-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Шкільні меблі
Завершена
640 835.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 3 204.18 UAH
мін. крок: 0.5% або 3 204.18 UAH
Номер:
8995b04945a6429cb5228a217bba49b9
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-08-10-000004
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
09.08.2022 00:00
Період моніторингу:
10.08.2022 13:13 - 01.09.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
09.08.2022 № 167
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
21 UA-2021-11-14-000510-a 14.11.2021 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту моніторингу закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю установлено порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не установлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення порушень шляхом оприлюднення звіту про виконання договору, та заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 25 серпня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 12.11.2021 № 211, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» (далі – ТОВ «Гамаюн-Груп»), протокол засідання тендерного комітету від 30.11.2021 № 222, повідомлення про намір укласти договір від 01.12.2021, договір про закупівлю товарів від 14.12.2021 року № 1048, пояснення Замовника надані на запит органу державного фінансового контролю.
Моніторингом установлено, що за результатами проведеної закупівлі Замовник уклав із ТОВ «Гамаюн-Груп» договір про закупівлю товарів від 14.12.2021 року № 1048 (далі – Договір) ціна цього договору становить 637 737, 00 гривень
Відповідно до розділу Х «Строк дії договору» Договору строк його дії визначено до 31 грудня 2021 року, але не менше ніж до повного виконання зобов’язань сторонами.
Згідно з документів, наданих Замовником на запит Держаудитслужби, а саме видаткової накладної від 17.12.2021 № ГГ-Ир001089 ТОВ «Гамаюн-Груп» поставило товар на суму 637 737, 00 грн. Та відповідно платіжних доручень від 20.12.2021 № 18, № 20 та № 1549 Замовником оплачено ТОВ «Гамаюн-Груп» за Договором 637 737, 00 гривень.
Таким чином, зобов’язання за Договором обома сторонами виконані станом на 31.12.2021 року в повному обсязі.
Відповідно до частини дев’ятої статті 41 Закону у разі закінчення строку дії договору про закупівлю, виконання договору про закупівлю або його розірвання замовник обов’язково оприлюднює звіт про виконання договору про закупівлю.
Згідно з вимогами пункту 12 частини першої статті 10 Закону замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня виконання сторонами договору про закупівлю або закінчення строку дії договору про закупівлю, за умови його виконання сторонами, або його розірвання.
Отже на порушення вимог пункту 12 частини першої статті 10 та частини дев’ятої статті 41 Закону Замовник не оприлюднив в електронній системі закупівель звіт про виконання договору про закупівлю.
Крім, цього відповідно до протоколу загальних зборів засновників товариства з обмеженою відповідальністю «Гамаюн-Груп» від 04.12.2014 № 01 та витягу з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданих у складі тендерної пропозиції ТОВ «Гамаюн-Груп» до переліку засновників (учасників) ТОВ «Гамаюн-Груп» входить, Волков Андрій Володимирович, країна громадянства: росія, місцезнаходження: Україна, 02225, м. Київ, вулиця Бальзака Оноре де, будинок 6, квартира 273, розмір частки засновника (учасника): 500,00 грн (100 %).
Учасником ТОВ «Гамаюн-Груп» в складі своєї тендерної пропозиції було надано скан-копію оригіналу посвідки на постійне проживання.
При цьому відповідно до абзацу четвертого підпункту 1 пункту 1 постанови Кабінету Міністрів України від 3 березня 2022 року № 187 «Про забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави Україна у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації» (далі – Постанова № 187) для забезпечення захисту національних інтересів за майбутніми позовами держави України у зв’язку з військовою агресією Російської Федерації установити до прийняття та набрання чинності Законом України щодо врегулювання відносин за участю осіб, пов’язаних з державою-агресором, мораторій (заборону) на: виконання, у тому числі в примусовому порядку, грошових та інших зобов’язань, кредиторами (стягувачами) за якими є Російська Федерація або такі особи (далі - особи, пов’язані з державою-агресором):
юридичні особи, створені та зареєстровані відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків, якої є російська федерація, громадянин російської федерації, крім того, що проживає на території України на законних підставах, або юридична особа, створена та зареєстрована відповідно до законодавства російської федерації.
Період усунення порушень:
26.08.2022 11:37 - 10.09.2022 00:00
Дата публікації висновку:
26.08.2022 11:37
Інформація про притягнення до адміністративної відповідальності
Номер протоколу:
від 17.10.2022 № 31/16/2022пр
Законодавче обгрунтування:
Кодекс України про адміністративні правопорушення (8073-X, 2020-11-21) [164-14.1]
Запити/Пояснення
Номер:
a53cb44def0143b7a471dcb6f49092e1
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.08.2022 10:55
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
20.08.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Шкільні меблі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-14-000510-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість?
2. Надати посилання на сторінку власного вебсайту (або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня
2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»
(зі змінами).
3. Інформацію з документальним підтвердженням щодо виконання ТОВ «Гамаюн-Груп» вимог частини другої статті 41 Закону.
4. Враховуючи те, що строк дії за договором від 14.12.2021 року № 1048 встановлено до 31.12.2021 просимо додатково надати інформацію та документи, які підтверджують виконання цього договору (рахунки-фактури, видаткові накладні, акти приймання-передачі, тощо) в тому числі й щодо здійснених розрахунків.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
50e8f4f97c9b45189203dbc4ed21ee14
Назва:
Пояснення
Дата опублікування:
19.08.2022 23:57
Опис:
На Ваш запит від 16 серпня 2022 року уповноважена особа Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради повідомляє наступне:
1) Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено згідно наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи" та вимог ДСТУ та ТУ.
Розмір бюджетного призначення передбачено кошторисом на 2021 рік.
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі.
2) На виконання вимог частини 2 статті 41 ТОВ «ГАМАЮН» надано було під час укладення договору лист №1 від 10.12.2021 та лист №15 від 15.12.2021, які додаються.