-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт спортивного майданчику по вул. Гагаріна в смт. Війтівці Хмельницької області
Завершена
2 054 049.80
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 270.25 UAH
мін. крок: 0.5% або 10 270.25 UAH
Номер:
e103132e984d4110991af3ab0f3f770f
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-21-000111
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.06.2022 00:00
Період моніторингу:
21.06.2022 17:45 - 15.07.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.06.2022 № 163
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, доручення Держаудитслужби №03100-18/3932-2022 від 03.06.2022,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр ВАСИЛЬЄВ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.06.2022 № 163
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2021-11-15-003121-c 15.11.2021 Війтовецька селищна рада Волочиського району Хмельницької області
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу Тетяна ПЕРЕВЕРЗЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених Постановою № 710 встановлено недотримання норми пункту 4¹ зазначеної постанови.
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено порушення вимог частини шостої статті 33 та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922 - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, обрання процедури закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення відповідно до Закону № 922, повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) (далі Постанова № 710).
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Війтовецької селищної ради Волочиського району Хмельницької області (далі Замовник), у тому числі UA-P-2021-11-15-012596-a, оголошення про проведення процедури закупівлі, тендерну документацію Замовника (далі тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття, тендерну пропозицію учасника-переможця ПП СПОРТ- ПРОГРЕС, протокол засідання тендерного комітету Замовника від 03.12.2021 № 38, повідомлення про намір укласти договір оприлюднене в електронній системі закупівель 03.12.2021, Договір про закупівлю робіт за бюджетні кошти від 15.12.2021 № 1/Вт (далі Договір № 1/ВТ), додаткова угода до Договору № 1/Вт від 07.02.2022 № 1, пояснення Замовника на запит Східного офісу Держаудитслужби отримане 29.06.2022 через електронну систему закупівель.
З урахуванням пояснень, наданих Східному офісу Держаудитслужби через електронну систему закупівель 29.06.2022, встановлено, що Замовник на порушення вимог пункту 4¹ Постанови № 710 не оприлюднив інформацію про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель.
Моніторингом питання відповідності тендерної документації вимогам Закону № 922 встановлено, що у пункті 6.4.5 розділу VI.«Результати торгів та укладання договору про закупівлю» Замовником зазначено, що основні умови договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо закупівель за державні кошти.
Однак, за нормою частини шостої статті 33 Закону № 922 Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 20 днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Згідно з частиною 4 статті 41 Закону № 922 умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції за результатами аукціону переможця процедури закупівлі. Таким чином, встановлення у тендерній документації умови щодо можливості доповнення або корегування умов договору на стадії підписання суперечить вимогам частини шостої статті 33 Закону № 922 та частини четвертої статті 41 Закону № 922.
Період усунення порушень:
11.07.2022 18:45 - 26.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
11.07.2022 18:45
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Відповідь
Дата публікації звіту:
12.07.2022 14:58
Запити/Пояснення
Номер:
13aeb498df3b401ba4af2fc03202553f
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
28.06.2022 15:06
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
02.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт спортивного майданчику по вул. Гагаріна в смт. Війтівці Хмельницької області» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію опубліковано в інформаційно – телекомунікаційній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-15-003121-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частин першої та п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступного питання:
- яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати просимо посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
d9da14f850884a0288a7d54488ebbf4b
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
29.06.2022 14:44
Опис:
Уповноважена особа Війтовецької селищної ради Хмельницького району Хмельницької області за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 28.06.2022 року, може повідомити наступне.
При здійсненні закупівлі по предмету: «Капітальний ремонт спортивного майданчику по вул. Гагаріна в смт. Війтівці Хмельницької області» («код ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» Замовник залучив відповідальних фахівців для розроблення проєктно-кошторисної документації, як того вимагає положення пункту 2 Розділу ІІ «Етапи визначення очікуваної вартості» Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, що затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020р № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Окрім того очікувана вартість закупівлі визначена у відповідності до пункту 27 частини першої статті 1 Закону за об’єктами будівництва та з урахуванням ДСТУ Б. Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», прийнятий наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05 липня 2013 року № 293, а також галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301.
Під час визначення очікуваної вартості будівництва Замовник керувався «Правилами визначення вартості будівництва» відповідно до яких визначено, що «Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва
підприємств, будівель, споруд або їх черг - це кошторисний документ, що визначає повну кошторисну вартість будівництва всіх об'єктів, передбачених проектом або робочим проектом, включаючи
кошторисну вартість будівельних і монтажних робіт, витрати на придбання устаткування, меблів та інвентарю, а також усі супутні витрати» (копія кошторисного розрахунку додається). Кошторисний розрахунок містить також інші витрати, які замовник поніс під час розроблення проєктно-кошторисної документації або ж понесе під час виконання договору підряду (10 та 12 глави зведеного кошторисного розрахунку), вказані кошти виключені з очікуваної вартості будівництва «Капітальний ремонт спортивного майданчику по вул. Гагаріна в смт. Війтівці Хмельницької області» («код ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)», за наступною формулою: 2131,962 (всього по зведеному кошторису) – (28,916×1,2) (глава 10) –(29,050×1,2) (глава 12) – 8,353 (Зворотні суми, що враховують реалізацію матеріалів і виробів у
розмірі, що визначається за розрахунком)= 2 054 049,80 грн. з ПДВ.
Бюджетні призначення на «Капітальний ремонт спортивного майданчику по вул. Гагаріна в смт. Війтівці Хмельницької області» («код ДК 021:2015 – 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)» виділені згідно Додатку 1 до Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 28 жовтня 2021 р. № 1337-р (копія рішення з додатком додається) з врахуванням потреби Замовника.
Технічні та якісні характеристики предмету сформовано на основі огляду об'єкту уповноваженими особами Замовника із залученням різних фахівців в сфері проектування та виготовлення на підставі цього проєктно-кошторисної документації із затвердженням уповноваженими органами «Експертного звіту» (копія додається). Також, під час визначення технічних та якісних характеристик процедури закупівлі було враховано види та об'єми робіт, які передбачені проєктно-кошторисною документацією та які передбачені Додатком 2 Тендерної документації «Технічне завдання» (копія додається), з врахуванням специфіки вимог до покриття спортивного майданчику.
Замовником здійснюються закупівлі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та із дотриманням визначених ним принципів.
Крім того, звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом.
Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу.