрема, шляхом недопущення таких порушень в подальшому, забезпечення розгляду тендерних пропозицій у відповідності до вимог Закону та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року. Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/200 «Про введення воєнного стану в Україні» та Наказ Державної аудиторської служби України від 24.02.2022 №34 «Про зупинення заходів державного фінансового контролю» було припинено проведення моніторингу процедури закупівлі, розпочату відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», на період дії воєнного стану на території України. Відповідно до наказу Держаудитслужби від 25 березня 2022 року № 49 «Про здійснення заходів державного фінансового контролю» Управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області 04 травня 2022 здійснює поновлення та закінчення зупиненого відповідно до наказу Держаудитслужби від 24 лютого 2022 року № 34 моніторингу. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації із внесеними до неї змінами вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону від 19.09.2019№114-ІХ (із змінами) (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план(додаток) Слов'янської міської військово-цивільної адміністрації Краматорського району Донецької області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію із змінами затверджену протоколами тендерного комітету: від 17.11.2021, від 22.11.2021, від 03.12.2021, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Донецькі енергетичні послуги» (далі – ТОВ «Донецькі енергетичні послуги»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол засідання тендерного комітету від 17.12.2021 №17, повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021, договір про постачання (закупівлю) електричної енергії споживачу від 30.12.2021 № 2200 на суму 1 215 230,40грн з ПДВ, додаткова угода до договору від 17.01.2022, протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.01.2022 №2, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, відповідь Замовника, надано 24.03.2022 через електронну систему закупівель на запит Управління. За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено, що на порушення вимог пункту 3 частини 1 статті 10, частини 2 статті 24 Закону, Замовником, разом із змінами, внесеними до тендерної документації 23 листопада 2021 та 03 грудня 2021 року, не оприлюднений в електронній системі закупівель в окремому документі перелік внесених змін. За результатом аналізу питання розгляду тендерних пропозицій установлено, що відповідно вимог тендерної документації Замовника, у Розділі V «Оцінка тендерної пропозиції» Учасник визначає ціну за весь обсяг постачання товару, які він пропонує надати за договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені. Ціною тендерної пропозиції є ціна електричної енергії, що включає передачу електроенергії, маржу Учасника, витрати на сплату податків та тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку. Ціна тендерної пропозиції = Цфакт * Ф, де Ф – плановий обсяг споживання електричної енергії (кВт*год), який Замовник має намір придбати за результатами цієї процедури закупівлі. Розрахунок ціни відповідно до абз. 1 ч. 3 ст. 22 Закону, за яку Учасник згоден виконати замовлення, повинен здійснюватися наступним чином: Цфакт = (Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2; де Цфакт – вартість електричної енергії за розрахунковий період; «Цод» – ціна за 1 кВт/год електричної енергії; «Цод» для даної процедури закупівлі не може бути нижчою прогнозованої ціни РДН ОЕС, яка для даної закупівлі становить – 3,712445 грн. за 1 кВт*год без ПДВ. Дане значення визначено як середньозважену ціну на РДН у торговій зоні Об'єднана Енергетична Система України за перші 10 днів листопада 2021 року – 3,37495 за 1 кВт*год без ПДВ за даними ДП «Оператор ринку», розміщеними на його веб-сайті www.oree.com.ua, з урахуванням індикатора діапазону можливого коливання ціни в періоді постачання. Замовник встановлює величину цього індикатора однакову для всіх Учасників в розмірі + 10%. «Цод» не включає ПДВ, Т, К, В. «Т» – затверджений Постановою НКРЕКП тариф на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» (оператор системи передачі – ОСП) на відповідний місяць постачання. «Т» є регульованою складовою ціни Договору; «В» – затверджений постановою НКРЕКП від 11.06.2021 №971 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку в розмірі 3,23 грн./МВт∙год. «В» є регульованою складовою ціни Договору; «К» – коефіцієнт прибутковості Постачальника (маржа, вартість послуг Учасника), запропонований Учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), %; «1,2» - математичне вираження ставки податку на додану вартість (ПДВ – 20 %), яке нараховується згідно Податкового кодексу України. Згідно наданої тендерної пропозиції Учасник ТОВ «Донецькі енергетичні послуги», погоджується виконати вимоги замовника та пропонує придбати товар за наступною ціною: кількість поставленої електричної енергії - 300 000 кВт, загальна вартість пропозиції складає - 1 012 692,00 грн (без урахування пдв); 1 215 230,40 грн (у.т.ч. ПДВ). ціна за 1кВт/год складає - 3,37564 грн (без урахування пдв); 4,050768 грн (у т.ч. ПДВ). Для розрахунку (маржі, вартість послуг) Учасником пропонується коефіцієнту прибутковості «К» у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції (Цод), %, величина якого не повинна бути від’ємна. Враховуючи, що: відповідно до затвердженого Постановою від 09.12.2020 №2353 на 2021 рік НКРЕКП тарифу на послугу передачі електричної енергії НЕК «Укренерго» Т = 0,29393 грн за 1 кВт*год; відповідно до затвердженої Постанови НКРЕКП від 11.06.2021 №971 тариф на здійснення операцій купівлі-продажу на ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку В = 0,00323 грн за 1 кВт*год, а Цод = 3,712445 грн за 1 кВт*год, то, використовуючи формулу: Цфакт=(Цод*(1+К/100)+T+В)*1,2, коефіцієнт прибутковості «К», застосований учасником у відсотках від загальної ціни тендерної пропозиції дорівнює -17,07675131: Цод*(1+К/100)+Т+В = Цфакт/1,2=1 012 692/300 000=3,37564грн; 3,712445*(1+К/100) + 0,29393 + 0,00323= 3,07848; К = -17,07675131. Отже, учасником ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» визначено маржу у своїй ціновій пропозиції за результатами аукціону як від’ємну величину. Відповідно до п.1 Розділу V Оцінка тендерної пропозиції Тендерної документації Замовника «З метою запобігання демпінгу серед Учасників, Замовник буде відхиляти пропозиції Учасників, в яких величина маржі (в тому числі за результатами аукціону) буде від’ємна.» Тому тендерна пропозиція учасника ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» не відповідає встановленим Замовником вимогам тендерної документації та підлягала відхиленню. Проте, на порушення вимог абзацу третього пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника (учасника-переможця) ТОВ «Донецькі енергетичні послуги» як таку, що не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону та уклав з ним договір про закупівлю від 30.12.2021 № 2200 на суму 1 215 230,40грн від з ПДВ.
Період усунення порушень: 05.05.2022 09:34 - 21.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 05.05.2022 09:34

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: отримано
Дата публікації звіту: 07.07.2022 11:44

Запити/Пояснення