• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

Послуги з друку на доставки рахунків та інформаційних повідомлень

Завершена

2 025 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 10 125.00 UAH
Номер: 7f9d457be17040bb99260409d8fae0b8
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-11-01-000062
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 01.11.2022 00:00
Автор: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 41168685
Період моніторингу: 01.11.2022 18:14 - 23.11.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 01.11.2022 № 9-з Херсон Про початок моніторингу процедури закупівлі Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу. 3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка головного державного аудитора відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Олега Коротєєва від 01.11.2022. Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області 01.11.2022 №9-з Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2021-11-12-015902-a Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі"
Адреса: Ukraine, Херсон
Контактна особа: ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 99) 368-08-17, nastyaskid08@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у випадках, не передбачених законом
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції МПП «ТАЛЯ» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону За результатами аналізу питання внесення змін до договору встановлено порушення вимог пункту 2 частини п‘ятої статті 41 Закону. За результатами аналізу питання щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФРАНКО ПАК»; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками , своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, - порушень не встановлено
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: У зв’язку з виявленими порушеннями Закону та з огляду на відсутність механізму їх усунення, Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області рекомендує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 07 листопада 2022 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації щодо закупівлі; відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон); розгляду тендерних пропозицій; відповідності повідомлень з вимогами про усунення невідповідностей вимогам Закону, своєчасності їх розміщення та виконання учасниками; своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав внесення змін до договору. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2022 рік ТОВ «ПРИКАРПАТЕНЕРГОТРЕЙД» (далі – Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи зі змінами від 12.11.2021, тендерні пропозиції учасників ТОВ «ФРАНКО ПАК», МПП «ТАЛЯ», протокол щодо відхилення учасника від 31.12.2022, повідомлення про намір укласти договір від 06.12.2021, договір про закупівлю від 28.12.2021 № 2021/1402, додаткова угода №1 від 18.01.2022, №5 від 12.08.2022, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 04.11.2022. За результатами моніторингу закупівлі встановлено, що в п.2 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник визначив, що учасники під час подання тендерних пропозицій одночасно надають забезпечення тендерних пропозицій у вигляді банківської гарантії в розмірі 60 000 грн, строк дії якої має дорівнювати або перевищувати 90 (дев’яносто) робочих днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Відповідно до оголошення та тендерної документації кінцевою датою подання тендених пропозиції є 30.11.2021. Таким чином учасники повинні надати банківські гарантії, строк дії яких має бути не менше 90 робочих днів з 30.11.2021 по 08.04.2022 року включно. Встановлено, що учасником МПП «ТАЛЯ» надано банківську гарантію за № 22930/21-ТГ строк дії якої закінчується 04.03.2022, що не відповідає вимогам Замовника. Однак, на порушення вимог абзацу п’ятого пункту 1 частини першої статті 31 Закону Замовник не відхилив тендерну пропозицію учасника МПП «ТАЛЯ», як такого, чиє забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені Замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції та в пордальшому уклав с ним договір про закупівлю від 28.12.2021 № 2021/1402. Крім того встановлено, що додатковою угодою №5 від 12.08.2022 було внесено зміни до істотних умов договору, а саме збільшено ціну 1 (одиниці) послуг на 9,7 %, при цьому підставами внесення цих змін Замовником зазначено пункт 2 частини п‘ятої статті 41 Закону. Однак відповідно до вимог пункту 2 частини п‘ятої статті 41 Закону Замовник має право збільшувати ціну за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. У звязку з тим, що предметом закупілі є послуги з друку та доставки рахунків та інформаційних повідомлень, а не товар, Замовник не мав права застосовувати вищезазначену підставу при внесенні змін до істотних умов договору, а отже при внесенні змін при укладанні додаткової угоди №5 Замовником порушено вимоги пункту 2 частини п‘ятої статті 41 Закону.
Період усунення порушень: 07.11.2022 19:23 - 22.11.2022 00:00
Дата публікації висновку: 07.11.2022 19:23

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: У відповідності до частини 8 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" повідомляємо про усунення порушень зазначених у висновку. Замовником вжито заходів щодо недопущення порушень законодавства у сфері публічних закупівель в подальшому.
Дата публікації звіту: 11.11.2022 15:55

Запити/Пояснення