-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Послуги з охорони громадської (адміністративної) будівлі корпусу №6, вул. Васильківська, 1, м. Київ
Завершена
1 481 933.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 14 819.33 UAH
мін. крок: 1% або 14 819.33 UAH
Номер:
d1c785780b5d4895af64ba5afc1b3378
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-07-000057
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.06.2022 00:00
Період моніторингу:
08.06.2022 10:12 - 05.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
07.06.2022 № 162
Київ
Про здійснення моніторингу закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель,
НАКАЗУЮ:
1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу Держаудитслужби
від 07.06.2022 № 162
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Предмет закупівлі Очікувана вартість, грн Опис підстав для здійснення моніторингу
3. UA-2021-11-16-006615-c Державне підприємство "Національний центр Олександра Довженка" Послуги з охорони громадської (адміністративної) будівлі корпусу №6, вул. Васильківська, 1, м. Київ 1 481 933,00 Пункт 5 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами проведеного моніторингу встановлено порушення вимог частини 5 статті 8, частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII.
За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам закону, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 червня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протоколом-рішенням уповноваженої особи від 16.11.2021 № 1116-524-525-1 (далі – ТД), тендерну пропозицію ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП» (далі – Переможець), протоколи-рішення уповноваженої особи про повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 09.12.2021 № 1209-524-525-3 та від 12.01.2022 № 0112-524-525-6, повідомлення про намір укласти договір від 12.01.2022, договір від 02.02.2022 № 01-02/02/22, рішення постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 21.12.2021 № 28017-р/пк-пз та від 30.12.2021 № 28767-р/пк-пз.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Згідно із частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII протягом строку проведення моніторингу процедури закупівлі посадова особа органу державного фінансового контролю, відповідальна за проведення моніторингу процедури закупівель, має право через електронну систему закупівель запитувати у Замовника пояснення (інформацію, документи) щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Усі такі запити про надання пояснень автоматично оприлюднюються електронною системою закупівель. Замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснень щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
З огляду на викладене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 09.06.2022 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання, зокрема, інформації та документів на підставі яких Замовник обґрунтував розмір витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначив його очікувану вартість, а також щодо отримання інформації про посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якій розміщено зазначену інформацію, відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Однак, Замовник на порушення вимог частини 5 статті 8 Закону № 922-VIII не надав через електронну систему закупівель зазначені пояснення, інформацію та/або документи, чим не обґрунтував визначення розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість.
У ході проведення моніторингу встановлено невідповідність умов договору від 02.02.2022 № 01-02/02/22, укладеного за результатами проведення процедури закупівлі, вимогам ТД та тендерної пропозиції Переможця процедури закупівлі.
Так, відповідно до частини 6 статті 33 Закону № 922-VIII замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Частиною 4 статті 41 Закону № 922-VIII передбачено, що умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції/пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі або узгодженої ціни пропозиції учасника у разі застосування переговорної процедури, крім випадків визначення грошового еквівалента зобов’язання в іноземній валюті та/або випадків перерахунку ціни за результатами електронного аукціону в бік зменшення ціни тендерної пропозиції/пропозиції учасника без зменшення обсягів закупівлі.
Переможець у своїй тендерній пропозиції зазначає, що 1 послуга з охорони громадської (адміністративної) будівлі корпусу № 6 ДП «Національний центр Олександра Довженка» за адресою: м. Київ, вул. Васильківська, 1, корпус 6, 2022 рік, становить 730 273,8348 гривень з ПДВ, а 1 послуга з охорони виставкових та культурно-мистецьких заходів у будівлі Довженко-Центру за адесою: м. Київ, вул. Васильківська,1, корпус 6, поверх 5 (Музей кіно) 2022 рік, становить 104 455,835 гривень з ПДВ, тобто загальна ціна пропозиції (з ПДВ) – 834 729,67 гривень.
До того ж, відповідно до Додатку № 2 до ТД «Технічні вимоги до надання послуг» та до Додатку № 5 до ТД «Проект договору про закупівлю», Замовник визначає, що загальний термін надання послуг з «01» січня 2022 року до «31» грудня 2022 року.
Однак, незважаючи на зазначене вище, Замовником укладено договір від 02.02.2022 № 01-02/02/22 з ТОВ «ЛЕГАЛ ФОРС» РІ ГРУП» зі зменшенням обсягів закупівлі та зі зміною загальної вартості послуг та термінів надання таких послуг. Адже, відповідно до пункту 4.2 та 5.1 даного договору, загальний термін надання послуг з «01» березня 2022 року до «31» грудня 2022 року, а загальна вартість договору становить 716 680 гривень 31 коп з ПДВ.
Враховуючи зазначене, Замовником порушено вимоги частини 6 статті 33 та частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII в частині укладення договору про закупівлю у невідповідності до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі.
Виходячи з вищевикладеного, договір від 02.02.2022 № 01-02/02/22, відповідно до пункту 3 статті 43 Закону № 922-VIII, є нікчемними, адже укладений з порушенням вимог частини 4 статті 41 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
29.06.2022 13:09 - 14.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
29.06.2022 13:09
Запити/Пояснення
Номер:
4436ee6790ab4476892aa4dbbdfbf8a1
Назва:
Запит про надання інформації
Дата опублікування:
09.06.2022 13:21
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
16.06.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.