-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
30230000-0 - Комп’ютерне обладнання (Придбання комп’ютерного класу для Запорізької гімназії № 93 Запорізької міської ради, розташованої за адресою: м. Запоріжжя, вул. Полякова, 9)
Завершена
355 588.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 555.88 UAH
мін. крок: 1% або 3 555.88 UAH
Номер:
a758b389e99e48ffbedd806eb1430b38
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-02-07-000081
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
07.02.2022 00:00
Період моніторингу:
07.02.2022 16:40 - 01.03.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
07.02.2022 № 74
Дніпро
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.
Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО
Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби
від 07.02.2022 № 74
Перелік процедур закупівель,
які підлягають моніторингу
14. UA-2021-11-12-016203-a, ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради;
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання оприлюднення інформації про закупівлю вимогам Закону встановлено порушення вимог пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму усунення таких порушень, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом забезпечення притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: « 21 » лютого 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), розгляд тендерних пропозицій учасників торгів, своєчасність та правильність укладання договору про закупівлю.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план Територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради (далі – Замовник) на 2021 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію (далі - ТД), тендерні пропозиції учасників торгів, договір укладений за результатами процедури закупівлі.
Відповідно інформації з електронної системи закупівель за результатами проведених переговорів між Замовником та ТОВ «Систематика Україна» укладено договір від 15.12.2021 №310.
Відповідно до умов вказаного договору, цей договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31 грудня 2021 року, а в частині оплати – до повного виконання сторонами своїх зобов’язань за договором.
Також дані Єдиного веб-порталу використання публічних коштів Spending.gov.ua свідчать про виконання зобов’язань за даним договором в повному обсязі.
Відповідно до пункту 1 статті 10 Закону Замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель інформацію, зокрема: звіт про виконання договору про закупівлю - протягом 20 робочих днів з дня закінчення строку дії договору про закупівлю або його виконання сторонами, або його розірвання.
Таким чином, Замовником станом на момент проведення моніторингу (07.02.2022) не оприлюднено звіт про виконання договору, чим недотримано вимоги пункту 12 частини 1 статті 10 Закону.
Період усунення порушень:
21.02.2022 16:31 - 10.03.2022 00:00
Дата публікації висновку:
21.02.2022 16:31
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Зобов'язання щодо усунення порушень законодавства в сфері державних закупівель було виконано
Дата публікації звіту:
24.02.2022 15:07
Запити/Пояснення
Номер:
2179ceb59db245979d2c6bdc8bb5b178
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
09.02.2022 16:37
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
15.02.2022 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-12-016203-a, ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання, яка проводиться Територіальним відділом освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міськради та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
За результатами проведеної процедури закупівлі Замовником з переможцем торгів ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА" укладено договір від 15.12.2021 №310.
Відповідно до вказаного договору визначено строк дії до 31.12.2021.
Враховуючи вищезазначене, прошу надати (інформацію та документи) які свідчать про термін продовження дії договору (в разі його продовження), стан його оплати на 31.12.2021 та на дату початку проведення моніторингу закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
0e7f1a0160c54b76b8406cb7dd6684a0
Назва:
Пояснення територіального відділу освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради по процедурі закупівлі UA-2021-11-12-016203-а, ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Дата опублікування:
14.02.2022 11:44
Опис:
Територіальний відділ освіти Шевченківського району департаменту освіти і науки Запорізької міської ради (далі – ТВО Шевченківського району, замовник) на отриманий запит у межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2021-11-12-016203-а, ДК 021:2015: 30230000-0: Комп’ютерне обладнання пояснює наступне.
У відповідності до договору від 15.12.2021 №310, укладеного за результатами процедури закупівлі між ТВО Шевченківського району та ТОВ «СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА», та додаткової угоди від 15.12.2021 №1, товар отриманий замовником на підставі видаткової накладної від 20.12.2021 №576 на суму 353 112,00 гривень.
Оплата за даним договором та видатковою накладною проведена органами Державної казначейської служби України 30 грудня 2021 року.
Реєстр оплат за договором 15.12.2021 №310 додається.