-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Завершена
13 880 726.82
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 403.63 UAH
мін. крок: 0.5% або 69 403.63 UAH
Номер:
5857f638144e4de6b4b539de02cfce99
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-12-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.01.2022 00:00
Період моніторингу:
12.01.2022 15:42 - 03.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
12.01.2022 № 6
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Управління Північного
офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК
Додаток
до наказу Північного офісу
Держаудитслужби
від 12.01.2022 № 6
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-16-006797-c, 16.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 (далі – тендерна документація); пояснення Замовника, отримані 18.01.2022, 21.01.2022, 24.01.2022 в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); протокол уповноваженої особи від 03.12.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 1 від 22.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 2 від 23.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 3 від 30.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю.
Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в розділі 21 договору № 110 від 15.12.2021 наведено перелік додатків до договору, а саме: 1. «План фінансування капітального будівництва», 2. «Календарний графік виконання робіт», 3. «Договірна ціна».
Водночас, розділом 1 «Предмет договору» пунктом 1.3 договору № 110 від 15.12.2021 визначено, що склад та обсяги робіт, що мають бути виконані підрядником, визначено до додатків до цього договору, які є невід’ємною його частиною. Крім того, разом з поясненнями, наданими Замовником 21.01.2022 в електронній системі закупівель, останнім опубліковано (надано) документи-додатки до договору підряду від 15.12.2021 № 110, а саме: локальні кошториси на демонтажні та загальнобудівельні роботи, які є невід’ємною частиною договору.
Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення.
З огляду на вищевикладене, Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону укладений 15.12.2021 договір № 110 опубліковано в повному обсязі з порушенням визначених Законом строків.
Період усунення порушень:
01.02.2022 16:31 - 16.02.2022 00:00
Дата публікації висновку:
01.02.2022 16:31
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
23-10/2022
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зауваження Держаудитслужби враховано, в подальшому буде вжито заходів з недопущення подібних порушень в майбутньому
Дата публікації звіту:
16.02.2022 16:42
Запити/Пояснення
Номер:
ba571a99cc644a18a2735217e13e55c8
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
13.01.2022 09:07
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
19.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-16-006797-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2021-11-16-006797-c відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація;
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
94ca12414d524953a412122987e336a9
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
18.01.2022 11:22
Опис:
1. На Ваш запит повідомляємо, що обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі нижчезазначених документів:
1) Дефектний акт (затверджений Замовником);
2) З огляду на зазначену в дефектному акті інформацію виготовляється проектно-кошторисна документація;
3) Перед затвердженням проектно-кошторисної документації здійснюється експертиза;
4) Після завершення експертизи видається Наказ управління освіти та гуманітарної політики про початок будівництва;
5) Рішенням сесії виділяються кошти та затверджується титульний список в якому відображатимуться кошти по об’єктно.
Планування закупівель здійснюється на підставі статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт, послуг.
2. Також, варто зазначити, що підпунктом 1 пункту 4 Постанови Кабінету Міністрів України № 710 від 11 жовтня 2016 р. органам місцевого самоврядування (до яких відноситься Уманська міська рада, структурним підрозділом якої є управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради) РЕКОМЕНДУВАТИ затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Відповідно до Закону України № 922-VIII від 25 грудня 2015 року «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) «Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю…» (стаття 10 Закону). Пункт 4 Статті 10 Закону визначає, що «Інформація, зазначена у частині першій цієї статті, МОЖЕ додатково оприлюднюватися замовником в інших засобах масової інформації, на веб-сайті замовника (за наявності) або на веб-сайтах відповідних органів державної влади та органів місцевого самоврядування» однак це не має обов’язкового характеру.
Номер:
c2e4231f6d5a4f39a7636973db9eccd2
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
14.01.2022 11:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-16-006797-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- чому не відхилено тендерну пропозицію учасника відкритих торгів Товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – Учасник), якщо Учасник не виконав вимоги пункту 2.1 Додатку 1 тендерної документації, затвердженої рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021, щодо надання довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації із зазначенням виду трудових відносин (штатний працівник/найманий)?
- чому договір підряду від 15.12.2021 № 110 укладений не у відповідності до норм Цивільного та Господарського кодексів України, що суперечить вимогам статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (договір підряду не містить таких істотних умов, як обсяги і види робіт, передбачених проектом)?
Просимо надати локальні кошториси та підсумкову відомість ресурсів (в разі наявності).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
6e8ac2d35d464a93b3c786a4abd897d6
Назва:
Відповідь на запит про надання пояснень
Дата опублікування:
18.01.2022 11:27
Опис:
1. На Ваш запит, повідомляємо, що згідно Тендерної документації згідно предмету закупівлі: ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація (Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26), затвердженої Рішенням уповноваженої особи за проведення та організацію процедур закупівель управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради від 16 листопада 2021 року, Учасник має подати довідку в довільній формі про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід із зазначенням у такій довідці інформації про ПІБ, посаду, загальний стаж роботи, вид трудових відносин (штатний працівник/найманий)(Додаток 2.1).
З огляду на те, що у вимозі Замовника було зазначено довідку довільної форми, та, враховуючи, що у складі тендерної пропозиції Учасником було надано додатково накази про призначення всіх працівників вказаних у Довідці до додатку 2.1. та повідомлення про прийняття їх на роботу, беручи до уваги Довідку про незалучення субпідрядної організації, надану ТОВ «ЕД ТЕМП», Замовником було прийнято рішення про достатній рівень вказаної інформації, та несуттєвість зміни форми подання вказаної інформації Учасником.
2. Щодо відсутності у договорі підряду інформації про обсяги і види робіт, передбачених проектом, то вказана інформація була наведена у складі поданої Учасником кошторисній документації.
Номер:
02479b2ba4e5413e8197ed27ff787e2f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
20.01.2022 11:59
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-16-006797-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- просимо надати інформацію та документи, щодо додатків до договору підряду № 110 від 15.12.2021 (які є невід’ємною його частиною) в яких визначено склад та обсяги робіт, що мають бути виконані Підрядником, як це визначено згідно з п. 1.3 даного договору.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7f06ff5d71584500be71d261e45d8245
Назва:
Документи щодо складу і обсягу робіт
Дата опублікування:
21.01.2022 09:44
Опис:
Надаємо документи-додатки Договору підряду №110 від 15.12.2021 року, а саме локальні кошториси на демонтажні та загальнобудівельні роботи
Номер:
8e0feb57e6d741b2a170578c74a23fa3
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
21.01.2022 14:10
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
27.01.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2021-11-16-006797-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- З огляду на пояснення надані Замовником 21.01.2022 в електронній системі закупівель (надано документи-додатки Договору підряду №110 від 15.12.2021 року, а саме локальні кошториси на демонтажні та загальнобудівельні роботи) чому не оприлюднено дані документи (які є невід’ємною частиною даного договору), відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону України «Про публічні закупівлі»?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Номер:
7afbec6853c748a5a7b60608e6b45627
Назва:
Відповідь на запит
Дата опублікування:
24.01.2022 12:53
Опис:
На Ваш запит повідомляємо наступне: обов’язковому оприлюдненню (згідно з Законом України «Про публічні закупівлі») підлягає договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладенняу. У відповідності до пункту 1.3 договору підряду № 110 від 15.12.2021 «склад та обсяги робіт, що мають бути виконані Підрядником, визначено у відповідності до Додатків до цього Договору, які є невід’ємною його частиною». Розділ 21 Договору деталізує і конкретно вказує, які саме Додатки Договору є його невід’ємною частиною, а саме: Додаток 1 План фінансування капітального ремонту; Додаток 2. Календарний графік виконання робіт; Додаток 3. Договірна ціна. Також своєчасно було оприлюднено всі зміни до Договору, оформлені в Додаткових угодах. Таким чином, вся інформація, що вимагається законодавством була оприлюднена у визначений строк. Решта документації (в тому числі вказана Вами) носить характер служебної і з нею також можна ознайомитись на сторінці закупівлі, зокрема в складі кошторисної документації замовника.