• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

«Капітальний ремонт даху будівлі адмінбудинку літ. "А1" за адресою: Львівська область Яворівський район селище Івано-Франкове, вул.Львівська , 50»

Завершена

3 883 898.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 19 419.49 UAH
Номер: 78c715ca3d134db09bf39efa21a7e19b
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-06-21-000105
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 21.06.2022 00:00
Автор: Північний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40919597
Період моніторингу: 21.06.2022 17:47 - 15.07.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 21.06.2022 № 8 Чернігів Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА Витяг з додатку до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області від 21.06.2022 № 8 Перелік процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2021-11-15-001081-c 15.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Адреса: Ukraine, Чернігів
Контактна особа: Північний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 63) 380-53-68, juliavanya16@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 та пункту 14 частини другої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону, повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 12 липня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повноти відображення інформації у річному плані закупівель та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства Івано-Франківської селищної ради «Івано-Франківська районна лікарня» (далі - Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням тендерного комітету від 15.11.2021 № б/н зі змінами від 20.11.2021 та 26.11.2021 (далі – тендерна документація), запитання до процедури від 21.11.2021 та 24.11.2021, відповіді Замовника на запитання до процедури, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.11.2021 та 26.11.2021, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол розгляду тендерних пропозицій від 13.12.2021 № 52ВТ, тендерну пропозицію Фізичної особи-підприємця «Стень Володимир Іванович» (далі – ФОП «Стень Володимир Іванович»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 13.12.2021, Генеральний договір від 24.12.2021 № 24/12, укладений між Замовником та ФОП «Стень Володимир Іванович» (далі – Договір), додаткові угоди від 24.12.2021 № 1, від 28.12.2021 № 2, від 04.02.2022 № 3 та від 21.02.2022 № 4 до Договору, пояснення Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднене в електронній системі закупівель 07.07.2022, пояснення з власної ініціативи та документи оприлюднені в електронній системі закупівель 07.07.2022 та 11.07.2022. В ході моніторингу за результатами розгляду питання відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства встановлено, що Замовником в інформаційно-телекомунікаційній системі Prozorro 26.11.2021 об 11:13 год. оприлюднено нову версію тендерної документації (попередні оприлюднено 15.11.2021 об 11:37 год. та 20.11.2021 о 20:23 год.). Відповідно до вимог абзаців першого та другого частини другої статті 24 Закону: «У разі внесення змін до тендерної документації строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше семи днів. Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у вигляді нової редакції тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації. Замовник разом із змінами до тендерної документації в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться». Згідно з вимогами пункту 14 частини другої статті 22 Закону у тендерній документації зазначаються відомості щодо кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Проте, Замовником, в порушення вимог абзацу другого частини другої статті 24 Закону, разом зі змінами до тендерної документації в окремому документі «Перелік змін» не визначено кінцевий строк подання тендерних пропозицій, а саме 08.12.2021 09:00 год. Також, в порушення пункту 14 частини другої статті 22 Закону, в новій версії тендерної документації від 26.11.2021 не зазначено новий кінцевий строк подання тендерних пропозицій (пункт 1 Розділ IV тендерної документації).
Період усунення порушень: 12.07.2022 16:26 - 27.07.2022 00:00
Дата публікації висновку: 12.07.2022 16:26

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, на даний момент відсутній механізм для їх усунення.
Дата публікації звіту: 15.07.2022 10:00

Запити/Пояснення