• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Будівельні роботи за проектом: «Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням штучного покриття на території Свободянської ЗОШ І-ІІІ ступенів, за адресою: с.Бакош, вул.Шкільна,60»

Завершена

1 702 046.83 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 020.47 UAH
Номер: 846a0cb463a44e31b63fe6fc7b015c25
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-24-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24.06.2022 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913671
Період моніторингу: 27.06.2022 09:30 - 20.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 24.06.2022 № 12-з Луцьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113. НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК Додаток №1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області від 24.06.2022 № 12-з Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області. Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2021-11-17-008885-a від 17.11.2021. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Луцьк
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 95) 789-29-71, dmytrotkachuk86@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
  • Відхилення тендерних пропозицій на підставах, не передбачених законом або не у відповідності до вимог закону (безпідставне відхилення)
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: вимогам Закону встановлено порушення частини 3 статті 17 та пунктів 2 частини 2 статті 22 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Гацько В.В. установлено порушення вимог частини першої статті 31 та статті 3 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця відкритих торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень, зокрема відповідно до пунктів 20.1, 20.3, 20.4 договору №1 шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 08 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмету закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, розгляду тендерних пропозицій, оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, своєчасності укладення договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Батівської селищної ради (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 17.11.2021 (далі – тендерна документація); тендерні пропозиції фізичної особи - підприємця Гацько Василя Вікторович (далі - ФОП Гацько В.В. ) та товариства з обмеженою відповідальністю «Ю.В.К.» (далі – ТОВ «Ю.В.К.»); рішення уповноваженої особи Замовника від 16.12.2021 №3; повідомлення про намір укласти договір від 17.12.2021; договір будівельного підряду від 04.01.2022 №1 (далі – договір №1). За результатами аналізу відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником пунктом 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив, що переможець має надати інформацію у довільній формі, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої пунктом 12 частини 1 статті 17 Закону. Проте, суб’єкти господарювання не є розпорядниками інформації про притягнення фізичних осіб до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України та відповідно інформація у довільній формі не є документальним підтвердженням відсутності підстав, передбачених у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону. Так, відповідно до пункту 2 наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про організацію доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України» від 29 листопада 2016 року № 1256 (далі – Наказ МВС № 1256), зареєстрованого в Міністерстві юстиції України за № 800/32252 від 10.07.2018 довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України фізичним особам надає Департамент інформатизації МВС та територіальні сервісні центри МВС. Така довідка включає відомості щодо притягнення особи до кримінальної відповідальності чи засудження за будь-якими статтями Кримінального кодексу України, у тому числі і статті 149, 150, 150-1 Кримінального кодексу України (правопорушення пов’язані з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми). Умови, підстави та процедуру надання відомостей з інформаційної підсистеми «Оперативно-довідкова картотека» єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, що містить відомості стосовно осіб, яким повідомлено про підозру в учиненні кримінального правопорушення, та осіб, яких засуджено за вчинення кримінального правопорушення, права та обов'язки суб'єктів, що є учасниками зазначеної процедури визначено Порядком доступу до відомостей персонально-довідкового обліку єдиної інформаційної системи Міністерства внутрішніх справ України, який затверджений Наказом МВС №1256. Отже, на порушення частини 3 статті 17 та пункту 2 частини 2 статті 22 Закону Замовником у тендерній документації не було встановлено способу документального підтвердження згідно із законодавством щодо відсутності підстави передбаченої у пункті 12 частини 1 статті 17 Закону для переможця. Замовнику через електронну систему закупівель надіслано 27.06.2022 та 28.07.2022 запит Управлінням Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області щодо обґрунтування очікуваної вартості, технічних і якісних характеристик предмета закупівлі та надання інформації про причини перевищення строку розгляду тендерної пропозиції ФОП Гацько В.В. п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Однак, станом на 08.07.2022 Замовником не надано відповідні пояснення, чим порушено вимоги частини п’ятої статті 8 Закону. Відповідно рішення уповноваженої особи Замовника від 16.12.2021 №3 найбільш економічно вигідна тендерна пропозиція ФОП Гацько В.В. була відхилена на підставі абзацу 1 частини 3 статті 22, абзацу 2 та 3 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону через невідповідність поданої тендерної пропозиції кваліфікаційним критеріям установленим в статтею 16 Закону, вимогам підпункту 3 пункту 3.5., підпункту 12 пункту 3.1. Розділу 3 тендерної документації з наступних причин: «у складі тендерної пропозиції відсутня інформація, яка вимагалась замовником для підтвердження наявності досвіду, а саме: у складі тендерної пропозиції відсутні скан-копії довідок форми КБ- 2 Акт приймання виконаних будівельних робіт з обов’язковим наданням довідки про вартість виконаних робіт (форми КБ-3), при чому уповноваженою особою враховується, що учасником у складі тендерної пропозиції також не надано листа-пояснення з наведенням обґрунтованих причин про неможливість надання документів (інформації), як це передбачено пп.12 п.3.1. Розділу 3 тендерної документації». Проведеним аналізом тендерної пропозиції ФОП Гацько В.В. установлено, що учасник у складі своєї пропозиції надав договір субпідряду від 14.09.2019 №14/01/2019, укладений з Товариством з обмеженою відповідальністю «Екобуд-2018» на виконання будівельних робіт «Реконструкція спортивного майданчика з влаштуванням штучного покриття на території Батівської ЗОШ І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Вошут, 52, смт. Батьово, Берегівського району, Закарпатської області. Коригування», довідку про вартість будівельних робіт (форми КБ-3) за грудень 2019 року та акт приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) (файл «підтвердження досвіду майданчик.pdf» архіву «ФАЙЛ 3 Кваліфікаційні критерії та вимоги встановлені ст. 17 Закону»), чим відповідно документально підтвердив досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договорів, що передбачено вимогами підпункту 3 пункту 3.5. «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації. Також, учасник ФОП Гацько В.В. на виконання вимоги підпункту 12 пункту 3.1. «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі своєї пропозиції надав гарантійний лист від 02.12.2021 №111 про можливість виконання 20% робіт (без урахування демонтажних робіт) без попередньої оплати за власний рахунок до початку фінансування (файл «лист погодження 20% без предоплати.pdf»). Отже, Замовник відхилив тендерну пропозицію учасника ФОП Гацько В.В. за відсутності підстав, визначених у частині першій статті 31 Закону, що суперечить принципам здійснення закупівлі, визначених у статті 3 Закону та визначив переможцем торгів ТОВ «Ю.В.К.».
Період усунення порушень: 13.07.2022 09:13 - 28.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 13.07.2022 09:13

Запити/Пояснення