-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею Опорного закладу Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області
Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею Опорного закладу Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів
Завершена
4 610 848.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 054.24 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 054.24 UAH
Номер:
ed7ef5f769d3425488fab53d0fa8442d
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-15-000109
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
14.02.2022 00:00
Період моніторингу:
15.02.2022 17:59 - 11.03.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
14.02.2022 57
(дата)
Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П.В. від 14.02.2022 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 14.02.2022 №57
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
54 UA-2021-11-15-015760-a 15.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Павло КОСТЕНКО
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону - порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 березня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену протоколом уповноваженої особи від 15 листопада 2021 року.
Період усунення порушень:
31.03.2022 21:42 - 06.04.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.03.2022 21:42
Запити/Пояснення
Номер:
52884bca4e2c4ba8b26490b9113d4a65
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
17.02.2022 11:54
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
23.02.2022 00:00
Опис:
Керівнику
Відділу освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт харчоблоку з їдальнею Опорного закладу Верхньосироватської спеціалізованої школи І-ІІІ ступенів (ДК 021:2015:45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи) відділ освіти, культури, молоді та спорту Верхньосироватської сільської ради Сумського району Сумської області» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2021-11-15-015760-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення з приводу вищевикладеного необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень може бути долучене їх документальне підтвердження.
Головний державний аудитор
відділу контролю у сфері закупівель Вікторія СТОГНІЙ
Номер:
91650c956f1a45eab7aa2c85907a931a
Назва:
Про надання інформації у відпоідь на запит в межах моніторингу
Дата опублікування:
22.02.2022 16:23
Опис:
1. Відповідь
2. Єкспертний звіт
3. 2. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівцицтва
Номер:
aa801ff60eed4906b42cd8a4ccf1ae80
Назва:
пинення заходів державного фінансового контролю
Дата опублікування:
01.03.2022 11:11
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
05.03.2022 00:00
Опис:
Відповідно до наказу ДАСУ від 24.02.2022 №34 з 24.02.2022 року моніторинг призупинено