-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Капітальний ремонт нежитлової будівлі внутрішніх приміщень по проспекту Суворова, 69 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області
Завершена
6 474 630.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 32 373.15 UAH
мін. крок: 0.5% або 32 373.15 UAH
Номер:
e3b0cd7b2ca54cd1a0b30ea91519736b
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-06-29-000020
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.06.2022 00:00
Період моніторингу:
30.06.2022 08:50 - 22.07.2022 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
29.06.2022 № 13
Чернігів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Ірина БІЛАЗЕРСЬКА
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
від 29.06.2022 № 13
Перелік процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4. UA-2021-11-13-000059-c 13.11.2021 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері публічних закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови № 710, розгляду тендерних пропозицій, відповідності тендерної документації вимогам законодавства, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом − порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 14 липня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, наявності закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в річному плані та в оголошенні про закупівлю відповідно до вимог законодавства у сфері закупівель, оприлюднення інформації про закупівлю відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів», зі змінами (далі – постанова № 710), відповідності вимог тендерної документації вимогам законодавства, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства Саф'янівської сільської ради «Будівельник» (далі − Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 13.11.2021 № 3 (далі − тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02.12.2021 № 4, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Пальмира Буд» (далі – ТОВ «Пальмира Буд»), повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02.12.2021, Договір від 15.12.2021 № 19, укладений між Замовником та ТОВ «Пальмира Буд» (далі – Договір), додаткові угоди від 30.12.2021 № 01 та від 28.04.2022 № 02 до Договору, повідомлення про внесення змін до договору, пояснення та документи Замовника на запит Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, оприлюднені в електронній системі закупівель 08.07.2022.
Період усунення порушень:
14.07.2022 17:03 - 20.07.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.07.2022 17:03
Запити/Пояснення
Номер:
518375a00652487c8a83775e914e461e
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
05.07.2022 15:49
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.07.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт «Капітальний ремонт нежитлової будівлі внутрішніх приміщень по проспекту Суворова, 69 у м.Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області», код ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація, очікуваною вартістю 6 474 630,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2021-11-13-000059-c), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
c9a78d3369534910aa9a140c66e72503
Назва:
ВІДПОВІДЬ
Дата опублікування:
08.07.2022 14:07
Опис:
КП Саф’янівської сільської ради «Будівельник» Ізмаїльського району Одеської області на запит Північно- східного офісу Держаудитслужби згідно наказу від 29.06.2022 року №13 про проведення моніторингу закупівлі «Капітальний ремонт нежитлової будівлі внутрішніх приміщень по проспекту Суворова, 69 у м. Ізмаїл Ізмаїльського району Одеської області» (інформацію про яку опубліковано в інформаційно - телекомунікаційній системі закупівель Prozоrro за номером UA-2021-11-13-000059-c) повідомляємо наступне:
1. Очікувана вартість предмету закупівлі визначена на підставі проектної документації, яка пройшла експертизу та по якій отримано позитивний експертний звіт (експертний звіт від 24.04.2021 року №24/98-04/21/А), зведений кошторисний розрахунок та відомість обсягів робіт що додається.
2. Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі сформовані відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва».
Разом з цим надаємо наступні документи:
1. Експертний звіт виданий ТОВ «Перша приватна експертиза» від 24.04.2021 року №24/98-04/21/А.
2. Відомість обсягів робіт.
3. Зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.