• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Фармацевтична продукція

Завершена

2 600 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 000.00 UAH
Номер: 03a397b9b23d49fd87c6994690a30d32
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-21-000027
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.11.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 21.11.2022 15:56 - 13.12.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.11.2022 № 285 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 18.11.2022 № 285 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2021-11-17-007843-a 11.17.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 93) 548-46-23, dkfc1817@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 2 частини 5 статті 41 Закону № 922. За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення істотних умов договору, зокрема у частині ціни за одиницю товару, а у випадку неможливості, шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 17.11.2021 №52, тендерні пропозиції ТОВ «Торговий дім МЕДСВІТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 09.12.2021 №61, повідомлення про намір укласти договір від 24.12.2021, договір від 27.01.2022 №279К (далі – договір №279К ), додаткові угоди до договору від 13.07.2022 №1(далі - ДУ №1) та від 15.09.2022 №2 (далі - ДУ №2), відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 23.11.2022, від 25.11.2022 та від 30.11.2022. Моніторингом встановлено, що ДУ №1 та ДУ №2 Замовником внесено зміни до істотних умов договору, зокрема збільшено ціну за одиницю товару до 10 відсотків, посилаючись на коливання ціни такого товару на ринку. Зокрема ДУ №2 збільшено ціну на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1» (пункт №11 в специфікації до договору №279К ) та «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1» (пункт №12 в специфікації до договору №279К ). Відповідно до договору №279К ціна за одиницю товару «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1» складала 31,62 грн з ПДВ за фл. Після внесення змін до договору, згідно з ДУ №2 ціну на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1» збільшено на 31,62 %, що становить 41,62 грн з ПДВ за фл. Частиною 5 статті 41 Закону № 922 передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Таким чином, в порушення частини 5 статті 41 Закону № 922 Замовником безпідставно збільшено ціну за одиницю товару більше ніж на 10 відсотків, а саме, на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1» на 31,62 %. Також, відповідно до договору №279К, ціна за одиницю товару «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1» становила 90,39 грн з ПДВ за фл. Згідно з ДУ №2 ціну на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1» збільшено на 10%, що становило 99,42 грн з ПДВ за фл. Однак, Замовником документально не підтверджено коливання ціни на ринку на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1» у сторону збільшення, оскільки висновок Сумської торгово-промислової палати від 18.10.2022 № ЦД-118 не містить інформації про ціни на ринку, в тому числі і коливання, на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1». Таким чином, Замовником документально не підтверджено коливання ціни на ринку на «Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1» у сторону збільшення, що є порушенням частини 5 статті 41 Закону № 922, якою передбачено виключні випадки зміни істотних умов договору про закупівлю після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, у тому числі збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. Враховуючи зазначене, Замовником неправомірно внесено зміни до істотних умов договору додатковою угодою від 15.09.2022 №2, чим порушено вимоги пункту 2 частини 5 статті 41 Закону № 922.
Період усунення порушень: 14.12.2022 14:08 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку: 14.12.2022 14:08

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: КНП "Лебединська лікарня імені лікаря К.О. Зільберника" Лебединської міської ради повідомляє, що на виконання зобов'язань, зазначених у Висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-007843-a істотні умови договору від 27.01.2022 №279 К приведені до вимог законодавства шляхом укладення додаткової угоди від 16.12.2022 №4, якою зменшено ціни за одиницю товару на лікарський засіб Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1 до 31,62 грн та на лікарський засіб Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1 до 90,39 грн (тобто до рівня, визначеного у договорі про закупівлю). Також, повідомляємо, що закупівля лікарського засобу Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.2мл №1 взагалі не здійснювалась, закупівля лікарського засобу Амикацина сульф.р-р д/ин.250мг/мл амп.4мл №1 за ціною 99,42 грн також не здійснювалась, у зв'язку з чим підстави для застосування наслідків недійсності додаткової угоди від 15.09.2022 №2 відсутні. Копію додаткової угоди від 16.12.2022_№_4 та бухгалтерської довідки від 19.12.2022№_01-14/6/830, додаємо.
Дата публікації звіту: 20.12.2022 15:29

Підтвердження факту усунення порушення

Результат: Усунуто
Результат по типу порушення:
  • corruptionChanges: Так
Опис: -
Дата публікації: 22.12.2022 14:09

Запити/Пояснення