-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Копистин Хмельницького району Хмельницької області
Усі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо учасник торгів не є резидентом України, він може подавати свою пропозицію іноземною мовою та надати переклад українською, завірений нотаріально.
Завершена
7 027 573.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 35 137.87 UAH
мін. крок: 0.5% або 35 137.87 UAH
Номер:
4429f4504f0d4c68912c745b0af9a0d7
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-05-12-000010
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
12.05.2022 00:00
Період моніторингу:
12.05.2022 13:45 - 03.06.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
12.05.2022 №5-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 190, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.12.2018 №291,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 11.04.2022 № 003100-18/2714-2022 почати моніторинг процедур закупівель відповідно до додатку.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 12 травня 2022 року № 5-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
4. UA-2021-11-15-003084-с від 15.11.2021 – Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель
Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Чернівецькій області Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питань щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством,– порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 31 травня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані (додатку), повноти відображення інформації у формах документів у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, оприлюднення договору про закупівлю, правомірності внесення змін до істотних умов договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління комунальної інфраструктури Хмельницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік (UA-P-2021-11-15-003098-b); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.11.2021, із змінами, внесеними 26.11.2021 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 07.12.2021; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «Жмеринський райкомунсервіс»; протокол уповноваженої особи Замовника щодо розгляду тендерних пропозицій від 08.12.2021; повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2021; договір про закупівлю від 22.12.2021 № 405Т (далі – Договір № 405); Додаткові угоди від 28.12.2021 № 1 та від 29.12.2021 №2 до Договору № 405Т; повідомлення про внесення змін до договору від 28.12.2021 та від 30.12.2021; пояснення Замовника, надане через електронну систему закупівель 30.05.2022.
Період усунення порушень:
31.05.2022 15:58 - 04.06.2022 00:00
Дата публікації висновку:
31.05.2022 15:58
Запити/Пояснення
Номер:
1665eef4366b43cd9a608dde8e5c2836
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
25.05.2022 15:22
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
31.05.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Копистин Хмельницького району Хмельницької області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-15-003084-c) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість. Також надайте посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Чи враховувалось Вами при визначенні учасника ТОВ «Жмеринський райкомунсервіс» переможцем торгів те, що на підтвердження кваліфікаційного критерію про наявність в учасника документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) даний учасник завантажив два аналогічні договори (договір підряду від 10.12.2019 № 51 та договір підряду від 12.09.2020 № 24) не в повному обсязі, а саме: без проектної документації та договірної ціни робіт, яка визначається на основі кошторису, які відповідно до умов зазначених договорів є їх невід’ємною частиною?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
1401987932dc424e86d80ae04a489eb4
Назва:
Пояснення до закупівлі "Нове будівництво зовнішніх мереж водопостачання в с. Копистин Хмельницького району Хмельницької області" (UA-2021-11-15-003084-c)
Дата опублікування:
30.05.2022 14:27
Опис:
Пояснення 30.05.2022