-
Переговорна процедура
-
Безлотова
-
КЕП
-
Без аукціону
«Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59» (додаткові роботи)
Завершена
1 124 709.00
UAH без ПДВ
Номер:
3336855a5be442b28221b6c238923576
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-29-000121
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.08.2022 00:00
Період моніторингу:
30.08.2022 13:56 - 21.09.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
29.08.2022 № 34-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 29.08.2022 № 34-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
8 UA-2021-11-16-013702-a 16.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Швець І.Ю.
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Ганна КОВАЛЬЧУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2022 року.
Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, наявності підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в повідомленні про намір укласти договір про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам узгодженої ціни пропозиції учасника, дотримання законодавства під час внесення змін до договору про закупівлю та їх оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік Управління капітального будівництва Ужгородської міської ради (далі – Замовник), повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 16.11.2021, договір підряду від 29.11.2021 № 177/21 (далі – Договір), додаткова угода від 30.11.2021 № 1 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю від 01.12.2021, пояснення та документи від 05.09.2022, отримані від Замовника через електронний кабінет Держаудитслужби в електронній системі закупівель.
Період усунення порушень:
13.09.2022 10:34 - 17.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
13.09.2022 10:34
Запити/Пояснення
Номер:
79227a8404a24961994992a67f910ef7
Назва:
Про надання інформації (пояснень, документів)
Дата опублікування:
31.08.2022 15:00
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
06.09.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59 (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-16-013702-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступного питання:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
aab7f34739d14ff1811f30d491e785ee
Назва:
Відповідь на запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
05.09.2022 15:13
Опис:
Відповідно до пункту 4(1) Постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів слід забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. При цьому, не конкретизовано ні спосіб обґрунтування, ні вимоги щодо форми розміщення. Більш того, зазначена новація не включена до Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, з метою максимально можливого виконання зазначеної вище норми, на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради створено розділ щодо оприлюднення інформації про очікувану вартість і технічні та якісні характеристики предметів закупівлі щодо процедур, оголошених у 2021 році управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради. При цьому, очікувана вартість предмета закупівлі визначена згідно Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 275 від 18.02.2020. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі відбувається виходячи з вимог законодавства України щодо якості аналогічних товарів, робіт або подібних послуг. Відповідно до статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт і послуг. Заплановані закупівлі включаються до річного плану закупівель. Закупівля здійснюється відповідно до річного плану. В листі Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 03.09.2020 № 3304-04/54160-06 «Щодо планування закупівель» вказано, що ураховуючи, що Закон не містить заборон щодо проведення закупівель до набрання чинності Закону про Державний бюджет України, затвердження кошторису, плану використання бюджетних коштів, фінансового плану підприємства, замовник для забезпечення невідкладних потреб у товарах, роботах і послугах у наступному році, може наприкінці поточного року (або на початку наступного року) розпочати закупівлю за відповідним предметом закупівлі. При цьому в проекті договору про закупівлю та договорі про закупівлю замовнику необхідно передбачити відповідний порядок виникнення договірних зобов’язань в залежності від реального фінансування. Очікувана вартість закупівлі робіт з будівництва, капітального ремонту та реконструкції визначалася з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293, а також Галузевих виробничих норм ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт", затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011 № 301, відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації. {Із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства № 649 від 07.04.2020} Оскільки предметом даної закупівлі є виконання робіт, відповідно до вимог чинного законодавства України, роботи (капітальний ремонт) здійснюються на підставі проектної документації (робочого проекту). Проектно-кошторисна документація розроблена ФОП Ольховик Олександр Ігорович та пройшла у встановленому порядку експертизу. Ґрунтуючись на висновку експертного звіту та на зведеному кошторисному розрахунку, в межах розподілених асигнувань за рахунок бюджетних коштів була визначена очікувана вартість закупівлі. Відповідно до рішення ІІ сесії міськради VIIІ скликання "Про зміни до бюджету Ужгородської міської територіальної громади на 2021 рік" від 23.02.2021 р. № 115 було виділено фінансування об’єкту: «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59». Керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», враховуючи наявну потребу та в рамках виділених коштів була запланована та проведена закупівля робіт «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59» (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРАВИЛА ВИЗНАЧЕННЯ ВАРТОСТІ БУДІВНИЦТВА»), (код ДК 021:2015 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація). У результаті закупівлі, між управлінням капітального будівництва Ужгородської міської ради (надалі за текстом – Замовник) та ТОВ «ІННОВАБУД» (надалі за текстом – Виконавець), за результатом проведених відкритих торгів (оголошення на порталі публічних закупівель «PROZORRO» UA-2021-04-08-001795-b), укладено Договір підряду № 54/21 від 15.06.2021р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59 в м. Ужгород. Під час виконання робіт з капітального ремонту були виявлені значна кількість та обсяг додаткових робіт без яких технологічно неможливо виконувати подальші роботи з дотриманням будівельних вимог. Як наслідок, виникла нагальна необхідність у коригуванні робочого проекту «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59», стосовно робіт не зазначених у початковому проекті, але які стали необхідними для виконання проекту. Коригований проект було подано на проведення будівельної експертизи, за результатами якої отримано експертний звіт від 03.11.2021 року №239/11/21. На виконання вимог п. 42 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 (із змінами), відкоригована проектна документація затверджена наказом Замовника № 47/21 від 15.11.2021р. Додаткові роботи по відкоригованому робочому проекту не були зазначені у початковому проекті, проте є пов’язаними у технологічному процесі з роботами, які виконані Підрядником за Договором підряду та повинні проводитись у межах єдиного будівельного майданчика в рамках одного об’єкта, і є обов‘язковими для виконання, оскільки технологія будівництва унеможливлює виконання деяких робіт, передбачених початковим проектом, без виконання додаткових робіт. Вищевказані додаткові роботи є технічно та економічно пов'язані з основним договором. Враховуючи вже виконані роботи, заміна підрядника призвела б до виникнення проблем технічного характеру, а саме: - несумісності з вже розпочатими будівельно-монтажними роботами, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, так як всі роботи є технологічно пов’язаними; - конструктивні особливості деяких складових капітального ремонту для забезпечення відповідності проектним рішенням потребують безперервності процесу їх виконання; - несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією змонтованих конструкцій, експлуатацією та обслуговуванням обладнання, несумісності загального вигляду будівлі; - до втрати гарантій якості на роботи та змонтовані конструкції, досягнення показників, визначених у проектній документації, а також можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені договором підряду та Цивільним кодексом України, тобто призвела б до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання, оскільки вони не були б закінчені попереднім виконавцем. Відповідно до п.5 частини другої статті 40 Закону України «Про публічні закупівлі», переговорна процедура застосована Замовником як виняток у разі зокрема: якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера. Основним договором про закупівлю є договір підряду №54/21 від 16.06.2021р. на виконання будівельних робіт з капітального ремонту благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59 в м. Ужгород, укладений за результатами проведення тендеру (UA-2021-04-08-001795-b) з ТОВ «ІННОВАБУД», вартість якого становить 2 714 608,67 грн. Вартість додаткових робіт після коригування проектно-кошторисної документації становить 1 124 709,00 грн., що не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю. Виходячи з викладеного вище, виникла необхідність у проведенні з ТОВ «ІННОВАБУД» переговорної процедури закупівлі за предметом закупівлі: «Капітальний ремонт благоустрою території та будівлі ЗДО №26 по просп. Свободи 59» (додаткові роботи) (ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «ПРAВИЛA ВИЗНAЧЕННЯ ВAРТОСТІ БУДІВНИЦТВA»), (код ДК 021:2015: 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація)
Також, інформуємо, дана інформація є доступною публічно на офіційному веб-сайті Ужгородської міської ради за посиланням https://rada-uzhgorod.gov.ua/pub_zakupivli#xj66aid1yt