-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
М’ясо
Сума договору може зменшитись залежно від розміру бюджетних призначень.
Завершена
710 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 550.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 550.00 UAH
Номер:
3eee473baf624be2b38ec6bae46aa565
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-08-000069
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
08.02.2022 00:00
Період моніторингу:
08.02.2022 17:01 - 02.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
08.02.2022 № 77
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 02.07.2018 № 187,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
В.о.начальника управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Ольга ЛЯШЕНКО
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 08.02.2022 №77
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
10 UA-2021-11-15-010829-a 15.11.2021 інформація отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 19 частини другої статті 22 статті Закону.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій установлено порушення пункту 2 частини першої статті 31 Закону.
Порушення норм пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі.
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності укладання договору про закупівлю, його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень законодавства у сфері публічних закупівель не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які (яке) є значущим через необ’єктивне та упереджене визначення переможця торгів із застосуванням електронної системи закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 21 лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального закладу «Клеванська спеціальна школа № 1 І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік за номером ID: UA-P-2021-11-12-011943-a; оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, протокол розгляду тендерних пропозицій, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерні пропозиції учасників: ФОП Шевчук Наталія Євгенівна, ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЄВРО-КОМЕРС» (далі – ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій, протокол №78 засідання тендерного комітету щодо визначення Переможця в процедурі відкритих торгів через систему електронних закупівель від 13.12.2021, Договір про закупівлю
№ 1 від 31.12.2021, пояснення Замовника, отримане через електронну систему закупівель від 16.02.2022.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що Замовником у тендерній документації не зазначено перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
В поясненні наданому Замовником через електронну систему закупівель на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, зазначено: « Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не передбачено умов про відповідність тендерної документації вимогам цього наказу.».
Слід зазначити, що згідно абзацу 12 частини першої статті 9 Закону передбачено розроблення та затвердження Уповноваженим органом переліку формальних помилок. Відповідно пункту 36 частини першої статті 1 Закону зазначено, що Уповноважений орган - центральний орган виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, Міністерство економічного розвитку та торгівлі України є уповноваженим органом виконавчої влади з координації закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти.
Тобто, затверджений Перелік не є примірним, а отже є вичерпним. То ж Замовник під час складання та затвердження тендерної документації відповідно до статті 22 Закону слід враховувати положення наказу № 710.
За результатами аналізу розгляду тендерних пропозицій встановлено наступне.
На веб-порталі Уповноваженого органу Замовником, 13.12.2021 оприлюднено повідомлення про намір укласти договір за результатами аукціону по предмету закупівлі «М’ясо» з учасником-переможцем ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС».
Замовником у пункті 7 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації «Інші документи» зазначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме: «Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Учасником ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.11.2021 №001/ТП-Дв.-ПВК стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, в якій зазначено двох працівників – водіїв транспортних засобів, а саме: Пачек В.В та Яким Ю.М. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» відсутня інформація про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від водіїв транспортних засобів Пачек В.В. та Яким Ю,М.
З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» підлягала відхиленню згідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
На запит Управління Західного офісу в Рівненській області, який оприлюднено через електронну систему закупівель, 16.02.2022 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує прийняте рішення про невідхилення тендерної пропозиції переможця торгів ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС».
Поряд з цим, Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС», а укладено Договір про закупівлю № 1 від 31.12.2021, чим не дотримано вимоги пункту 1 частини першої статті 31 Закону.
За результатами аналізу питання розгляду (підстав відхилення) тендерної пропозиції встановлено, що Замовником тендерна пропозиція учасника ФОП Шевчук Наталія Євгенівна відхилена правомірно з підстави, зазначеної у протоколі розгляду тендерних пропозицій.
Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Договір про закупівлю № 1 від 31.12.2021 у форматі jpeg, що не відповідає вимогам Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893 (далі – Порядок). Пунктом 15 Порядку зазначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
Період усунення порушень:
21.02.2022 16:30 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 16:30
Оскарження висновку в суді
Опис:
Ухвала Рівненського окружного адміністративного суду від 23 травня 2022 року про відкриття провадження у справі №460/16061/22
Дата публікації:
24.05.2022 11:30
Дата відкриття провадження:
23.05.2022 10:00
Номер відкриття провадження:
№460/16061/22
Законодавче обгрунтування:
Закон України "Про публічні закупівлі" (922-VIII, 2020-04-19) [8.10]
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Заперечення до моніторингу проведеного ЗАХІДНИМ ОФІСОМ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (Рівненська область) щодо закупівлі товару «М’ясо» ID : UA-2021-11-15-010829-а.
Аудитслужбою 21 лютого 2022 року було встановлено наступні порушення процедури закупівлі:
1. Замовником у тендерній документації не зазначено перелік формальних помилок, що не відповідає вимогам Переліку формальних помилок, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 710 та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29.07.2020 № 715/34998 (далі – Наказ № 710), чим порушено вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону.
2. Замовником на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено Договір про закупівлю № 1 від 31.12.2021 у форматі jpeg, що не відповідає вимогам Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 № 1082 (зі змінами) та зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 01.07.2020 № 610/34893 (далі – Порядок). Пунктом 15 Порядку зазначено, що договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF.
3. Учасником ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.11.2021 №001/ТП-Дв.-ПВК стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, в якій зазначено двох працівників – водіїв транспортних засобів, а саме: Пачек В.В та Яким Ю.М. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» відсутня інформація про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від водіїв транспортних засобів Пачек В.В. та Яким Ю,М. З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника-переможця ТзОВ «ЄВРО-КОМЕРС» підлягала відхиленню згідно пункту 2 частини першої статті 31 Закону, як така, що не відповідає вимогам тендерної документації.
Згідно норм чинного законодавства Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня опублікування територіальним органом ДАСУ висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення, що знімає адміністративну відповідальність з уповноваженої особи.
Враховуюче вище викладене, надаємо пояснення щодо виявлених порушень.
1. Статтею 22 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна документація може містити опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх пропозицій.
Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст пропозиції, а саме – технічні помилки та описки.
У свою чергу згідно Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що закупівлі здійснюються зокрема за такими принципами, як максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій. Недоліки тендерної документації не вплинули на проведення процедури торгів в цілому та не призвели до негативних наслідків, а тому не є порушенням фінансової дисципліни. В подальшому під час складання та затвердження тендерної документації, будемо враховувати вимоги пункту 19 частини другої статті 22 Закону, керуватися Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 №710.
2. Порушення щодо нерозміщення в електронній системі закупівель Договору у форматі jpeg усунуто 24.02.2022 р., завантажено повторно до Договору про закупівлю №1 від 31.12.2021 року у форматі PDF.
3. Завантажена в систему Постачальником довідка (лист-гарантія) щодо згоди на використання персональних даних від 30.11.2021 року №001/ТП-ЛЗ З-ОПД, з підписом директора Мисак Оксани Степанівни автоматично надала право вважати її такою, що надає право на обробку персональних даних усіх фізичних осіб, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції. Зважаючи на пропозицію в цілому (найбільш економічно вигідна) тендерним комітетом було прийняте рішення вважати її такою, що відповідає вимогам тендерної документації.
Адміністрація комунального закладу "Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів" Рівненської обласної ради вважає, що тендерна пропозиція ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» є найбільш економічно вигідною за результатом аукціону, але містить незначні помилки (неточності), які не впливають на ціну тендерної пропозиції та характеристики предмета закупівлі, а тому у такий спосіб збережена найкраща ціна тендерної пропозиції. На даний момент Договір знаходиться у стадії виконання і його розірвання призведе до порушення прав та інтересів, як Постачальника, так і Замовника. Розірвати укладений Договір можливо лише при виявленні корупційних дій чи зловживань. Також повідомляємо, що у закладі перебуває 270 дітей, з них на повному державному утриманні – 3 дитини. Враховуючи прибуття і розміщення біженців через введений військовий стан, унеможливлює повторне проведення процедури відкритих торгів, яка триває мінімум 30 днів. Можливості придбати і зберігати м’ясо протягом довгого терміну немає. Шкільною комісією з харчування було здійснено огляд продукції, транспорту та всієї документації поданої Постачальником та одноголосно встановлено, що ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» є відповідальним Постачальником, який повністю відповідає вимогам Замовника.
Всі недоліки, виявлені у Тендерній документації будуть прийнятими до уваги та враховані у майбутньому.
Дата публікації звіту:
24.02.2022 17:01
Запити/Пояснення
Номер:
2f4069aada494144b3ee71f77771785d
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
11.02.2022 14:31
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
17.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі товару «М'ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro за номером ID: UA-2021-11-15-010829-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03.02.2016 № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення на посилання сторінки веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 15 квітня 2020 року № 710, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 29 липня 2020 року за № 715/34998 (далі - Наказ №710) затверджено Перелік формальних помилок.
Чому вищезазначена інформація не відповідає вимогам вищевказаного Наказу?
3. Замовником у пункті 7 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації «Інші документи» зазначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме: «Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі». Також, у вищезазначеному додатку Замовником зазначено, що учасником надається завірена копія сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).»
Учасником ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», якого визнано переможцем процедури закупівлі, у складі тендерної пропозиції надано довідку від 30.11.2021 №001/ТП-Дв.-ПВК стосовно наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання умов договору про закупівлю, в якій зазначено двох працівників – водіїв транспортних засобів, а саме: Пачек В.В та Яким Ю.М. Проте, у складі тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» відсутня інформація про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних» від водії транспортних засобів Пачек В.В. Яким Ю,М.
Також, учасником-переможцем ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» не надано завіреної копії сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання).
Враховуючи вищевикладене, просимо надати пояснення чому Замовник
не відхилив тендерну пропозиції учасника-переможця ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» , відповідно до частини першої статті 31 Закону?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Номер:
9cffa16fdcaf4d388a71c87a23be4948
Назва:
Відповідь
Дата опублікування:
16.02.2022 16:15
Опис:
На запит Управління Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, опублікованого в електронній системі закупівель 11. 02.2022 о 14:31:42 год. щодо надання пояснень Комунальний заклад «Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної ради повідомляє наступне.
1. На виконання вимог пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розмішено на веб-сайті Комунального закладу «Клеванська спеціальна школа №1 І-ІІІ ступенів» Рівненської обласної. Зазначену інформацію можна перевірити за Інтернет посиланням http://klevanzir.cc.ua/17.11.21.html (Фінансова діяльність закладу – Постанова КМУ №710 – 2022 – 17.11.2021).
Формування очікуваної вартості предмету закупівлі проведено на підставі наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі».
2. Відповідно до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 710 від 15.04.2020 «Про затвердження Переліку формальних помилок» не передбачено умов про відповідність тендерної документації вимогам цього наказу.
3. У пункті 7 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» тендерної документації та у Додатку 2 до Тендерної документації «Інші документи» зазначено, що учасник повинен у складі своєї тендерної пропозиції надати наступні документи, а саме:
«Довідка в довільній формі (чи лист-згода) про надання згоди на використання інформації згідно вимог Закону України «Про захист персональних даних», повинна бути підписана особами, щодо яких подано інформацію, визначену відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
У складі тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», на виконання вимог тендерної документації, містяться зокрема:
- ЛИСТ-ЗГОДА на обробку, використання, поширення та доступ до персональних даних Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ –ОПД;
- Лист-згода на обробку персональних даних Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ 2 –ОПД;
- Гарантія щодо згоди на використання персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» Від. 30.11.2021 №001/ТП-ЛЗ 3-ОПД.
Зі змісту гарантійного листа , зазначеного останнім, вбачається, що «Товариство з Обмеженою Відповідальністю «ЄВРО-КОМЕРС», в особі директора Мисак Оксани Степанівни, гарантує, що в порядку, визначеному Законом України «Про захист персональних даних» та іншими актами законодавства України усі фізичні особи, персональні дані про яких наведено у даній пропозиції (включаючи їх прізвища, імена, по батькові, паспортні дані, реєстраційні номери облікових карток платників податків, притягнення чи не притягнення до встановленої законом відповідальності тощо) надали письмову згоду та дозвіл на використання їх персональних даних, включаючи дії щодо їх обробки (в т.ч. збирання, зберігання і поширення) цих даних, дії щодо їх захисту, а також дії щодо надання повного права обробки цих персональних даних Замовником з метою проведення процедури закупівлі відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» в обсягах і в порядку, визначеному чинним законодавством України, включаючи випадки оприлюднення окремих даних на Веб-порталі Уповноваженого органу – www.prozorro.gov.ua та надання уповноваженим органам державної влади, а також були письмово проінформовані про використання їх персональних даних у такий спосіб.».
Відповідно до змісту тендерної документації не міститься чіткого визначення кола осіб (фізичні особи чи учасники процедури закупівлі, які є фізичними особами), від яких учасники процедури закупівлі у складі своїх тендерних пропозицій мають надати листи-згоди на обробку персональних даних. У зв’язку з цим, наявна у складі тендерної пропозиції учасника-переможця інформація з даного питання відповідає вимогам тендерної документації.
4. Відповідно до вимог тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції надає завірену копію сторінок паспорту уповноваженої (уповноважених) особи (осіб), на підписання документів пропозиції та/або договору (а саме сторінки 1-6 та місце проживання)».
Учасником ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» у складі тендерної пропозиції надано завірену копію паспорту уповноваженої особи на підписання документів пропозиції та договору, що відповідає вимогам тендерної документації та чинного законодавства, зокрема: під час розгляду та оцінки тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС» встановлено, що паспорт громадянки Мисак О.С. – 1982 р.н., відповідно учасником подано всі заповнені сторінки цього документу.
Відповідно до наказу МВС від 06.06.2019 №456 «Про затвердження Тимчасового порядку оформлення і видачі паспорта громадянина України», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 14 червня 2019 р. за № 620/33591, сторінки паспорту 5-6 призначені виключно для внесення інформації при досягненні громадянина України 45 років.
Отже, Підстави для відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРО-КОМЕРС», визначені згідно ч.1 ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» - відсутні. Замовником дотримано принципів здійснення державних закупівель, регламентованих с.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, добросовісна конкуренція серед учасників, недискримінація учасників.