• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП
  • 2

Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція хірургічного, терапевтичного, центру радіаційного захисту населення (блок А), господарського корпусів комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21»

Завершена

22 000 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 110 000.00 UAH
Номер: 8c400f2b23b040d0957f90797c2120cf
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2022-04-13-000011
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.04.2022 00:00
Автор: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40479560
Період моніторингу: 14.04.2022 17:38 - 11.05.2022 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 13.04.2022 № 112 Київ Про здійснення моніторингу закупівель Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, з метою забезпечення здійснення моніторингу закупівель, НАКАЗУЮ: 1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається). 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочаті моніторинги закупівель, зазначені у Переліку, підлягають зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Начальник Олександр КАРАБАНОВ ЗАТВЕРДЖЕНО Наказ Північного офісу Держаудитслужби від 13.04.2022 № 112 Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Номер ID закупівлі Найменування замовника Очікувана вартість, грн Предмет закупівлі Опис підстав для здійснення моніторингу 18. UA-2021-11-12-015328-a Комунальне підприємство «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради 22 000 000,00 Виготовлення проектно-кошторисної документації «Реконструкція хірургічного, терапевтичного, центру радіаційного захисту населення (блок А), господарського корпусів комунального підприємства «Волинська обласна клінічна лікарня» Волинської обласної ради за адресою: 43005, Волинська обл., м. Луцьк, проспект Президента Грушевського, 21» Пункт 4 частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі»
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 98) 200-26-99, detomaso@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами проведення моніторингу встановлено порушення вимог пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII. За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та внесення змін до неї, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, які є значущими через необ’єктивне та упереджене визначення переможця процедури закупівлі, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, в тому числі із застосуванням відповідних наслідків недійсності/ нікчемності договору та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 04 травня 2022 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі та очікуваної вартості, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору та його оприлюднення, відповідності його умов тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального підприємства "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради (далі – Замовник) на 2021 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету Комунального підприємства "Волинська обласна клінічна лікарня" Волинської обласної ради від 25.11.2021 року № 422 (далі – ТД) та внесення змін до неї, тендерні пропозиції Приватного підприємства "РЕМВОДПЛАСТ ПЛЮС", ТОВ "УКРМЕДПРОЕКТ" (далі – Переможець), протокол розгляду тендерних пропозицій від 07.12.2021 року, протокол розкриття тендерної пропозиції від 08.12.2021, повідомлення про намір укласти договір від 08.12.2021, договір від 24.12.2021 № 721 (далі - Договір), додаткова угода №1 від 14.02.2021, пояснення Замовника від 21.04.2022. Аналізом інформації, розміщеної на веб порталі Уповноваженого органу встановлено, що відповідно до пункту 5.1. частини 5 розділу ІІІ ТД Замовником встановлено для Учасника при проведенні процедури закупівлі кваліфікаційній критерій про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Згідно з пунктом 5.2.5 частини 5 розділу ІІІ ТД учасник повинен надати довідку, складену в довільній формі і завірену підписом уповноваженої особи Учасника, яка містить інформацію про наявність в Учасника працівників відповідної кваліфікації***, які мають необхідні знання та досвід і будуть залучені для виконання умов договору про закупівлю. Довідка повинна містити відомості щодо працівників, які будуть залучені учасником до виконання умов договору, із зазначенням: їх прізвища, імені, по батькові, посади (або виду роботи (-іт) працівника якої професії чи посади буде виконувати працівник за цивільно-прововою угодою (чи іншим договором)), серії та номеру кваліфікаційного сертифіката (у разі його наявності у працівника), інформації про взаємовідносини з Учасником (штатний працівник учасника (за основним місцем роботи) та/або працівник, що працює в учасника за сумісництвом та/або працівник, що працює в учасника за суміщенням та/або працівник, що працює в учасника за трудовим договором та/або працівник, що працює з учасником за цивільно-правовою угодою (чи іншим договором) та/або працівник є працівником субпідрядної організації/співвиконавця). Крім того, відповідно до п. 5.2.6. ТД на кожного працівника зазначеного у довідці згідно з підпунктом 5.2.5 пункту 5 Розділу ІІІ тендерної документації необхідно надати оригінал або належним чином завірену копію документа, який підтверджує цивільно-правові відносини працівника з Учасником, чинного не менше ніж до кінця дві тисячі двадцять першого року, або трудові відносини працівника з Учасником чи субпідрядною організацією/співвиконавцем (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації/співвиконавця), а саме: 1-шої сторінки трудової книжки і сторінки, яка містить інформацію про працевлаштування в учасника/субпідрядника/співвиконавця; або відповідного договору (угоди) чинного не менше ніж до кінця дві тисячі двадцять першого року; або іншого документа, що підтверджує відповідні правовідносини, по кожному з перелічених в довідці працівників (надаються лише ті документи, які передбачені чинним законодавством України). Встановлено, що у складі тендерної пропозиції ТОВ «УКРМЕДПРОЕКТ» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації від 29.11.2021 № 07, в якій вказано про наявність 12 працівників відповідної кваліфікації, зокрема, архітекторів Вдовиченка О.М. та Шидловської Т.А., інженера-проектувальника (головного інженера проекту) Воробйова Д. В., інженерів-проектувальників Петросова О. А., Веселової Є.М., П’ятикоп А.П., Шестакова А.М., Пришляк Ю.В., Засухи В.С., Савченка А.А., експерта Харченка М.О., інженера-геодезиста Пашолок С.П., з якими останній працює за цивільно-правовою угодою. Разом із тим, у складі тендерної пропозиції відсутнє документальне підтвердження наявності цивільно-правових угод з вказаними працівниками або інших доказів у документальному вигляді відповідно до вимог підпунктів 5.2.5, 5.2.6 пункту 5 Розділу ІІІ ТД. Відповідно до пункту 1 частини 3 розділу V ТД та пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону № 922-VIII. Проте, Замовник в порушення вимог пункту 1 частини 3 розділу V ТД, пункту 1 частини 1 статті 31 Закону № 922-VIII не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «УКРМЕДПРОЕКТ», як такого, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону № 922-VIIІ, а уклав з ним договір на загальну суму 22 000 000 грн.
Період усунення порушень: 06.05.2022 20:26 - 24.05.2022 00:00
Дата публікації висновку: 06.05.2022 20:26

Оскарження висновку в суді

Опис: Подано до Київського окружного адміністративного суду
Дата публікації: 20.05.2022 18:22

Запити/Пояснення