-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
44610000-9 - Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору ТПВ, 1,1м3).
Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору ТПВ, 1,1м3).
Завершена
1 413 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 7 065.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 7 065.00 UAH
Номер:
7e09cfc27c7147a7ab75c3e6cdceedef
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2022-11-21-000026
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
18.11.2022 00:00
Період моніторингу:
21.11.2022 15:55 - 13.12.2022 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2022 № 285
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Начальник Олександр КАРАБАНОВ
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2022 № 285
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2021-11-12-015488-a 11.12.2021
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами здійсненого моніторингу встановлено порушення пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922.
За результатами розгляду питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, розгляді тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущені порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 12 грудня 2022 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, внесення змін до договору.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 11.11.2021 б/н зі змінами (далі – ТД), тендерні пропозиції ТОВ «НВП «Укрресурс» та ТОВ «УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 14.12.2021 б/н та 15.12.2021 б/н, повідомлення про намір укласти договір від 15.12.2021, договір від 27.01.2022 № 8, додаткову угоду до договору від 09.03.2022 №1, рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 07.12.2021 №27137-р/пк-пз та від 11.01.2022 №509-р/пк-пз, відповідь Замовника на запит органу державного фінансового контролю від 24.11.2022, від 29.11.2022 та від 07.12.2022.
Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, не здійснювався.
Перевіркою відповідності тендерної документації вимогам Закону встановлено, що відповідно до вимог пункту 8 частини 2 статті 22 Закону
№ 922-VIII ТД повинна містити зокрема проект договору про закупівлю із обов’язковим зазначенням порядку змін його умов.
При цьому, аналізом документів встановлено, що проект договору про закупівлю не містить інформації про порядок змін його умов, чим порушено вимоги пункту 8 частини 2 статті 22 Закону № 922-VIII.
Період усунення порушень:
14.12.2022 14:06 - 29.12.2022 00:00
Дата публікації висновку:
14.12.2022 14:06
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Інформація про усунення порушень
На виконання зобов’язання згідно висновку про результати моніторингу Північного офісу Держаудитслужби процедури закупівлі UA – 2021-11-12-015488а; ДК 021:2015:44610000-9 Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску (Контейнери для збору ТВП, 1,1м3) від 14.12.2022 року, дане порушення вимог п.8 ч. 2 ст. 22 Закону №922-VIII розглянуто на економічному навчанні та зобов’язуємось в подальшому дотримуватись вимог Закону України «Про публічні закупівлі».
Уповноважену особу скеровано на проходження навчання, тестування, прослуховування вебінарів для уникнення в роботі подібних правопорушень та проведено розяснювальну роботу.
Дата публікації звіту:
21.12.2022 16:24
Підтвердження факту усунення порушення
Результат:
Усунуто
Результат по типу порушення:
- corruptionBiddingDocuments: Так
Опис:
-
Дата публікації:
27.12.2022 10:29
Запити/Пояснення
Номер:
59db5166c7fe4891866e6b03d94022b6
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.11.2022 15:05
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
26.11.2022 00:00
Опис:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
9d829d045f444f9a81b4bdd88c935f30
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
24.11.2022 15:36
Опис:
У зв’язку із об’єднанням територіальної громади було збільшено кількість споживачів (населення, підприємства, дитячі садочки, заклади освіти та ін..), у зв’язку з цим виникла необхідність у закупівлі контейнерів для збору побутових відходів.
Закупівля здійснювалася з метою забезпечення заходів з благоустрою населених пунктів Рогатинської територіальної громади для застосування в комунальному господарстві (придбали обладнання (контейнери) для роздільного збору побутових відходів) в межах обсягів кошторисних призначень та відповідних бюджетних асигнувань на 2021 рік. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені з урахуванням загальноприйнятих норм і стандартів для зазначеного предмета закупівлі. Розмір бюджетного призначення: 1 413 000,00грн (один мільйон чотириста тринадцять гривень 00 коп.) з ПДВ за рахунок коштів місцевого бюджету Рогатинської територіальної громади за КБКДМБ 41034500 « Субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на здійснення заходів щодо соціально-економічного розвитку окремих територій»)
Розраховано методом порівняння ринкових цін (з урахуванням прогнозованих показників індексу інфляції на 2021 рік).
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено аналіз цін товару в електронній системі інтернету та прозоро .
Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі - https://rmtg.gov.ua/ua/zakupivli/180/2128
Номер:
fe22f9d1d8424201a24565b04a1f4d30
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
25.11.2022 09:52
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
01.12.2022 00:00
Опис:
Виходячи з наданих Замовником пояснень від 24.11.2022 на запит Північного офісу Держаудитслужби від 22.11.2022 року просимо надати документальне підтвердження визначення очікуваної вартості та моніторингу цін, зокрема цінові пропозиції на момент оголошення процедури закупівлі, оскільки обґрунтування, зазначені у поясненні, не містять підтверджуючої інформації.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
ab92a3fa48e140ffbc31226fa53b9263
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
29.11.2022 13:04
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 25.11.2022року надаємо пояснення.
Для розрахунку очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено аналіз цін товару в електронній системі інтернету та прозоро. Надаємо копії цінових пропозицій, які були запропоновані до моменту оголошення процедури закупівлі.
ТОВ «Сучасні контейнерні системи» надали цінову пропозицію, щодо контейнерів для збору та зберігання твердих побутових відходів пластикові з плоскою кришкою 1100літрів. Їхня вартість становила 6600гривень за 1 контейнер.
ТзОВ « УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ» надав цінову пропозицію контейнера 1100 літрів з плоскою кришкою (без отворів) за 1 контейнер 6400гривень; контейнер 1100 літрів з спеціальними отворами за 1 контейнер 6600гривень.
Інші цінові пропозиції та ринок цін був вивчений в електронній системі інтернету .
Номер:
7bc3010601264d23b3d62717344aea2c
Назва:
Запит про надання пояснень
Дата опублікування:
02.12.2022 14:14
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.12.2022 00:00
Опис:
Просимо пояснити та надати документальне обґрунтування, з яких причин договір від 27.01.2022 №8 було укладено на 43 день з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Номер:
3a62aebe655444a3b98aaf8cc184c989
Назва:
Пояснення на запит
Дата опублікування:
07.12.2022 14:50
Опис:
На запит Північного офісу Держаудитслужби від 02.12.2022 року надаємо пояснення.
Рогатинська міська рада оприлюднила відкриті торги по закупівлі,код предмета закупівлі ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску( Контейнери для збору ТПВ, 1,1м3) 12 листопада 2021року, на суму 1413000,00грн.
Аукціон по закупівлі UA-2021-11-12-015488-a ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску ( Контейнери для збору ТПВ, 1,1м3) відбувся 13 грудня 2021року.
Пропозиції подали три учасники : ТОВ "НВП "Укрресурс" остаточна пропозиція на суму 1377000 гривень; ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" остаточна пропозиція на суму 1389000 гривень; ТОВ "Епіцентр К" остаточна пропозиція на суму 1 412 991 гривень;
Найбільш економічну вигідну пропозицію надав учасник ТОВ "НВП "Укрресурс", але уповноважена особа згідно протокольного рішення від 14 грудня 2021року відхилила учасника
Уповноважена особа розглянула наступну тендерну пропозицію у списку пропозицій, розташованих за результатами їх оцінки та згідно протокольного рішення від 15 грудня 2022 року визнала переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ".
Договір по даній процедурі укладається не раніше ніж через 10 календарних днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір про закупівлю та не пізніше ніж через 20 (двадцять) календарних днів з дня прийняття рішення Замовником про намір укласти договір про закупівлю, відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладання договору може бути продовжений до 60 днів, п.6 ст. 33 Закону України « Про публічні закупівлі»
У разі прийняття скарги до розгляду АМКУ, електронна система закупівель автоматично блокує можливість підписання та оприлюднення договору про закупівлю. Така можливість відновиться у разі, якщо АМКУ залишить скаргу без розгляду, або не задоволить її взагалі.
З метою забезпечення права на оскарження рішень Замовника, договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж завершиться час, що відводиться іншим учасникам на оскарження результатів торгів.
24 грудня 2021 року було подано скаргу до АМКУ (номер скаргиUA-2021-11-12-015488-a.b2) учасником ТОВ «НВП «Укрресурс» щодо порушення Замовником (Рогатинська міська рада) процедури закупівлі та прийняття незаконного рішення в процесі проведення закупівлі UA-2021-11-12-015488-a, яка 30.12.2021року була прийнята до розгляду.
25 грудня 2021 року замовником було прийняте рішення продовжити строк укладання договору про закупівлю до 60 днів з переможцем відкритих торгів ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКР.БІЗНЕСІНВЕСТ" по закупівлі UA-2021-11-12-015488-a ДК 021:2015:44610000-9: Цистерни, резервуари, контейнери та посудини високого тиску ( Контейнери для збору ТПВ, 1,1м3) згідно з причин наведених у протоколі який додається.
Рішенням № 509-р/пк-пз від 11.01.2022р., постійно діючої колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель постановила відмовити Товариству з обмеженою відповідальністю «Науково-Виробниче підприємство «Укрресурс»у задоволенні його скарги .
Оскільки скарга учасника була відмовлена у задоволенні Постійно діючою колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель уповноважена особа Рогатинської міської ради уклала договір про закупівлю 27.01.2022року.