-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху стаціонарного відділення КНП Лохвицька міська лікарня під реабілітаційне відділення по вулиці Незалежності,4, в м. Лохвиця Полтавської області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)
Завершена
6 935 122.00
UAH без ПДВ
Номер:
192c5eb7626646ff881740cf4e504a90
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-04-11-000059
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
11.04.2022 00:00
Період моніторингу:
11.04.2022 14:11 - 05.05.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
11.04.2022 № 2-з
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області
від 11.04.2022 № 2-з
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-11-17-003619-c від 17.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо наявності підстав застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 квітня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: наявності підстав щодо застосування переговорної процедури, відповідності повідомлення про намір укласти договір про закупівлю вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон), своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках передбачених Законом .
Під час моніторингу проаналізовано: протокол проведення переговорів між Комунальним некомерційним підприємством Лохвицької міської лікарні та фізичною особою - підприємцем Солодкий С.А. від 17.11.2021 за №231, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 17.11.2021, договір про закупівлю робіт від 02.12.2021 №261, додаткову роботу від 02.12.2021 №б/н.
Період усунення порушень:
21.04.2022 12:49 - 28.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.04.2022 12:49
Запити/Пояснення
Номер:
3dbf168ccfb249d0a3b791f15360b665
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
12.04.2022 10:28
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.04.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху стаціонарного відділення КНП Лохвицька міська лікарня під реабілітаційне відділення по вулиці Незалежності,4, в м. Лохвиця Полтавської області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-17-003619-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
За результатами моніторингу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу проведення переговорів з учасником переговорної процедури закупівлі - ФОП Солодкий С.А., від 17.11.20221 за №231, замовником зазначено, що технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (листи, запрошення на переговори, тощо) про встановлені вимоги до учасника - ФОП Солодкий С.А., зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасником ФОП Солодкий С.А., в тому числі супровідних листів з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
e38c266c5c0f4981b10f09c3923b8482
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
15.04.2022 12:02
Опис:
Розглянувши висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.04.2022 № 2-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 де виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, надати документи, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
4b317f0e300e4b3e93ee60687c0d5321
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
20.04.2022 11:08
Опис:
Розглянувши висновок ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.04.2022 № 2-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 12 пункту 4, підпункту 13 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №117 де виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, надати документи, для усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
10948af811904b3692de8174ee5cf807
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
28.04.2022 10:13
Опис:
Розглянувши висновок від ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ТЕРНОПІЛЬСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 11.04.2022 № 2-з Тернопіль Про початок моніторингу процедур закупівель уповноваженою особою прийнято рішення про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Номер:
00431fb0790c4602919e2a104fb8fbb3
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-21-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
21.02.2022 00:00
Період моніторингу:
22.02.2022 15:03 - 18.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
21.02.2022 №108
Тернопіль
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 188 (із змінами внесеними наказами Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291, від 21.01.2020 №16)
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку процедур закупівель для моніторингу, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Тернопільській області Євген ДЕРЖЕРУКА
Додаток
до наказу
Західного офісу
Держаудитслужби
від 21.02.2022 №108
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу:
3. UA-2021-11-17-003619-c від 17.11.2021 - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону, оприлюднення інформації про закупівлю - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані та його відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон №922), оприлюднення інформації про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Лохвицької міської лікарні (далі – Замовник) на 2021 рік, протокол проведення переговорів між Комунальним некомерційним підприємством Лохвицької міської лікарні та фізичною особою - підприємцем Солодкий С.А. від 17.11.2021 за №231, повідомлення про намір укласти договір під час застосування переговорної процедури від 17.11.2021.
Період усунення порушень:
29.03.2022 13:27 - 02.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.03.2022 13:27
Запити/Пояснення
Номер:
628e2f59001744c294200d2ae9c618ac
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
22.02.2022 15:33
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. «Капітальний ремонт частини приміщень першого поверху стаціонарного відділення КНП Лохвицька міська лікарня під реабілітаційне відділення по вулиці Незалежності,4, в м. Лохвиця Полтавської області» за кодом CPV за ДК 021:2015 - 45453000-7 (Капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2021-11-17-003619-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі - Закон), виникла потреба в отриманні пояснення з документальним підтвердженням.
1.Яким чином та на підставі яких документів замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. За результатами моніторингу наявності умов для застосування переговорної процедури встановлено, що переговорна процедура закупівлі, Замовником проводилася відповідно до пункту 1 частини 2 статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), а саме: якщо було двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначених цим Законом. При цьому предмет закупівлі, його технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Моніторингом установлено, що відповідно до протоколу проведення переговорів з учасником переговорної процедури закупівлі - ФОП Солодкий С.А., від 17.11.20221 за №231, замовником зазначено, що технічні та якісні характеристики, а також вимоги до учасника процедури закупівлі не повинні відрізнятися від вимог, що були визначені замовником у тендерній документації.
Так, відповідно до частини третьої статті 40 Закону, замовник під час проведення переговорів вимагає від учасника надати підтвердження про відсутність підстав для відмови йому в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
На підтвердження цієї вимоги надайте інформацію з документальним підтвердженням (протоколи переговорів, листи, запрошення на переговори, тощо) про встановлені вимоги до учасника - ФОП Солодкий С.А., зокрема, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація, кваліфікаційні критерії, вимоги про відсутність підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі відповідно до частини першої статті 17 цього Закону.
Окрім цього, прошу надати:
- копії поданої пропозиції (усіх сторінок) учасником ФОП Солодкий С.А., в тому числі супровідних листів з відміткою замовника про отримання, в якому замовник повідомив про намір укласти договір за результатами застосування вищевказаної переговорної процедури закупівель;
- копію протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою про проведення переговорної процедури закупівель.
Пояснення з документальним підтвердженням надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
22c69706b7be4436944fcb1a8a44539e
Назва:
Повідомлення про припинення проведення моніторингів процедур закупівель
Дата опублікування:
25.02.2022 20:09
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
03.03.2022 00:00
Опис:
Враховуючи Указ Президента України від 24 лютого 2022 року №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та наказ Державної аудиторської служби України від 24 лютого 2022 року №34, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Тернопільській області з 24.02.2022 року припиняє проведення моніторингів процедур закупівель розпочатих відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та наказу №108 від 21.02.2022 «Про початок моніторингу процедур закупівель», на період дії воєнного стану.