-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Тимчасово замасковано, щоб русня не підглядала
0000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000
Завершена
0.00
UAH з ПДВ
Номер:
6cf3873d3ae44f5f8436e9262192dc1f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-01-28-000089
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
28.01.2022 00:00
Період моніторингу:
31.01.2022 07:52 - 22.02.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
28.01.2022 № 62
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Володимира ВОЇНСЬКОГО.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 28.01.2022 № 62.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-16-002879-c, 16.11.2021. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник
відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Несвоєчасне надання або ненадання замовником роз'яснень щодо змісту тендерної документації
- Ненадання інформації, документів у випадках, передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу своєчасності надання відповідей на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень встановлено порушення частини першої статті 24 Закону.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення пунктів 2 та 3 частини другої статті 22 Закону.
Крім того, встановлено порушення вимог частини п'ятої статті 8 Закону внаслідок ненадання інформації та документів у випадках, визначених Законом.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує вжити заходи щодо усунення порушень у встановленому законодавством порядку, зокрема, прийняти відповідне управлінське рішення згідно діючих норм чинного законодавства та укладеного договору в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 з врахуванням, що перерахування договірної ціни відповідно до вказаної Настанови здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
Крім того, вжити заходів щодо недопущення в подальшому (зокрема, шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо) порушень вимог пунктів 2 та 3 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерної документації, частини першої статті 24 Закону при наданні відповідей на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та частини п'ятої статті 8 Закону при наданні інформації та документів у випадках, визначених Законом, а також врахування норм чинного законодавства в частині порядку формування договірної ціни згідно з Настановою з визначення вартості будівництва, затвердженою наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 при складанні тендерної документації.
Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу закупівлі та інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 18 лютого 2022 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); відповідності тендерної документації вимогам Закону, внесення змін до неї; надання відповідей на звернення за роз’ясненням щодо тендерної документації та вимог про усунення порушень; розгляду тендерних пропозицій; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця; правомірності внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель військової частини 3002 НГУ (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-16-002294-c); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника та внесені зміни до неї; опубліковані звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації/вимоги про усунення порушень та відповіді Замовника на вказані звернення; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Кушніра Івана Любомировича, товариства з обмеженою відповідальністю «Трансбудторг» та Консорціуму «Добробут» (щодо правомірності їх відхилення Замовником); протоколи засідання тендерного комітету Замовника від 14.12.2021 №111, від 16.12.2021 №124 та від 21.12.2021 №125; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Брати» (далі - ТОВ «Брати»); протокол засідання тендерного комітету Замовника від 29.12.2021 №131; повідомлення про намір укласти договір; опубліковані переможцем тендеру після аукціону документи та інформацію; договір підряду на капітальний ремонт від 18.01.2022 №1/КЕС-2022 та додаткову угоду №1 від 18.01.2022 до вказаного договору; опубліковані Замовником під час моніторингу (04.02.2022) пояснення та документи на запит органу державного фінансового контролю.
Відповідно до частини першої статті 24 Закону фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за 10 днів до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Замовник повинен протягом трьох робочих днів з дня їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону.
Проведеним моніторингом встановлено, що за досліджуваною процедурою закупівлі 17.11.2021 та 19.11.2021 опубліковано запитання та вимогу щодо усунення Замовником порушення стосовно відсутності у тендерній документації інформації щодо класу наслідків (відповідальності) об’єкта.
Враховуючи зазначену вище норму Закону кінцевим строком для надання відповідей на запитання та вимоги є 22.11.2021 та 24.11.2021 відповідно.
Однак, відповідні роз’яснення на запитання (вимоги) до процедури закупівлі Замовником було опубліковано лише 26.11.2021 (на сьомий та п’ятий робочий день), тобто з порушенням (перевищенням) строку, встановленого вимогою частини першої статті 24 Закону.
За вимогою пункту 2 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим вимогам згідно із законодавством.
Так, у Додатку 2 до тендерної документації згідно таблиці «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (надаються переможцем торгів)» Замовником вказано перелік підстав, визначених статтею 17 Закону та спосіб підтвердження їх відповідності переможцем.
При цьому, на порушення вимог пункту 2 частини другої статті 22 Закону, наведений у вищевказаний таблиці у Додатку 2 до тендерної документації перелік відповідних підстав для відхилення тендерної пропозиції переможця торгів, визначених у статті 17 Закону, містить окремі з них (пункти 5 та 6 частини першої статті 17 Закону), наведені у нечинній на момент затвердження тендерної документації та змін до неї редакції Закону.
Відповідно до норм пункту 3 частини другої статті 22 Закону тендерна документація повинна містити, зокрема, інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі).
При цьому, за нормою частини першої статті 23 Закону технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. У разі якщо вичерпний опис характеристик скласти неможливо, технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами (частина третя статті 23 Закону).
Крім того, частиною третьою статті 22 Закону визначено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Умовами тендерної документації Замовника (пункт 1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції») визначено, що тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, у яких зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх установлення замовником), та завантаження файлів, зокрема, щодо основних вимог до закупівлі, згідно з Додатком 15 до тендерної документації.
Так, у вказаному вище Додатку 15 (Основні вимоги до закупівлі) до тендерної документації зазначено, що роботи та матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати вимогам ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», інших нормативно-правових актів і нормативних документів у галузі будівництва, проектній документації та умовам договору.
Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам Замовника, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну; пояснювальну записку; локальні кошториси (мають бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу); підсумкову відомість ресурсів; розрахунок загальновиробничих витрат; проект календарного графіку виконання робіт.
Також, відповідно до пункту 2.2. розділу 2 проєкту договору (Додаток 4 до тендерної документації) при визначенні вартості робіт сторони керуються Правилами визначення вартості будівництва (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013), затвердженими наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 5 липня 2013 року № 293 з наступними змінами і доповненнями та умовами договору.
Водночас, наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Наказ №281) затверджено нові кошторисні норми України у будівництві, а саме Настанову з визначення вартості будівництва та Настанову з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво.
Відповідно до пункту 3 Наказу №281 кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» набирають чинності з моменту реєстрації їх в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва (08.11.2021).
Крім того, пунктом 2 Наказу №281 визначено перелік державних стандартів України, що втратили чинність, зокрема, таким є ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 «Правила визначення вартості проектно-вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», затверджені наказами Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 та від 08.08.2013 №374 відповідно.
Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Отже, кошторисна частина проектної документації, яка розроблена та затверджена у встановленому порядку після 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» потребує перегляду та не може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Оскільки датою оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів за досліджуваною процедурою є 16.11.2021, то на момент оприлюднення інформації про її проведення ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» втратили чинність.
Відповідно до наданого під час моніторингу Замовником пояснення технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно розробленої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт плацу в/м №1 військової частини 3002, м. Львів (коригування)» та експертного звіту (позитивного) №14-0934/01-21 (Серія ДП № 657458), затвердженого 15.11.2021, який також долучено (завантажено) до вказаного пояснення.
Водночас, відповідно до пункту 21 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України 16.05.2011 № 45 (у редакції наказу Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 23 березня 2012 року № 122) проектна документація затверджується відповідно до Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 року № 560.
Так, згідно з абзацом четвертим пункту 15 постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 №560 (зі змінами та доповненнями) затвердження (схвалення) проектів будівництва здійснюється на підставі позитивного експертного звіту, визначеного абзацом другим цього пункту.
Враховуючи вищенаведене, кошторисна частина проектної документації по об’єкту «Капітальний ремонт плацу в/м №1 військової частини 3002, м. Львів (коригування)» затверджена після 08.11.2021 (оскільки експертний звіт (позитивний) №14-0934/01-21 Серія ДП № 657458 затверджено 15.11.2021), тобто після набрання чинності наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Таким чином, на порушення вимог пункту 3 частини другої статті 22 Закону Замовником до затвердженої 16.11.2021 тендерної документації безпідставно включено вимогу, що містить посилання на документ, який на момент оголошення про проведення відкритих торгів втратив чинність (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Кошторисна частина проектної документації, яка затверджена після 08.11.2021, з врахуванням роз’яснення Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21, не може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі.
Як наслідок, учасником ТОВ «Брати», який Замовником визначено переможцем тендеру, на виконання вимог Додатку 15 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано, зокрема, договірну ціну, пояснювальну записку, локальні кошториси (файл «ДЦ з кошторисом.pdf») розраховані на підставі документу, що втратив чинність (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва»).
Слід зазначити, що згідно з роз’ясненням Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» перерахування договірної ціни відповідно до Настанов здійснюється за згодою сторін, коли таке перерахування передбачено умовами укладеного договору.
Крім того, під час моніторингу 01.02.2022 через електронну систему закупівель надано запит Замовнику про надання пояснення щодо обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості та посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщена дана інформація.
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону замовник протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення запиту про надання пояснення щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, повинен надати відповідні пояснення (інформацію, документи) через електронну систему закупівель.
Однак, Замовником відповідну інформацію стосовно надання посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщена інформація щодо обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості станом на час завершення моніторингу процедури закупівлі за ID: UA-2021-11-16-002879-c не надано, чим порушено вимогу частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
21.02.2022 16:58 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 16:58
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
У Додатку 2 до тендерної документації згідно таблиці «Документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених частинами першою і другою статті 17 Закону «Про публічні закупівлі» (надаються переможцем торгів)» нами помилково вказано «нумерацію» підстав, визначених статтею 17 Закону та спосіб підтвердження їх відповідності переможцем. Але в самій тендерній документації (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції частина 5) вказане посилання на статтю 17 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі всіма пунктами), у чинній на момент затвердження тендерної документації та змін до неї редакції Закону.
Відповідно до роз’яснення Міністерства розвитку громад та територій України від 16.11.2021 №7/15.2/17444-21 «Про введення в дію кошторисних норм України» кошторисна частина проектної документації, розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, у зв’язку з набранням чинності «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» не потребує перегляду та може використовуватися для планування капітальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Так-як кошторисна частина проектної документації військової частини 3002 НГУ по об’єкту: «Капітальний ремонт плацу в/м №1 військової частини 3002, м. Львів (коригування)» розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021, (після набранням чинності «Настанови з визначення вартості будівництва» та «Настанови з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво») вважаємо, що не потребує перегляду, та може використовуватися для планування капі-тальних вкладень, фінансування будівництва, проведення процедури закупівлі. Хоч дата оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів і є 16.11.2021, але кошторисна частина проектної документації (платна) військової частини 3002 НГУ розроблена та затверджена у встановленому порядку до 08.11.2021. Обґрунтування розміру, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначення його очікуваної вартості розміщено на веб-сайті Національної гвардії України (https://ngu.gov.ua/), знаходиться у вільному доступі, та за бажанням, віднайти може кожен. Окрім того військовою частиною вже було надано відповідь по іншим запитам (назва вебсайту та його посилання не змінилось).
По завершенню війни в Україні, військовою частиною 3002 НГУ, буде більш детально проаналізовано вимоги до закупівлі, її актуальність, наявність коштів і т.д. В разі необхідності будуть внесені зміни в договір по предмету закупівлі: «Капітальний ремонт плацу в/м №1 військової частини 3002, м. Львів (коригування)».
Дата публікації звіту:
25.02.2022 17:53
Запити/Пояснення
Номер:
4c8d61df7bdc486b8e65e7ef2749e03f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
01.02.2022 14:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.02.2022 00:00
Опис:
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 № 2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2021-11-16-002879-c, яка проводилась Військовою частиною 3002 НГУ (далі – Замовник) за процедурою відкритих торгів, виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, просимо надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
2276d93b97564dba8b147664f99e6e56
Назва:
Пояснення з власної ініціативи
Дата опублікування:
04.02.2022 16:58
Опис:
Відповідно до розпорядження заступника командувача Національної гвардії України (з тилу – начальника логістики) від 12.11.2021 №27/10/3/2-7907 надано дозвіл на проведення процедури закупівлі робіт з капітального ремонту плацу військового містечка №1 військової частини 3002 НГУ (м. Львів).
Відповідно до вимог тендерної документації проведення робіт перед-бачалось протягом 2022 року в межах кошторисних призначень на 2022 рік.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно розробленої проектної документації по об’єкту: «Капітальний ремонт плацу в/м №1 військової частини 3002, м. Львів (коригування)» та експертного звіту (позитивного) 14-0934/01-21 (Серія ДП № 657458) загальною кошторисною вартістю 3 873 948,00 грн.
Відповідно до затвердженого Плану видатків по КЕКВ 3130 у 2022 році (План від 17.01.2022 №2/11 передбачено виділення фінансування в розмірі 3410500 грн. на капітальний ремонт даного об’єкту.