• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт приміщень зі створенням мотивуючого простору Уманської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів №3 Уманської міської ради Черкаської області за адресою: Черкаська область, Уманський район, Уманська міська територіальна громада, м. Умань, вул. Герцена, 26» ДК 021:2015 (CPV) - 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація

Завершена

13 880 726.82 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 69 403.63 UAH
Номер: 5857f638144e4de6b4b539de02cfce99
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-01-12-000061
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 12.01.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40919584
Період моніторингу: 12.01.2022 15:42 - 03.02.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 12.01.2022 № 6 Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. В.о. начальника Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби від 12.01.2022 № 6 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-16-006797-c, 16.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Черкаси
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 47) 263-16-14, storcheus24071982@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону; розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 2, 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пунктом 5 частини сьомої статті 8 Закону та підпунктом 14 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, зокрема надалі не допускати таких порушень, та відповідно до частини восьмої статті 8 Закону протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; дотримання вимог законодавства під час укладання договору про закупівлю та внесення змін до нього. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти та гуманітарної політики Уманської міської ради (далі – Замовник) на 2022 рік; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 (далі – тендерна документація); пояснення Замовника, отримані 18.01.2022, 21.01.2022, 24.01.2022 в електронній системі закупівель; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЕД ТЕМП» (далі – ТОВ «ЕД ТЕМП»); протокол уповноваженої особи від 03.12.2022; повідомлення про намір укласти договір; договір № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 1 від 22.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 2 від 23.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; додаткова угода № 3 від 30.12.2021 до договору № 110 від 15.12.2021; повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю; звіт про результати проведення закупівлі; звіт про виконання договору про закупівлю. Аналізом оприлюднення інформації про закупівлю встановлено, що в розділі 21 договору № 110 від 15.12.2021 наведено перелік додатків до договору, а саме: 1. «План фінансування капітального будівництва», 2. «Календарний графік виконання робіт», 3. «Договірна ціна». Водночас, розділом 1 «Предмет договору» пунктом 1.3 договору № 110 від 15.12.2021 визначено, що склад та обсяги робіт, що мають бути виконані підрядником, визначено до додатків до цього договору, які є невід’ємною його частиною. Крім того, разом з поясненнями, наданими Замовником 21.01.2022 в електронній системі закупівель, останнім опубліковано (надано) документи-додатки до договору підряду від 15.12.2021 № 110, а саме: локальні кошториси на демонтажні та загальнобудівельні роботи, які є невід’ємною частиною договору. Відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. З огляду на вищевикладене, Замовником на порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону укладений 15.12.2021 договір № 110 опубліковано в повному обсязі з порушенням визначених Законом строків.
Період усунення порушень: 01.02.2022 16:31 - 16.02.2022 00:00
Дата публікації висновку: 01.02.2022 16:31

Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності

Номер протоколу: 23-10/2022

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Зауваження Держаудитслужби враховано, в подальшому буде вжито заходів з недопущення подібних порушень в майбутньому
Дата публікації звіту: 16.02.2022 16:42

Запити/Пояснення