-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Жилети сигнальні зі світлоповертаючими смугами Код ДК 021:2015 - 18230000-0 Верхній одяг різний
Джерело фінансування закупівлі: власні кошти. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій відповідно до п.2 розділу ІІІ тендерної документації
Завершена
1 530 000.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 650.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 650.00 UAH
Номер:
71c2458307624eaf87dbc3dccc50a258
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-10-24-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
24.10.2022 00:00
Період моніторингу:
24.10.2022 14:14 - 14.11.2022 23:00
Статус:
Завершено
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
24.10.2022 № 37-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 05 вересня 2022 року № 003100-18/6851-2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
24.10.2022 № 37-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-17-001585-c, 17.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; внесення змін до тендерної документації; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; укладення договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Регіональної філії «Одеська залізниця» ПАТ «Укрзалізниця» (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 23.11.2021 № 2440 (зі змінами); перелік змін до тендерної документації; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариство з обмеженою відповідальністю «Дім Взуття» «Б. Ніколас» (далі – ТОВ «Дім Взуття» «Б. Ніколас»); протокол тендерного комітету від 09.12.2021 № 2566, від 14.12.2021 № 2583; пояснення Замовника, отримане 02.11.2022 в електронній системі закупівель; документи, надані переможцем відкритих торгів ТОВ «Дім Взуття» «Б. Ніколас» відповідно до частини шостої статті 17 Закону та вимог тендерної документації; повідомлення про намір укласти договір; договір від 28.12.2021 № ОД/НХ-21-926НЮ; звіт про результати проведення закупівлі.
Період усунення порушень:
04.11.2022 09:54 - 10.11.2022 00:00
Дата публікації висновку:
04.11.2022 09:54
Запити/Пояснення
Номер:
e6003de9cae64586bbd5c9468059bd8e
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.10.2022 10:38
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.11.2022 23:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-001585-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
4672ae00b5a3476cb3da8a2559a74310
Назва:
ПОЯСНЕННЯ щодо заданих питань у межах проведення моніторингу UA-2021-11-17-001585-c
Дата опублікування:
02.11.2022 09:47
Опис:
ПОЯСНЕННЯ на Запит про надання пояснень у ході моніторингу закупівлі UA-2021-11-17-001585-c Державною аудиторською службою України (далі — ДАСУ).
1 У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 18230000-0 — Верхній одяг різний» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-17-001585-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Згідно вищенаведеного питання запиту ДАСУ надаємо пояснення:
Для потреб регіональна філія «Одеська залізниця» АТ «Укрзалізниця» на 2021 рік було передбачена закупівлю Жилети сигнальні зі світлоповертаючими смугами (Код ДК 021:2015 - 18230000-0 Верхній одяг різний) у кількості – 25 500 одиниць.
Очікувана вартість закупівлі визначалась з урахуванням положень Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (далі Методика). Відповідно до Методики, а саме п. 1 розділу ІІІ «Методи визначення очікуваної вартості» в якості очікуваної вартості закупівлі прийнято найнижчу ціну з отриманих комерційних пропозицій. В результаті проведеного моніторингу регіональна філія «Одеська залізниця» отримані комерційні пропозиції від трьох учасників. (копії додаються).
На підставі отриманих комерційних пропозицій було сформовано очікувальну вартість предмету закупівлі, на електронному майданчику «smarttender.biz» PROZOPO річний план закупівель UA-P-2021-11-16-006387-а та оголошено торги.
Додатки:
1. Комерційна пропозиція ТОВ «Ванго-Україна» від 10.10.2021 № 210; комерційна пропозиція ТОВ «Сватекс» від 09.10.2021; комерційна пропозиція ПП «Спецкомплект» від 02.10.2021 № 141.
Заступник начальника служби організації
та проведення закупівель Дмитро ТЮРІН
вик. Гольдберґ
тел. (048) 727-29-77